Nouja de meeste LP's vallen sowieso al af doordat ze maar single cut zijn. De combinatie van double cut, de extreem lichte gewicht ervan, en een ontzettend fijne hals. Dat maakt voor mij Ibanez echt een fijne gitaar voor solo's, en snellere riffs.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:21 schreef The_Dean het volgende:
Andere gitaren kunnen net zo fijn spelen, kwestie van goed zoeken
Maar, de gemiddelde Ibanez speelt natuurlijk best lekker
Jij mag de solo doenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
21st Century Digital Boy en I Love My Computer
Ik heb zowel een Ibanez als een Jackson en ik moet zeggen dat de Jackson me veel lekkerder in de hand ligt wat nek betreftquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Begonnen op een Ibanez, en ik moet zeggen ik wil nu niks meer anders als een Ibanez. omdat ze zo fijn spelen met solo';s.
Nog nooit een jackson bespeelt, dus daar kan het ook aan liggenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb zowel een Ibanez als een Jackson en ik moet zeggen dat de Jackson me veel lekkerder in de hand ligt wat nek betreft
Vooral deze:quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:56 schreef The_Dean het volgende:
En deze.
En verder zowat alles van Nerf Herder
Mij ookquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:10 schreef -Menn0- het volgende:
Dean.... Je spammt me helemaal dood met je @enemy emailadres...
quote:
Ach joh, kan gebeuren, die 3 mailtjesquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:18 schreef The_Dean het volgende:
Ja nou, het geval wil, die is al een paar jaar niet meer in gebruik door mij [kon op een gegeven moment niet meer inloggen], en dus verviel hij.
Ik kreeg inderdaad meer klachten hierover, en als het goed is is de hoster op de hoogte.
Buffyquote:
lillyquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:27 schreef The_Dean het volgende:
Nooit gekeken. Kom er wel net achter dat Lilly [How I Met Your Mother] er ook in speelt
de Titelsong van flodderquote:
Flodder begon net weerquote:
Briljante serie. Mogen ze wat mij betreft weer gaan herhalen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:27 schreef The_Dean het volgende:
Nooit gekeken. Kom er wel net achter dat Lilly [How I Met Your Mother] er ook in speelt
Downl Kopen en kijken dan. Alle 8 seizoenen...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:27 schreef The_Dean het volgende:
Haha, oh, ja, ik ken Buffy dus totaal niet. Ik geloof je op je woord
Ooit ga je dan overstappen op LTD ESPquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Begonnen op een Ibanez, en ik moet zeggen ik wil nu niks meer anders als een Ibanez. omdat ze zo fijn spelen met solo';s.
Nee, ik vind dat ook altijd moeilijk. Ik vraag altijd wat cd's dvd's enzo, lekker veiligquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Neh dat weer niet, maar ik weet het echt verder niet
Ik wil er ook een bij, maar zolang de bank elke week met treurig nieuws belt duurt dat denk ik nog wel even. Sparen!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ooit ga je dan overstappen op LTD ESP
Ja misschien heb ik tegen die tijd nog wel die knutsel EC1000 liggen he, alleen dan zonder EMGs maar die heb je alquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wil er ook een bij, maar zolang de bank elke week met treurig nieuws belt duurt dat denk ik nog wel even. Sparen!
Volgens mij is een hals van een Jackson en die van een LTD wel vergelijkbaar of niet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ooit ga je dan overstappen op LTD ESP
Qua spelen maakt dat toch helemaal geen reet uit eigenlijk bedenk ik me net?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:39 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga alleen nog maar voor double cut gitaren
sommige solo's kan Ik op mijn goldtop niet of moeilijker spelen als op mijn ibanez doordat Ik minder goed bij de 18e tot 24e fret kan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Qua spelen maakt dat toch helemaal geen reet uit eigenlijk bedenk ik me net?
Ze zien er wel uit alsof je er snellere solo's op kan spelen
Bottleneck. 1 van glas & 1 van metaal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Verjaardag/sinterklaas komt er weer aan en m'n ouders/opaoma zeuren om verlang lijstjes. Wat zijn leuke gitaardingetjes die ik nog zou kunnen hebben
Ja die laatste frets zijn altijd al niet de meest comfortabele.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
sommige solo's kan Ik op mijn goldtop niet of moeilijker spelen als op mijn ibanez doordat Ik minder goed bij de 18e tot 24e fret kan.
Ohja dat is wel leuk om eens mee te spelenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:00 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Bottleneck. 1 van glas & 1 van metaal.
Of zoals Wim T. Schippers zou zeggen: Een boek! Muziek gerelateerd, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |