Ja, kanquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:26 schreef The_Dean het volgende:
Moeten we dan ook over computers zingen?
Hoezo dissonant? Het is punk. Geen Sonic Youth-achtige dingen...quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:31 schreef BurnaBoy het volgende:
Hoor je toch niet over de dissonante gitaren. Dus je kunt zingen wat je wilt eigenlijk
Inleveren die drummer!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:49 schreef Trollscience het volgende:
Eindelijk een drummer gevonden. Vanavond is de repetitie en ik ben benieuwd of hij goed genoeg is.
Je had een tijd terug toch auditie gedaan bij een bandje?quote:
Niks meer van ze gehoord na een paar mailwisselingen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je had een tijd terug toch auditie gedaan bij een bandje?
Of is dat helemaal niets geworden?
Jonge, makkelijk te fietsen!quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niks meer van ze gehoord na een paar mailwisselingen.
en achteraf was helmond wel beetje ver en duur.
quote:
21st Century Digital Boy en I Love My Computerquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, kan
[..]
Hoezo dissonant? Het is punk. Geen Sonic Youth-achtige dingen...
die kosten toch maar 130 euro ofso?quote:
Ja, en je krijgt ook echt waar voor je geld... erg weinig dusquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
die kosten toch maar 130 euro ofso?
nja wss met de gitaren die ik al heb staan heb ik er vrij weinig aan. Maar ik hoor er inderdaad alleen maar goede dingen over.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, en je krijgt ook echt waar voor je geld... erg weinig dus
Begonnen op een Ibanez, en ik moet zeggen ik wil nu niks meer anders als een Ibanez. omdat ze zo fijn spelen met solo';s.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:20 schreef The_Dean het volgende:
Het zijn leuke beginnersgitaren, absoluut. Maar de nieuwe lijnen zijn niet meer zo goed als de oude.
Heb vroeger een rode LP Special I gehad, best cool ding opzich.
Nouja de meeste LP's vallen sowieso al af doordat ze maar single cut zijn. De combinatie van double cut, de extreem lichte gewicht ervan, en een ontzettend fijne hals. Dat maakt voor mij Ibanez echt een fijne gitaar voor solo's, en snellere riffs.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:21 schreef The_Dean het volgende:
Andere gitaren kunnen net zo fijn spelen, kwestie van goed zoeken
Maar, de gemiddelde Ibanez speelt natuurlijk best lekker
Jij mag de solo doenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
21st Century Digital Boy en I Love My Computer
Ik heb zowel een Ibanez als een Jackson en ik moet zeggen dat de Jackson me veel lekkerder in de hand ligt wat nek betreftquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Begonnen op een Ibanez, en ik moet zeggen ik wil nu niks meer anders als een Ibanez. omdat ze zo fijn spelen met solo';s.
Nog nooit een jackson bespeelt, dus daar kan het ook aan liggenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb zowel een Ibanez als een Jackson en ik moet zeggen dat de Jackson me veel lekkerder in de hand ligt wat nek betreft
Vooral deze:quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:56 schreef The_Dean het volgende:
En deze.
En verder zowat alles van Nerf Herder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |