Ik heb normaal gesproken 32/32 en heb nu 31/32 genomen omdat 32/32 er op dat moment niet was..quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:45 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja ben fysiostudent, nog maar even (hopelijk).
Ali, wat een fit weer, goede lengte ookZiet er goed uit man.
[..]
Die loopt nog wel uit, loopt meestal uit tot er amper druk op het denim staat (tenzij je echt flink gedownsized hebt)
Dat gaat een goede fit worden denk ik danquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:58 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik heb normaal gesproken 32/32 en heb nu 31/32 genomen omdat 32/32 er op dat moment niet was..
Die faden best nice, komen volgens mij uit dezelfde fabriek als N&F (even niet zeker meer). Alleen dan minder features en minder goed afgewerkt. Kan een leuk goedkoop project zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zit een beetje te denken om een unbranded 201 aan te schaffen. Niet duur, ben nu dusdanig veel aan het squatten dat ik zojuist mij uberste skinny denim al niet meer pas. (april 77)
Ik wist dat het iets met N&F te maken had, maar was even de precieze link ertussen vergeten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zusterbedrijf als het goed is.
http://www.rawrdenim.com/(...)ear-2-washes-1-soak/
Deze was erg mooi geworden. Dat zette me aan het denken.
Mooie wear, maar niks onderscheidends in mijn ogen. Heeft veel overeenkomsten met APC qua fades, wiens fits overigens een stuk beter zijn als ik de meningen mag geloven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zusterbedrijf als het goed is.
http://www.rawrdenim.com/(...)ear-2-washes-1-soak/
Deze was erg mooi geworden. Dat zette me aan het denken.
You're welcome, goed om te horen!quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:15 schreef zwartemarktplaats het volgende:
@Bigsmurf: telefoon is gerepareerd trouwens, goed gedaan en binnen no-time klaar. Bedankt voor het adresje gozert.
FreshCotton krijgt ze binnenkort. Staat alleen niet precies wanneer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:39 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Iemand nog suggesties waar ik die kan kopen? Volgens mij alleen op ebay in Europa?
Weet jij toevallig ook zo uit je hoofd wat het repareren van de oplaadconnector kostte voor een iPhone 4? Lijkt wel of alle iPhones in mijn (indirecte) omgeving gedeeltelijk sneuvelen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:15 schreef zwartemarktplaats het volgende:
@Bigsmurf: telefoon is gerepareerd trouwens, goed gedaan en binnen no-time klaar. Bedankt voor het adresje gozert.
Ik weet alleen van jou dat een nieuwe accu inclusief montage 35 euro kostte. Ik zou zeggen stuur een smsje.quote:Op zondag 13 november 2011 21:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Weet jij toevallig ook zo uit je hoofd wat het repareren van de oplaadconnector kostte voor een iPhone 4? Lijkt wel of alle iPhones in mijn (indirecte) omgeving gedeeltelijk sneuvelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |