abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2011 @ 20:23:24 #1
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_103928592
Zo ging het vandaag over die ontzettend domme doos die dr kinderen in de plomp heeft laten rijden. Ik heb hierboven het nieuws geciteerd.

Ik weet wat de oorzaak is, let op:

Het komt door die moeder die de handrem dr niet op heeft gezet.

Nu gaat iedereen op t nos etc als oorzaak aanwijzen:

Het ontbreken van een opvangstrook voor het kanaal.

Neee daar ligt he niet aan godverdomme.
Die bullshit moet juist niet. Laat domme mensen maar gewoon de plomp in rijden, natuurlijke selectie.

Door al die bizarre beschermingsmaatregelen van de overheid worden übermenschen als ik overal mee lastig gevallen. Roken mag nauwelijks nog, paddos mogen niet meer, bij lenen komt t bericht: let op lenen kost geld' ,

De oorzaak wordt altijd bij de maatschappij neergelegd. Terwijl ik niet bij de maatschappij hoor omdat ik een lekker malse vleesschacht heb en hersenen bezit.

Klacht: door een paar domme losers worden zaken verboden voor mensen zoals ik (elite niveau mensen die eigenlijk wel keihard 16 jarig vrouwvleisch mogen nakken maar dit alleen wordt gedaan bij mangrove transities)
  donderdag 3 november 2011 @ 20:25:19 #2
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_103928727
Mag hopen dat jij geen kinderen hebt/krijgt....
pi_103928744
Hoezo heb je een handrem nodig als je kan parkeren in de versnelling of P-stand?
5 Ferrari's op videoband!
pi_103928890
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hoezo heb je een handrem nodig als je kan parkeren in de versnelling of P-stand?
Mag jij proberen om een peugeot 508 te parkeren in de P-stand (ik zal je een geheimpje verklappen....die heeft die niet). En de versnelling stand is er ook niet (niet zoals je gewend bent. Als je stil staat zonder gas te geven staat die gewoon in zijn vrij)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 november 2011 @ 20:28:30 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_103928915
Tja... daar waar er 1 gaat...

De gemeentes moeten al bezuinigen, en nu je zo'n slimme moeder hebt die toevallig de auto niet op de (hand)rem zit moeten er allemaal maatregelen voor komen.

Terechte klacht
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 3 november 2011 @ 20:30:21 #6
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_103929035
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:25 schreef Hi_flyer het volgende:
Mag hopen dat jij geen kinderen hebt/krijgt....
Dat klopt, mijn kinderen zouden jouw leven maar zuur maken, en de NWO gedachte voortzetten
  Forum Admin donderdag 3 november 2011 @ 20:30:34 #7
35723 crew  GGMM
pi_103929047
Ik ken het voorbeeld niet van dat nieuwsbericht, maar wat betreft het 'Lenen kost geld'-voorbeeld heb je helemaal gelijk. De consument wordt sowieso veel te veel tegen zichzelf in bescherming genomen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_103929110
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:23 schreef RickoKun het volgende:
Zo ging het vandaag over die ontzettend domme doos die dr kinderen in de plomp heeft laten rijden. Ik heb hierboven het nieuws geciteerd.

Die bullshit moet juist niet. Laat domme mensen maar gewoon de plomp in rijden, natuurlijke selectie.

Door al die bizarre beschermingsmaatregelen van de overheid worden übermenschenstomme ezels als ik overal mee lastig gevallen. Roken mag nauwelijks nog, paddos mogen niet meer, bij lenen komt t bericht: let op lenen kost geld' ,

De oorzaak wordt altijd bij de maatschappij neergelegd. Terwijl ik niet bij de maatschappij hoor omdat ik een lekker malse vleesschacht heb en hersenen bezit.

1. Topic begon mooi, ik dacht werkelijk dat je eindelijk eens serieus was geworden, maar, hoe waarschijnlijk ook weer, je begint weer over die enorme lul van je. :')
2. Als je werkelijk hersenen bezit, gebruik ze dan ook ,ipv altijd dat geneuzel over die enorme lul van je.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_103929271
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:27 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Mag jij proberen om een peugeot 508 te parkeren in de P-stand (ik zal je een geheimpje verklappen....die heeft die niet). En de versnelling stand is er ook niet (niet zoals je gewend bent. Als je stil staat zonder gas te geven staat die gewoon in zijn vrij)
:')
5 Ferrari's op videoband!
pi_103929368
begon goed maar Ts faalde door grappig proberen te zijn.
Hier staat niets.
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2011 @ 20:36:15 #11
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_103929429
quote:

Het eerste wat ik dacht toen ik het artikel las op de FP.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_103930141
Veelbelovend topic dat eindigde in een klaagzang over penissen, auto's en kinderen. :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_103930171
Ts is de oorzaak.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  Forum Admin donderdag 3 november 2011 @ 20:47:17 #14
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_103930347
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:45 schreef Nyan het volgende:
Veelbelovend topic dat eindigde in een klaagzang over penissen, auto's en kinderen. :')
Ik vond het overall een terechte klacht.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_103930414
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

:')
Ooit in een 508 gereden. Dan bedoel ik dezelfde die die vrouw had. De E-HDI uitvoering. Van iemand met een auto in zijn usernaam had ik wel wat meer kennis verwacht. Deze heeft namelijk geen parkeerstand. En je kunt hem in de achteruit, of vooruit zetten. Tot je gas geeft staat die in zijn vrij.
pi_103931388
Hey TS wil jij bij mijn elite clubje?
Fuck your ethnicity, nigga.
pi_103932953
Hoe moeilijk is het nou als gemeente om een f#cking hekje voor dat kanaal te plaatsen, serieus :/
I'm a peace-loving decoy, ready for retaliation
pi_103933084
Wat een kutklacht zeg, echt niet normaal. Nederland verhufterd.
pi_103933112
Maar even over dat vrouwvleisch he... zijn daar toevallig nog pics van?
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:52:17 #20
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_103962395
quote:

En wat is de oorzaak dat ze dat niet gedaan heeft¿ Dat onderzoeken ze juist.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:56:44 #21
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_103962592
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:31 schreef cvboer het volgende:

[..]

1. Topic begon mooi, ik dacht werkelijk dat je eindelijk eens serieus was geworden, maar, hoe waarschijnlijk ook weer, je begint weer over die enorme lul van je. :')
2. Als je werkelijk hersenen bezit, gebruik ze dan ook ,ipv altijd dat geneuzel over die enorme lul van je.
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:03:05 #22
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_103962843
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:26 schreef Herpderphawk het volgende:
Hoe moeilijk is het nou als gemeente om een f#cking hekje voor dat kanaal te plaatsen, serieus :/
Hoe moeilijk is het nu om de handrem aan te trekken? serieus :/
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_103963348
geloof dat deze moeder er alles voor over had gehad om aan die handrem te denken denk je zelf ook niet?
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:16:14 #24
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_103963458
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef missyB het volgende:
geloof dat deze moeder er alles voor over had gehad om aan die handrem te denken denk je zelf ook niet?
Dat zijn ze nu dus aan het onderzoeken.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_103963490
quote:

Door al die bizarre beschermingsmaatregelen van de overheid worden übermenschen als ik overal mee lastig gevallen. Roken mag nauwelijks nog, paddos mogen niet meer, bij lenen komt t bericht: let op lenen kost geld' ,

Klacht: door een paar domme losers worden zaken verboden voor mensen zoals ik (elite niveau mensen die eigenlijk wel keihard 16 jarig vrouwvleisch mogen nakken maar dit alleen wordt gedaan bij mangrove transities)
Op 1 of ander manier heb je wel gelijk, maar niet zo op de moeder/auto.

Voorbeeld:
Als een dier niet goed gemaakt is en sterft of doet een hele domme actie en gaat dood door een andere dier. Enz enz...
7 milljard mensen....tot hoeveel? 20 milljard 50 milljard mensen op dit planeet?
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:17:49 #26
344170 Klojo120
Ik wil alleen maar benden.
pi_103963528
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:16 schreef TheThinker het volgende:

[..]

Op 1 of ander manier heb je totaal gelijk.

Voorbeeld:
Als een dier niet goed gemaakt is en sterft of doet een hele domme actie en gaat dood door een andere dier. Enz enz...
7 milljard mensen....tot hoeveel? 20 milljard 50 milljard mensen op dit planeet?
Wat the fuck bazel jij allemaal man. Ik begrijp er geen zak van.
Heeft FOK!verkiring met Studeur
pi_103963546
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:16 schreef TheThinker het volgende:

[..]

Op 1 of ander manier heb je totaal gelijk.

Voorbeeld:
Ik zou nog even goed gaan oefenen op dat denkwerk van je. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_103963837
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:16 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Dat zijn ze nu dus aan het onderzoeken.
ik moest toch even glimlachen

Maar zonder dolle, tuurlijk had deze vrouw haar verantwoording om de handrem er op te zetten maar zoals iedereen is zij ook maar mens en mensen maken fouten.
en dit is er 1 die zij duur betaald denk je ook niet?
Haar kinderen dood, als ze getrouwd was zal dr huwelijk ook wel na de bliksem gaan want ik denk dat je dit als vader zijnde je vrouw moeilijk kunt vergeven etc etc , zo n verlies is zo persoonlijk dat je dat vaak ook nog slecht samen delen kunt, dus dat huwelijk zal ook wel naar zn grootje gaan.
Haar immense schuldgevoel of ze daarmee leven kan? ze riep immers al, ik hoef ook niet meer en ik wil niet meer.
dat stukje waar zij parkeerde schijnt nogal een rot stuk te zijn waar je niet 1 2 3 beseft dat je je handrem nodig hebt aangezien dat langzaam afloopt.Er zijn daar dit jaar al 3 wagens de plomp ingereden.ja dan vind ik dat wel deels de verantwoording van de gemeente .
Maar iemand de schuld geven in deze heeft totaal geen zin, er zijn 2 jonge kinderen dood die geliefd waren neem ik aan, dat maakt d eboel al verdrietig zat
pi_104017707
Dus? Het is al erg genoeg voor haar.
  zondag 6 november 2011 @ 00:30:31 #30
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_104017828
Het zijn vaak domme mensen die het verpesten voor de rest. In dit geval valt het mee, maar onder diezelfde optiek werden ook paddo's etc. verboden.
pi_104019496
Ik begrijp je klacht en er zit zeker een logica in. De schuld ligt altijd bij de regering, overal behalve bij de oorzaak zelf, DE BURGER. De burger gedraagt zich als een idioot, een voorbeeld: die leen reclames, je bent toch verdomme achterlijk als je daar intrapt? Je hebt een stel hersenen gebruik ze dan ook verdomme.
pi_104020428
RickoKun topic, insta-tvp
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')