Dat vraag ik me nu ook af...quote:Op donderdag 3 november 2011 19:31 schreef Gemaskerde het volgende:
Wat zal er gebeuren als je ze echt besteld?
oja het is gratisquote:Op donderdag 3 november 2011 19:29 schreef Koen. het volgende:
Iemand gratis taart? Maar meteen 100 besteld. Toch gratisch.
http://www.hema.nl/winkel(...)foutis-%286344623%29
Uitverkocht?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:39 schreef Kadooosh het volgende:
5 besteld, ga ze zaterdag halen
Straks krijgen al die winkels door dat die taarten besteld zijn en gaan ze allemaal nog bakken ook... lijkt mij niet dat je ze gratis mee krijgt.
Hah zijn uitverkocht.
Zoooquote:Ordergegevens:
product aantal prijs
bosvruchten clafoutis 4 0.00
subtotaal 0.00
totaal 0.00
U kunt uw bestelling op 05 november 2011 ophalen bij de Gebakafdeling van:
quote:Geachte meneer -----,
Bedankt voor uw bestelling op hema.nl. Het ordernummer is x-xxxxxx.
Ordergegevens:
product aantal prijs
bosvruchten clafoutis 4 0.00
subtotaal 0.00
totaal 0.00
U kunt uw bestelling op 05 november 2011 ophalen bij de Gebakafdeling van:
HEMA De Kwakel
En hoeveelste is het vandaag?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:45 schreef Kadooosh het volgende:
Ja probeer er nog maar 1 te bestellen.. kan pas na 12 sept.
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:45 schreef Kadooosh het volgende:
Ja probeer er nog maar 1 te bestellen.. kan pas na 12 sept.
Hallo ik heb al betaald.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:46 schreef Onmisbaar het volgende:
Kan dit wel? Er staat vast wel ergens in de algemene voorwaarden: 'fouten voorbehouden'. Dan heb je er geen recht op, als het goed is.
Dat dus, juridisch gezien is het al afgebakend of hoe noem je datquote:Op donderdag 3 november 2011 19:48 schreef Crohnjurist het volgende:
En daarnaast mogen jullie in redelijkheid niet verwachten dat die taart echt gratis is.
Dan hoef ik hem nietquote:Op donderdag 3 november 2011 19:48 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik zou zeggen dat je er gewoon 4 euro voor moet betalen als je de taart ophaalt. Er staat op het plaatje ernaast duidelijk dat die taart "Altijd 4,-" is! En daarnaast mogen jullie in redelijkheid niet verwachten dat die taart echt gratis is.
Zie idd. de otto-zaak!
Uit de disclaimer.quote:Alle informatie, producten en diensten worden aangeboden in de staat waarin zij zich feitelijk bevinden en zonder enige (impliciete) garantie of waarborg ten aanzien van hun verkrijgbaarheid, deugdelijkheid, geschiktheid voor een bepaald doel of anderszins.
toch gratisquote:Op donderdag 3 november 2011 19:51 schreef Koen. het volgende:
Maar ze zien er wel echt vet ranzig uit.
larikoekquote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef mstx het volgende:
500 besteld, nu alleen nog uitzoeken hoe ik ze thuis krijg.
quote:
Kan maar 100quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef mstx het volgende:
500 besteld, nu alleen nog uitzoeken hoe ik ze thuis krijg.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:59 schreef Melleyn het volgende:
Jammer dat je het in de winkel moet betalen. Als het normaal nou met iDeal kon ofzo dan kon je hem misschien nog wel echt gratis krijgen ook
Als je hem dan alleen maar op hoeft te halen en de winkel uit kan lopen? Niemand die het merkt.quote:
nogmaals Lariekoekquote:Op donderdag 3 november 2011 20:05 schreef Kermit. het volgende:
Ik heb het gemeld bij de HEMA en ze zullen de bestellingen van afgelopen 4 uur allemaal annuleren
Check de disclaimer. Tevens kun je niet online betalen, toch? Waarom zouden ze dan een taart aan je geven in de winkel, zonder dat je afrekent?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:04 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Als je hem dan alleen maar op hoeft te halen en de winkel uit kan lopen? Niemand die het merkt.
..je moet er geen 100 bestellen nee
Ik zei ook áls je online zou kunnen betalen..quote:Op donderdag 3 november 2011 20:07 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Check de disclaimer. Tevens kun je niet online betalen, toch? Waarom zouden ze dan een taart aan je geven in de winkel, zonder dat je afrekent?
Ja, dat zei jequote:Op donderdag 3 november 2011 20:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik zei ook áls je online zou kunnen betalen..
ik maandag heb er 4 besteldquote:Op donderdag 3 november 2011 20:12 schreef Skippy_ball het volgende:
Wie gaat ze ook serieus halen?
Handjes ?
Ik heb er voor volgende week zaterdag 20 besteld.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:12 schreef Skippy_ball het volgende:
Handjes ?
anders leg ik ze gwn terugquote:Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef Skippy_ball het volgende:
Maar zouden ze je niet er alsnog voor dwingen te betalen?
Dat kan al helemaal niet, aangezien je bewijs hebt dat het gratis stond op de site.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef Skippy_ball het volgende:
Maar zouden ze je niet er alsnog voor dwingen te betalen?
A.s Zaterdag, 2 besteld.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:12 schreef Skippy_ball het volgende:
Handjes ?
Blijven die kanslozen straks nog langer zittenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:36 schreef LizzyAdam het volgende:
voor Maandag, 10 besteld. wat als ik ze nou echt mee krijg? wat moet ik er dan mee?!
ik geef ze wel aan die Occupy gekkies.
Gewoon bij een school of wat dan ook voor de deur zetten of uitdelen op straatquote:Op donderdag 3 november 2011 20:36 schreef LizzyAdam het volgende:
voor Maandag, 10 besteld. wat als ik ze nou echt mee krijg? wat moet ik er dan mee?!
ik geef ze wel aan die Occupy gekkies.
Dan worden ze vanzelf gratis lijkt me, want anders moeten ze ze toch weggooien, want ze zijn niet echt lang houdbaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
maar stel dat ze al die dingen daadwerkelijk afbakken. wat moeten ze dan met die dingen als mensen ze niet willen in het geval ze niet gratis zijn...?
ja dat lijkt mij ook. anderzijds kan ik me niet voorstellen dat ze ze echt gratis meegevenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:52 schreef sthomass het volgende:
[..]
Dan worden ze vanzelf gratis lijkt me, want anders moeten ze ze toch weggooien, want ze zijn niet echt lang houdbaar.
Naar typisch Nederlandse traditie zullen ze het waarschijnlijk liever weggooien dan gratis weggeven.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja dat lijkt mij ook. anderzijds kan ik me niet voorstellen dat ze ze echt gratis meegeven
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef Crohnjurist het volgende:
Er staat ook dat je met het plaatsen van een bestelling akkoord gaat met de algemene voorwaarden...
Ik wil ook wel lachen.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:37 schreef Skippy_ball het volgende:
Wie heeft er nu serieus besteld?
SERIEUS!
Bewijzen met print screen.
"oh ik dacht dat het gratis wasquote:Op donderdag 3 november 2011 21:12 schreef p0100 het volgende:
Leuk geprobeerd allemaal, maar het gaat toch niet werken:
gebak bestellen
plaats je bestelling maximaal 14 maar uiterlijk twee dagen van te voren
dagelijks vers
in de HEMA bakkerij wordt al het gebak dagelijks vers bereid
ophalen en betalen
haal de bestelling op bij de gebakafdeling in de winkel en reken daar meteen af
Iedereen die dus zijn taart komt ophalen, mag daar alsnog 4 euro per taart afrekenen.
Je kan de bevestigingsmail met de prijs laten zien.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:12 schreef p0100 het volgende:
Leuk geprobeerd allemaal, maar het gaat toch niet werken:
gebak bestellen
plaats je bestelling maximaal 14 maar uiterlijk twee dagen van te voren
dagelijks vers
in de HEMA bakkerij wordt al het gebak dagelijks vers bereid
ophalen en betalen
haal de bestelling op bij de gebakafdeling in de winkel en reken daar meteen af
Iedereen die dus zijn taart komt ophalen, mag daar alsnog 4 euro per taart afrekenen.
inderdaad.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:13 schreef boyv het volgende:
[..]
"oh ik dacht dat het gratis was
doei"
Moeten ze geen koopovk sluitenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
maar stel dat ze al die dingen daadwerkelijk afbakken. wat moeten ze dan met die dingen als mensen ze niet willen in het geval ze niet gratis zijn...?
Idd, ik zou die gezichten willen zien.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:15 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik denk dat ze zich wel even kapot schrikken als er morgen een order klaarstaat voor 30.000 taarten.
Eerder van die lamlullen die nu 100 taarten bestellen en straks een brief krijgen dat ze op grond van nederlandse wetgeving 400 euro moeten betalenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:17 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, ik zou die gezichten willen zien.
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef Crohnjurist het volgende:
Er staat ook dat je met het plaatsen van een bestelling akkoord gaat met de algemene voorwaarden...
Dat ze conform de algemene voorwaarden een betalingen mogen eisen. Je plaatst een bestelling en je gaat akkoord met eventuele, druk- en zetfouten. Dus Hema kan er een zaak van maken.quote:
Maar dan kunnen ze je niet zomaar verplichten om te betalen. Ze kunnen de koopovereenkomst denk ik hoogstens ontbinden,quote:Op donderdag 3 november 2011 21:27 schreef RingBewoner het volgende:
Dit dus:
[..]
[..]
Dat ze conform de algemene voorwaarden een betalingen mogen eisen. Je plaatst een bestelling en je gaat akkoord met eventuele, druk- en zetfouten. Dus Hema kan er een zaak van maken.
Stel je nou voor dat: Er via hyves, msn, twitter, facebook en verschillende fora iets van 2500 bestellingen met een gemiddelde van 50 taarten. Gierige hollanders die we zijn bestellen de meesten namelijk 100. Dat is dus 2500X200 euro gemiddeld. Daar heeft Hema wel oren naar.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:28 schreef sthomass het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze je niet zomaar verplichten om te betalen. Ze kunnen de koopovereenkomst denk ik hoogstens ontbinden,
Lezen blijft moeilijk he?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Krijg je ze überhaupt wel thuisgestuurd of moet je ze halen?
Ze kunnen inderdaad hoogstens de levering weigeren, maar ze kunnen niet eisen dat je al die taarten betaalt. Zij hebben die fout gemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Stel je nou voor dat: Er via hyves, msn, twitter, facebook en verschillende fora iets van 2500 bestellingen met een gemiddelde van 50 taarten. Gierige hollanders die we zijn bestellen de meesten namelijk 100. Dat is dus 2500X200 euro gemiddeld. Daar heeft Hema wel oren naar.
Handig.quote:pagina niet gevonden
De pagina waar u naar toe wilt, is niet gevonden.
Misschien bestaat deze niet meer, of is het adres veranderd dat hieraan gekoppeld is.
Wij adviseren u terug te gaan naar de vorige pagina en een andere link te proberen.
terug naar vorige pagina
Dit probleem wordt automatisch doorgegeven aan de beheerder van onze site.
Ik kon ook niet op de algemene voorwaarden klikken :Squote:Op donderdag 3 november 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:
Wehehe, toch maar een taart besteld, kom ik op de bevestigingspagina en klik ik op de link met de algemene voorwaarden (waar ik blijkbaar automagisch mee akkoord ga):
[..]
Handig.![]()
Ach, ik moet zaterdag toch in de stad zijn, loop ik wel even binnen. Kijken wat er gebeurt.
Via een andere link doet hij het wel en daar staat oa dit:quote:Op donderdag 3 november 2011 22:01 schreef sthomass het volgende:
Als de algemene voorwaarden pagina het niet doet moeten ze de taarten denk ik wel gratis geven of niet?
Ik gok dat dit zomaar een kennelijke vergissing gaat zijn.quote:Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
Als zij 100 taarten willen bakken mag jij gewoon betalen hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 21:28 schreef sthomass het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze je niet zomaar verplichten om te betalen. Ze kunnen de koopovereenkomst denk ik hoogstens ontbinden,
Echt niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als zij 100 taarten willen bakken mag jij gewoon betalen hoor
JA! GRATISSSquote:Op donderdag 3 november 2011 22:01 schreef sthomass het volgende:
Als de algemene voorwaarden pagina het niet doet moeten ze de taarten denk ik wel gratis geven of niet?
Tuurlijk niet, er staat toch 0quote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef Reda074 het volgende:
lol patje ik ga lachen als je toch nog moet betalen XD
Dan kan hij in hoger beroep gaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef Reda074 het volgende:
lol patje ik ga lachen als je toch nog moet betalen XD
Stampij maken helpt toch niet... je krijgt ze echt niet mee.... prijzen zijn onder voorbehoud... zelf bij m'n vorige werk ook vaak genoeg meegemaakt dat prijzen er niet juist op staan. bedrijf is toch niet verplicht om te leveren...quote:Op donderdag 3 november 2011 19:42 schreef Innisdemon het volgende:
Ik heb 'm bewust voor een week later besteld. We zullen zien of ik'm meekrijg zonder te morren, of dat ik stampij moet gaan maken
Ik heb er twee besteld in Groningen, algemene voorwaarden doen het niet op de site, als je je bestelling bevestigd doet de link naar algemene voorwaarden niks.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:46 schreef Onmisbaar het volgende:
Kan dit wel? Er staat vast wel ergens in de algemene voorwaarden: 'fouten voorbehouden'. Dan heb je er geen recht op, als het goed is.
Voor mij 400 euroquote:Op donderdag 3 november 2011 22:45 schreef Chai het volgende:
Ik heb er 1 besteld, had al een account. En anders is het 4 euro boeiend.
En als je op die link klikt krijg je een pagina niet gevondenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef Crohnjurist het volgende:
Verleidelijk is het wel..quote:Op donderdag 3 november 2011 20:02 schreef boyv het volgende:
Eigenlijk moeten we allemaal ff 100 bij dezelfde winkel bestellen.
Op je bon staat gratisquote:Op donderdag 3 november 2011 19:39 schreef Kadooosh het volgende:
5 besteld, ga ze zaterdag halen
Straks krijgen al die winkels door dat die taarten besteld zijn en gaan ze allemaal nog bakken ook... lijkt mij niet dat je ze gratis mee krijgt.
Hah zijn uitverkocht.
Er staat taart. Als het was taart 1 euro had ik het alsnog gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:50 schreef Anno2012 het volgende:
Hollanders![]()
Er staat gratis in de TT,en het topic heeft al meteen +-2500 views
Das niet zo slim!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:51 schreef CecilBDemented het volgende:
4 besteld voor volgende week woensdag!
Bekijk de algemene voorwaarden onderaan de site zelf maar, die doen het wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
En als je op die link klikt krijg je een pagina niet gevonden
quote:Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke
vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:53 schreef Wootism het volgende:
Hehe
https://twitter.com/#!/bertboerland/status/132207641828134912
twitter:bertboerland twitterde op donderdag 03-11-2011 om 22:29:06(hint: mij niet altijd geloven) reageer retweet
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:37 schreef Skippy_ball het volgende:
Wie heeft er nu serieus besteld?
SERIEUS!
Bewijzen met print screen.
Want?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Das niet zo slim!
Grote kans dat ze dan er onder uit kunnen komen.
Yeah right 0,00 voor 0,00 ....dus ....quote:Op donderdag 3 november 2011 22:56 schreef SpermaDonor het volgende:
Vergeet niet een uitdraai van dit bericht mee te nemen.
Is uw bestelde artikel op het moment van afhalen in de aanbieding? Dan betaalt u natuurlijk de actieprijs. Het prijsverschil wordt bij de kassa in de winkel automatisch verrekend.
Jammer dus
Geloofde ik ook niet, maar wel mooi hoe het mensen bezighoudt op Twitter.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]twitter:bertboerland twitterde op donderdag 03-11-2011 om 22:29:06(hint: mij niet altijd geloven) reageer retweet
Dat is mijn mening ook, maar de manager van de Hema zal er wel anders over denken.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:58 schreef RedAlert het volgende:
[..]
Yeah right 0,00 voor 0,00 ....dus ....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hema is voor mij maar 2 minuten lopen dus is het proberen wel waardquote:Op donderdag 3 november 2011 22:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zal maar geen moeite doen, die taart krijg je niet uitgeleverd. Aangezien je daar geen aanspraak op kunt maken.
Pricelessquote:Op donderdag 3 november 2011 22:59 schreef RijstNatie het volgende:
sukkels die dan ook echt 100 gaan bestellen.
ga je serieus naar die winkel en dan zeggen ik heb 100 taarten besteld?
Ik heb wel eens voor de gein 100 bosche bollen besteld, werd ik gebeld wanneer ik ze kwam halen want ze lagen er al sinds Zaterdagquote:Op donderdag 3 november 2011 22:59 schreef RijstNatie het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:59 schreef RijstNatie het volgende:
Da's gewoon een kutgrap. Maar 100 Bossche bollen is wel wat anders dan 100 taarten waar je 12 stuks ofzo uit haalt.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:59 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik heb wel eens voor de gein 100 bosche bollen besteld, werd ik gebeld wanneer ik ze kwam halen want ze lagen er al sinds Zaterdag(ze belde op een maandag)
Dan bestel je er gewoon 1 en geef je hem weg waar nodigquote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef glasbak het volgende:
Klinkt verleidelijk maar ik waag me er toch maar niet aan. Ik heb geen zin om 4 euro per taart te moeten betalen die ik helemaal niet wil hebben
Ik zou je kapotmaken als je dat bij mijn bakkerij zou flikken.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:59 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik heb wel eens voor de gein 100 bosche bollen besteld, werd ik gebeld wanneer ik ze kwam halen want ze lagen er al sinds Zaterdag(ze belde op een maandag)
ja dat kan natuurlijk ....maar of ze je geloven ...quote:Op donderdag 3 november 2011 22:59 schreef RijstNatie het volgende:
Ik vond hem wel leuk toen eigenlijkquote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Da's gewoon een kutgrap. Maar 100 Bossche bollen is wel wat anders dan 100 taarten waar je 12 stuks ofzo uit haalt.
Ik heb gewoon mijn eigen gegevens ingevuld en 100 besteld.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk toen eigenlijk
Heb er maar geen 100 besteld.
Welke flapdrollen hebben er eigenlijk allemaal hun eigen gegevens opgegeven nu bij de hema?
Maar jij zou niet ff de klant nabellen of hij er echt 100 wilt ?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:02 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik zou je kapotmaken als je dat bij mijn bakkerij zou flikken.
Waalwijk.quote:
Straks moet je ze alle 100 gaan betalenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn eigen gegevens ingevuld en 100 besteld.
Nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Straks moet je ze alle 100 gaan betalen
Hoezo? Je hebt gewoon het recht als klant om hier gebruik van te maken. Het is nu aan Hema om hier iets van te maken. Of ze spelen het slim en leveren die taarten uit, of ze gaan een hoop werk verrichten om alle orders te annuleren.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Welke flapdrollen hebben er eigenlijk allemaal hun eigen gegevens opgegeven nu bij de hema?
Bedrijven doen zo vaak grote bestellingen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar jij zou niet ff de klant nabellen of hij er echt 100 wilt ?
Waarschijnlijk het laatstequote:Op donderdag 3 november 2011 23:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt gewoon het recht als klant om hier gebruik van te maken. Het is nu aan Hema om hier iets van te maken. Of ze spelen het slim en leveren die taarten uit, of ze gaan een hoop werk verrichten om alle orders te annuleren.
Bedrijven ja.. maar niet een normale klant die ff op de site komt kijkenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:05 schreef Wootism het volgende:
[..]
Bedrijven doen zo vaak grote bestellingen.
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Die Hema Bakkers zien nu die orders binnen stromen.. die beginnen nu al met het klaarleggen van 10.000 taartbodems
Het is gedrukt noch gezet...quote:Op donderdag 3 november 2011 21:49 schreef The_Dean het volgende:
Druk en zetfouten voorbehouden. Staat er niet voor niks.
Ik? Dan maar betalen hoor, het is maar 1 taart.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |