Mag jij proberen om een peugeot 508 te parkeren in de P-stand (ik zal je een geheimpje verklappen....die heeft die niet). En de versnelling stand is er ook niet (niet zoals je gewend bent. Als je stil staat zonder gas te geven staat die gewoon in zijn vrij)quote:Op donderdag 3 november 2011 20:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hoezo heb je een handrem nodig als je kan parkeren in de versnelling of P-stand?
Dat klopt, mijn kinderen zouden jouw leven maar zuur maken, en de NWO gedachte voortzettenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:25 schreef Hi_flyer het volgende:
Mag hopen dat jij geen kinderen hebt/krijgt....
1. Topic begon mooi, ik dacht werkelijk dat je eindelijk eens serieus was geworden, maar, hoe waarschijnlijk ook weer, je begint weer over die enorme lul van je.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:23 schreef RickoKun het volgende:
Zo ging het vandaag over die ontzettend domme doos die dr kinderen in de plomp heeft laten rijden. Ik heb hierboven het nieuws geciteerd.
Ik weet wat de oorzaak is, let op:
Het komt door die moeder die de handrem dr niet op heeft gezet.
Nu gaat iedereen op t nos etc als oorzaak aanwijzen:
Het ontbreken van een opvangstrook voor het kanaal.
Neee daar ligt he niet aan godverdomme.
Die bullshit moet juist niet. Laat domme mensen maar gewoon de plomp in rijden, natuurlijke selectie.
Door al die bizarre beschermingsmaatregelen van de overheid worden übermenschenstomme ezels als ik overal mee lastig gevallen. Roken mag nauwelijks nog, paddos mogen niet meer, bij lenen komt t bericht: let op lenen kost geld' ,
De oorzaak wordt altijd bij de maatschappij neergelegd. Terwijl ik niet bij de maatschappij hoor omdat ik een lekker malse vleesschacht heb en hersenen bezit.
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:27 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Mag jij proberen om een peugeot 508 te parkeren in de P-stand (ik zal je een geheimpje verklappen....die heeft die niet). En de versnelling stand is er ook niet (niet zoals je gewend bent. Als je stil staat zonder gas te geven staat die gewoon in zijn vrij)
Het eerste wat ik dacht toen ik het artikel las op de FP.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:23 schreef RickoKun het volgende:
Zo ging het vandaag over die ontzettend domme doos die dr kinderen in de plomp heeft laten rijden. Ik heb hierboven het nieuws geciteerd.
Ik vond het overall een terechte klacht.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:45 schreef Nyan het volgende:
Veelbelovend topic dat eindigde in een klaagzang over penissen, auto's en kinderen.
Ooit in een 508 gereden. Dan bedoel ik dezelfde die die vrouw had. De E-HDI uitvoering. Van iemand met een auto in zijn usernaam had ik wel wat meer kennis verwacht. Deze heeft namelijk geen parkeerstand. En je kunt hem in de achteruit, of vooruit zetten. Tot je gas geeft staat die in zijn vrij.quote:
En wat is de oorzaak dat ze dat niet gedaan heeft¿ Dat onderzoeken ze juist.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:23 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
1. Topic begon mooi, ik dacht werkelijk dat je eindelijk eens serieus was geworden, maar, hoe waarschijnlijk ook weer, je begint weer over die enorme lul van je.![]()
2. Als je werkelijk hersenen bezit, gebruik ze dan ook ,ipv altijd dat geneuzel over die enorme lul van je.
Hoe moeilijk is het nu om de handrem aan te trekken? serieus :/quote:Op donderdag 3 november 2011 21:26 schreef Herpderphawk het volgende:
Hoe moeilijk is het nou als gemeente om een f#cking hekje voor dat kanaal te plaatsen, serieus :/
Dat zijn ze nu dus aan het onderzoeken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef missyB het volgende:
geloof dat deze moeder er alles voor over had gehad om aan die handrem te denken denk je zelf ook niet?
Op 1 of ander manier heb je wel gelijk, maar niet zo op de moeder/auto.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:23 schreef RickoKun het volgende:
Nu gaat iedereen op t nos etc als oorzaak aanwijzen:
Het ontbreken van een opvangstrook voor het kanaal.
Neee daar ligt he niet aan godverdomme.
Die bullshit moet juist niet. Laat domme mensen maar gewoon de plomp in rijden, natuurlijke selectie.
Door al die bizarre beschermingsmaatregelen van de overheid worden übermenschen als ik overal mee lastig gevallen. Roken mag nauwelijks nog, paddos mogen niet meer, bij lenen komt t bericht: let op lenen kost geld' ,
De oorzaak wordt altijd bij de maatschappij neergelegd. Terwijl ik niet bij de maatschappij hoor omdat ik een lekker malse vleesschacht heb en hersenen bezit.
Klacht: door een paar domme losers worden zaken verboden voor mensen zoals ik (elite niveau mensen die eigenlijk wel keihard 16 jarig vrouwvleisch mogen nakken maar dit alleen wordt gedaan bij mangrove transities)
Wat the fuck bazel jij allemaal man. Ik begrijp er geen zak van.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:16 schreef TheThinker het volgende:
[..]
Op 1 of ander manier heb je totaal gelijk.
Voorbeeld:
Als een dier niet goed gemaakt is en sterft of doet een hele domme actie en gaat dood door een andere dier. Enz enz...
7 milljard mensen....tot hoeveel? 20 milljard 50 milljard mensen op dit planeet?
Ik zou nog even goed gaan oefenen op dat denkwerk van je.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:16 schreef TheThinker het volgende:
[..]
Op 1 of ander manier heb je totaal gelijk.
Voorbeeld:
Als een dier niet goed gemaakt is en sterft of doet een hele domme actie en gaat dood door een andere dier. Enz enz...
7 milljard mensen....tot hoeveel? 20 milljard 50 milljard mensen op dit planeet?
ik moest toch even glimlachenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat zijn ze nu dus aan het onderzoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |