Ik heb evt wel interesse in deze .quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:32 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Scotch & Soda (vlakken) : Large 51,49,47
Calvin Klein (wit, slim fit) 39/15,5: 51,46,46
Ja, is weer eens wat anders. En ik vond het er gewoon echt dope uitzienquote:
Ziet er inderdaad dope uit..Al zal hij vast wel iets te groot voor mij zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:36 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja, is weer eens wat anders. En ik vond het er gewoon echt dope uitzien
2 jaar ? niet ook zo'n dik leren ding neem ik aan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad dope uit..Al zal hij vast wel iets te groot voor mij zijn.
Mijnes in na 2 jaar bijna aan het eind..dus ook tijd voor een nieuwe
Jup, van één of andere cobra.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:41 schreef zwartemarktplaats het volgende:
@One_c: Ik ben een topicje aan het bakken!
@M1stral: Is dat ekte ekte slangenhuid?
Nee de stiksels zijn nog goed..Leer ook wel.Alleen gaat het leer nu over een punt dat ik het niet meer mooi vindt..De verkleuring word te donker naar mijn smaak.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:41 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
2 jaar ? niet ook zo'n dik leren ding neem ik aan?
Vraag me af wat zo'n gigantisch ding voor fades zal veroorzaken. Wist overigens niet dat je zo makkelijk slang kon importeren?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:44 schreef M1stral het volgende:
[..]
Jup, van één of andere cobra.
@ O_C: Ding past echt net in mijn kontzak wat de breedte aangaat. Maar komt vooral door de sluiting. Het leer is nog niet echt soepel, dus dat zal met de tijd wel wat makkelijker passen.
Waardoor verkleurd leer dan? Vet/olie van je handen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nee de stiksels zijn nog goed..Leer ook wel.Alleen gaat het leer nu over een punt dat ik het niet meer mooi vindt..De verkleuring word te donker naar mijn smaak.
Dus tijd voor een nieuwe als ik weer geld heb
Zon ook en je kunt hem oliën zodat hij iets donkerer word..quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:47 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Vraag me af wat zo'n gigantisch ding voor fades zal veroorzaken. Wist overigens niet dat je zo makkelijk slang kon importeren?
[..]
Waardoor verkleurd leer dan? Vet/olie van je handen?
Ja want lange darm..quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik blijf het stom vinden dat die APC mij net paste, want het is zo'n mooie broek maar ik wil de onderkant om kunnen slaan. Ben ik nu stom?
Tja, die sluiting zal wel veel schade berokkenen aan mijn backpocket denk ik. Maar verder denk ik niet dat het kwaad kan, zal wel een mooie fade worden na verloop van tijd, I guess.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:47 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Vraag me af wat zo'n gigantisch ding voor fades zal veroorzaken. Wist overigens niet dat je zo makkelijk slang kon importeren?
[..]
Waardoor verkleurd leer dan? Vet/olie van je handen?
Ja, waarom zou je em willen cuffen? Je kan die van mij wel kopen. Waist is 42,5 CM, inseam 88.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik blijf het stom vinden dat die APC mij net paste, want het is zo'n mooie broek maar ik wil de onderkant om kunnen slaan. Ben ik nu stom?
Omdat het kan vanwege selvedgequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je em willen cuffen? Je kan die van mij wel kopen. Waist is 42,5 CM, inseam 88.
Mjaa, dan zul je toch een echte Jeans moeten kopenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Omdat het kan vanwege selvedge
hoe licht is hij dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:32 schreef One_conundrum het volgende:
Als je mijn APC wast ziet er wel zo uit. Kopen?
Hoe kan je waist in godsnaam 42,5CM zijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je em willen cuffen? Je kan die van mij wel kopen. Waist is 42,5 CM, inseam 88.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |