quote:Op donderdag 3 november 2011 19:52 schreef Quyxz_ het volgende:
De Meijerij
De Peel
Utrechtse Heuvelrug
Waddengebied <- Nee, er liggen hier wel twee nationale parken
Loosdrechtse Plassen
Volledig willekeurig
We hebben er nu vier...quote:
Schiermonnikoog is goed.quote:
Michael Jackson staat (maar) 1 keer in de top 11. Zijn tweede best verkochte album is Dangerous met 32 miljoen edities. Back in Black is wel goed. Deze staat op plaats 2 met 49 miljoen albums. (groot verschil met de nummer 1!)quote:Op donderdag 3 november 2011 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bad
HIStory
Dangerous
Back In Black
One
Dit completeert het rijtje!quote:
Ok geen Bieber gelukkig. Wel Backstreet Boysquote:Op donderdag 3 november 2011 20:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Geen U2. The Joshua Tree is 25m keer verkocht. En al helemaal geen Bieber. Het nieuwste album dat ik zoek is van 1999.
Sgt. Pepper is ook 32m keer verkocht.
Tja. Dat vind ik in vergelijking met Bieber wel een stuk beter hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:21 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Ok geen Bieber gelukkig. Wel Backstreet Boys![]()
quote:(Den Haag, 17 november 1952) is een voormalig Nederlandse tophockeyer, die afscheid nam van het internationale tophockey in 1986 bij het wereldkampioenschap in Londen. Hij speelde in totaal 202 interlands (167 doelpunten) voor de nationale ploeg.
nah neequote:Op donderdag 3 november 2011 21:11 schreef Baszh het volgende:
zijn lidmaatschap aan nation of islam?
Weet ik niet. Ik weet iig niet het antwoord.quote:
Ok, ik zal iin ieder geval een hint geven:quote:Op donderdag 3 november 2011 21:20 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik weet iig niet het antwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:26 schreef DrNick het volgende:
Hij likte zijn linkerteen.Klinkt alsof ie maar 1 linkerteen had. Vetzielig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
quote:Clay swings with his left, Clay swings with his right,
Look at young Cassius carry the fight
Liston keeps backing, but there's not enough room,
It's a matter of time till Clay lowers the boom.
Now Clay lands with a right, what a beautiful swing,
And the punch raises the Bear clean out of the ring.
Liston is still rising and the ref wears a frown,
For he can't start counting till Sonny goes down.
Now Liston is disappearing from view, the crowd is going frantic,
But radar stations have picked him up, somewhere over the Atlantic.
Who would have thought when they came to the fight?
That they'd witness the launching of a human satellite.
Yes the crowd did not dream, when they put up the money,
That they would see a total eclipse of the Sonny.
quote:I think Terrell will catch hell at the sound of the bell.
He's going around saying that he's a championship-fighter,
but when he meets me he fall 20 pound lighter.
He thinks that he's the real heavy weight champ
but when he meets me, he'll just be a tramp
Now I'm not sayin' just to be funny, but I'm fightin' Ernie because he needs the money.
fixedquote:Op donderdag 3 november 2011 22:07 schreef BrandX het volgende:
Mjah, blijkbaar geen boksliefhebbers hier
Wat uber bekend over hem is, dat hij voor elke wedstrijd een rijm opzegde, met daarin de ronde waarin hij zijn tegenstander KO zou slaan. En dat kwam nagenoeg altijd uit!
enkele voorbeelden:
[..]
[..]
nah, elke echte sportliefhebber weet dit. Daar hoef je serieus geen boksliefhebber voor te zijnquote:
exactquote:
Als ik zeg, dat je antwoord niet helemaal goed is, is herhalen overbodig. Aanpassen is beter.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:10 schreef geindoctrineerd het volgende:
Jeroen & Wesley Verhoek?
Die gozer heet toch Jeroen?
Ik pas mijn antwoord met het & teken aan.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Als ik zeg, dat je antwoord niet helemaal goed is, is herhalen overbodig. Aanpassen is beter.
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:12 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Ik pas mijn antwoord met het & teken aan.
Wouter?
Stand deel 2463quote:
niet zo onzeker!quote:
Stand deel 2463quote:
Stand deel 2463quote:
Stand deel 2463quote:
Zo simpel is t nou ook weer nietquote:
dat dusquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:11 schreef Baszh het volgende:
twothousand bug , was ook wat in mij opkwam :p
Warm. Twee tekens goed, niet op de juiste plaats.quote:
yeps. En ik maar denken dat dit een makkelijke vraag was. Kennelijk geen nerds online nu? Of is men te jong?quote:
Stand deel 2463quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:41 schreef plagvreugd het volgende:
het padvindergebeuren. scouting. dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:47 schreef Crocmaz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
donequote:Op vrijdag 4 november 2011 00:44 schreef theSummoner het volgende:
PoedelOf is dat alweer afgeschaft
?
Ik niet, kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb het opgezochtquote:
Beetje geduld hebben, ik had heus wel hints gegevenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik niet, kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb het opgezocht
Er is vast iemand anders die het raadt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:56 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Beetje geduld hebben, ik had heus wel hints gegeven
Mijn verwijzing naar de vorige vraag (nog explicieter: padvinder) zou toch wel afdoende moeten zijn, niet?
woohoo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:11 schreef Baszh het volgende:
nou dan zeg ik maar tomtom (ohw op die fiets pad-vinder)
Pottermore!quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:44 schreef plagvreugd het volgende:
mangrove. maar dat had ik ook zonder de (mooie!) hint geweten
en wat was t antwoord van Harry Potter?
Hij slaapfoktquote:
Stand deel 2463quote:
Stand deel 2463quote:
Welk spel?quote:X van Ravensburger is een bordspel voor drie tot zes spelers. In 1983 werd het in Duitsland uitgroepen tot Spiel des Jahres. Eén van de spelers is de voortvluchtige Mister X (de boef), de overige spelers zijn detectives in dienst van X die de voortvluchtige moeten opsporen in het centrum van Londen.
Ja.quote:
Die zit in Belgie en is bovendien trainer van Feyenoord geweest, niet van een top ploegquote:
Stand deel 2463quote:
dat is gewoon stage in t engels!quote:
ja dat zocht ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Stand deel 2463quote:
Wilde net posten:quote:
quote:
Stand deel 2463quote:
quote:
Eitje natuurlijk...quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:18 schreef ß het volgende:
groningen
leeuwarden
assen
zwolle
lelystad
arnhem
den bosch
maastricht
middelburg
utrecht
den haag
haarlem
Zo'n eitje dat je het punt maar aan iemand anders geeft?quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Eitje natuurlijk...
Stand deel 2463
6 plagvreugd
1 Quyxz_
1 Berkery
1 BrandX
3 Baszh
1 remcoP
5 Flitspaal
2 Yankee
2 geindoctrineerd
5 lubje25
1 ß
2 BusterPosey
1 Gillingham
euroline?quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:25 schreef ß het volgende:
is een hogesnelheidstreindienst die sinds 1994 Londen met Parijs en Brussel verbindt.
Wat is![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:25 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Zo'n eitje dat je het punt maar aan iemand anders geeft?
Stand deel 2463quote:
UI'squote:Op vrijdag 4 november 2011 09:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]![]()
Avatars lijken te veel op elkaar...
Stand deel 2463quote:
Stand deel 2463quote:
Dat is inderdaad helemaal juist.quote:
Stand deel 2463quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
Stand deel 2463quote:
Stand deel 2463quote:
quote:
Stand deel 2463quote:
quote:(Lansing, Michigan, 18 februari 1950 – New York, 6 augustus 2009) was een Amerikaans filmregisseur, filmproducent en scenarioschrijver van veel succesvolle komedies uit de jaren '80 en jaren '90, waaronder Ferris Bueller's Day Off (1986) en Home Alone (1990).
DM hemquote:
Stand deel 2463quote:
Volgende keer maar één antwoord hequote:
Pech voor jequote:Op vrijdag 4 november 2011 12:20 schreef Michelangelo2 het volgende:
Als het antwoord me ineens te binnen schiet, is het irritant om te wachten
quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:27 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Ik zal me volgende keer aan de regels houden
Stand deel 2463quote:
Demi Moore is niet goed, de overige twee wel. Een andere ex is tegenwoordig de vrouw van Chris Martin.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:30 schreef lubje25 het volgende:
angelina jolie
jennifer aniston
demi moore
Jawel. Zonder H.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |