Welke size heb je? Ik heb een maat 30 japan blue x momo liggen.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:31 schreef kaaspeer het volgende:
Als je bacteriën wil doden dan moet je je jeans koken. Beetje tegenstrijdig dan :p.. Ik d8 id dat vriezen alleen voor de meur was. De bacteriën die overbleven waren toch niet zo boeiend?
Mijn jeanshops waren weer flink uitgelopen, waardoor ik ze voor de 2e keer in anderhalve maand aan het soaken ben. Beetje jammer. Ik was me er altijd wel van bewust dat de waistband behoorlijk ruim was, maar dit werd weer gecompenseerd doordat de rest netjes aansluit. Ik heb nu echter een flinke flap aan stof over bij mn kont en baggy dragen vind ik ook weer niet echt chill. Ik ben me nu dus engiszins aan het orienteren voor een goed alternatief. Blueowl was toch aan te raden?
Ik las dat hij boven de $200,- gratis over de hele wereld verzond. Is hij ook bereid om de waarde aan te passen op het shippingstatement zodat je geen importbelasting moet betalen? $200,- is ongeveer ¤150,- wat toch echt mijn maximale budget is.
Dit betekent dat mijn keuzes ongeveer zijn:
JPB x Momo - niet veel goedkoper dan in NL, kan dan net zo goed ff naar Freshcotton in Amsterdam gaan om te passen.
Naked and Famous Japan Heritage - Scheelt 50 euri met NL.
Zelfde maat als ik.quote:
Nudies draag ik meestal in mt 33 en sugarcane is me te duur + als je dezelfde maat hebt als ik en die sugarcane jou al te groot is geworden dan zal dat bij mij ook wel zo zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 17:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zelfde maat als ik.ik heb nog een Nudie AJ organic selvage in 32/34 die ik erg erg weinig heb gedragen (4x is al teveel) en een Sugarcane in 33/34 welke net zo vaak gedragen is waar ik beide te weinig mee doe.
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:29 schreef T_Fuff het volgende:
nomnomnomnom die ALD, I want to touch 'em
Dan heb ik een maat kleiner als jij.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:34 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Nudies draag ik meestal in mt 33 en sugarcane is me te duur + als je dezelfde maat hebt als ik en die sugarcane jou al te groot is geworden dan zal dat bij mij ook wel zo zijn
Hij is gehemmed naar 32", dus die pas je toch niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:18 schreef bokkepoot het volgende:
Mooie steal hier.
http://www.styleforum.net/t/273873/momotaro-0701-size-31-like-new
Als het een 201 was geweest of ik genoeg geld had gehad
Volgens de maten zou die mij kunnen passen.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hij is gehemmed naar 32", dus die pas je toch niet.
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hij is gehemmed naar 32", dus die pas je toch niet.
Gewoon 1 maat...tenminste mijn olifant 2 welquote:Op donderdag 10 november 2011 12:02 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Iemand enig idee hoeveel die elephant nog uitloopt? Ben niet zo bekend met N&F.
Ik ga het zo nog een keer opmeten. Vorige keer verschilde mijn metingen best erg met die van BiG dus ff kijken of ik het nu wat nauwkeuriger gemeten krijg.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
@Atta-boy: Heb je ergens measurements?
Ik kwam een ouwe post van jou tegen:quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
Tja, die sluiting zal wel veel schade berokkenen aan mijn backpocket denk ik. Maar verder denk ik niet dat het kwaad kan, zal wel een mooie fade worden na verloop van tijd, I guess.
Wat betreft dat import van slangenhuid... Eigenlijk niet bij stil gestaan.
Je Japan Blue is toch een sanforized broekje? Die bloeden over het algemeen een stuk minder dan unsanforized, van wat ik ervaar. M'n Momo's bloeden zelfs lichtelijk dwars door een dubbele cuff heen, moet je nagaan hoe erg het zou zijn als je hem raw draagt zoals Don, terwijl m'n ALD totaal niet bloedt.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:21 schreef Blamm het volgende:
Ik heb trouwens echt 0 last van bleed met mijn Japan Blue.. zal wel weer betekenen dat ik na 6 maanden wear ook nog geen enkele fade heb ook![]()
Misschien dat het helpt dat ze nog geen water hebben gezien (regen ofzo)
Na nog een keer gemeten te hebben:quote:Op donderdag 10 november 2011 11:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
@Atta-boy: Heb je ergens measurements?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momotaro:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door BigSmurf op 10-11-2011 17:13:15 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |