quote:
quote:
Ik kan niet wachten tot maandag. Ik ben benieuwd met welke streekproducten en -gerechten ze aan komen zetten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:50 schreef golfer het volgende:
Op naar Zeeland met mooie streekproducten als de Oosterscheldekreeft, Zeeuwse mosselen, oesters, zeekraal en lamsoor.
Dat schreef ik dus ook al een post boven je.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:18 schreef zoem het volgende:
Ik kan niet wachten tot maandag. Ik ben benieuwd met welke streekproducten en -gerechten ze aan komen zetten.
Sowieso vis en schaaldieren. Wie kent de mosselen uit Philippine nou niet!
Zeekraal (hier zeggen we zouterik) is ook errug lekker. Liefst illegaal zelf geplukt![]()
Lamsoren zullen ze vast ook wel gebruiken, en links en rechts nog wat zuivelproducten.
Het was ook een bevestiging van wat jij zei plus een stukje enthousiasme voor Zeeland.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat schreef ik dus ook al een post boven je.
Dat vinden de makers van het programma helemaal niet erg, integendeel zelfs.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:50 schreef golfer het volgende:
Wel zielig hoe Dimitri in eerste instantie die kreeft liet lijden i.p.v. hem meteen in een ruime pan met kokend water te mieteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |