Zoveel mensen gaan naar de sportschool alleen. Dat is echt de normaalste zaak van de wereld.quote:Op maandag 7 november 2011 14:40 schreef electrocrash het volgende:
[..]
ik eet gezond (en nee, ik heb geen elke week naar de mac gaan is gezond-instelling). En naar de sportschool in me uppie is raar.
Als niets past, zou je nog kunnen overwegen een Momotaro aan te schaffen en deze in de lengte om je waist te slaan. Denimskirts zijn de nieuwe rage.quote:Op maandag 7 november 2011 14:03 schreef electrocrash het volgende:
Waar kan ik broek maat 40/36 of 40/34 kopen?
quote:Op maandag 7 november 2011 19:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
Als niets past, zou je nog kunnen overwegen een Momotaro aan te schaffen en deze in de lengte om je waist te slaan. Denimskirts zijn de nieuwe rage.
Oke, hier komen ze. Volgens de afbeelding die jij postte, in centimeters.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Neuh, da's geen probleem. Zou je van elk overhemd onderstaande maten voor me willen noteren?
[ afbeelding ]
[..]
Meten is weten.
Die vallen een stuk groter en slimmer uit dan ik had gedacht voor een maat 38 of 39. Volgens mij zijn de Lanvin en gebloemde S&S zelfs wat aan de grote kant.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:32 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Oke, hier komen ze. Volgens de afbeelding die jij postte, in centimeters.
B=boven, M=midden, O=onder
Lanvin x H&M : 39/40 B:55 M:49 O:49
Boss orange: Medium 53,45,43
Scotch & Soda (bloem) : Large 53,50,50
Scotch & Soda (vlakken) : Large 51,49,47
Boss (zacht rose) : 38/15 53,48,48
Boss (blauw) 38/15 53,48,48
Calvin Klein (wit, slim fit) 39/15,5: 51,46,46
Kan een centimetertje speling zitten natuurlijk, ik ben immers geen kleermaker. Alles is wel zorgvuldig gedaan.
Begeleidende foto's volgen nog, ik heb nu geen licht.
Shirts zijn overigens echt als nieuw. Sommige nog met label, andere met dat dingetje voor je kraag. Geen slijtage, niks.
Die maat 39/40 is de boordmaat, die zegt toch niks over de schouderbreedte enzo?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:57 schreef One_conundrum het volgende:
klopt. Dat zijn grote mate. 40 is meestal 50.51 cm toch?
Tenminste, natuurlijk wordt de schouderbreedte enzo groter naarmate je een grotere boordmaat neemt, maar dat verschilt volgens mij per merk hoeveel.quote:
Lange.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik woon in Arnhem en hoorde jullie zeggen dat ze APC verkochten daar, dus vandaag even gekeken. Zat best goed, alleen vond het jammer dat ik de broek niet kon omslaan aan de onderkant, omdat hij dan te kort zou zijn geweest. Mmmm
Waar verkopen ze in Arnhem APC dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik woon in Arnhem en hoorde jullie zeggen dat ze APC verkochten daar, dus vandaag even gekeken. Zat best goed, alleen vond het jammer dat ik de broek niet kon omslaan aan de onderkant, omdat hij dan te kort zou zijn geweest. Mmmm
Gaat niet meer lukken, was laat thuis, zit nu nog te eten en moet zo al weg. Morgenavond na half 9 is prima, laat maar weten via PM hoe laat je kan en wat je adres is!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
He Bigsmurf, je kan vanavond even langskarren als dat lukt. Anders woensdagavond, weet alleen nu nog niet hoelaat ik dan terug ben.
Ow en ik dacht aan zo'n 25 e per shirt.
Ik heb evt wel interesse in deze .quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:32 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Scotch & Soda (vlakken) : Large 51,49,47
Calvin Klein (wit, slim fit) 39/15,5: 51,46,46
Ja, is weer eens wat anders. En ik vond het er gewoon echt dope uitzienquote:
Ziet er inderdaad dope uit..Al zal hij vast wel iets te groot voor mij zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:36 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja, is weer eens wat anders. En ik vond het er gewoon echt dope uitzien
2 jaar ? niet ook zo'n dik leren ding neem ik aan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad dope uit..Al zal hij vast wel iets te groot voor mij zijn.
Mijnes in na 2 jaar bijna aan het eind..dus ook tijd voor een nieuwe
Jup, van één of andere cobra.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:41 schreef zwartemarktplaats het volgende:
@One_c: Ik ben een topicje aan het bakken!
@M1stral: Is dat ekte ekte slangenhuid?
Nee de stiksels zijn nog goed..Leer ook wel.Alleen gaat het leer nu over een punt dat ik het niet meer mooi vindt..De verkleuring word te donker naar mijn smaak.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:41 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
2 jaar ? niet ook zo'n dik leren ding neem ik aan?
Vraag me af wat zo'n gigantisch ding voor fades zal veroorzaken. Wist overigens niet dat je zo makkelijk slang kon importeren?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:44 schreef M1stral het volgende:
[..]
Jup, van één of andere cobra.
@ O_C: Ding past echt net in mijn kontzak wat de breedte aangaat. Maar komt vooral door de sluiting. Het leer is nog niet echt soepel, dus dat zal met de tijd wel wat makkelijker passen.
Waardoor verkleurd leer dan? Vet/olie van je handen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nee de stiksels zijn nog goed..Leer ook wel.Alleen gaat het leer nu over een punt dat ik het niet meer mooi vindt..De verkleuring word te donker naar mijn smaak.
Dus tijd voor een nieuwe als ik weer geld heb
Zon ook en je kunt hem oliën zodat hij iets donkerer word..quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:47 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Vraag me af wat zo'n gigantisch ding voor fades zal veroorzaken. Wist overigens niet dat je zo makkelijk slang kon importeren?
[..]
Waardoor verkleurd leer dan? Vet/olie van je handen?
Ja want lange darm..quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik blijf het stom vinden dat die APC mij net paste, want het is zo'n mooie broek maar ik wil de onderkant om kunnen slaan. Ben ik nu stom?
Tja, die sluiting zal wel veel schade berokkenen aan mijn backpocket denk ik. Maar verder denk ik niet dat het kwaad kan, zal wel een mooie fade worden na verloop van tijd, I guess.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:47 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Vraag me af wat zo'n gigantisch ding voor fades zal veroorzaken. Wist overigens niet dat je zo makkelijk slang kon importeren?
[..]
Waardoor verkleurd leer dan? Vet/olie van je handen?
Ja, waarom zou je em willen cuffen? Je kan die van mij wel kopen. Waist is 42,5 CM, inseam 88.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik blijf het stom vinden dat die APC mij net paste, want het is zo'n mooie broek maar ik wil de onderkant om kunnen slaan. Ben ik nu stom?
Omdat het kan vanwege selvedgequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je em willen cuffen? Je kan die van mij wel kopen. Waist is 42,5 CM, inseam 88.
Mjaa, dan zul je toch een echte Jeans moeten kopenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Omdat het kan vanwege selvedge
hoe licht is hij dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:32 schreef One_conundrum het volgende:
Als je mijn APC wast ziet er wel zo uit. Kopen?
Hoe kan je waist in godsnaam 42,5CM zijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je em willen cuffen? Je kan die van mij wel kopen. Waist is 42,5 CM, inseam 88.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |