Oh worden het er 6 dus?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:13 schreef Fascination het volgende:
Oh nee, dat klopt niet zie ik nu. Sharon staat niet bij de foto's, Britt wel.
Nee, Britt is er nu uit.quote:
Laat de "tje" maar weg.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:20 schreef Meloewa het volgende:
Oh Britt zij is dat varkentje!!![]()
Logisch dat ze eruit is ook..
Ze is gewoon fucking lelijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Echt een paard(varken) eigenlijk ja naja wilde het nog beetje ''lief'' brengen
Alsof jij dan zo slank bent...quote:Op woensdag 9 november 2011 00:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Echt een paard(varken) eigenlijk ja naja wilde het nog beetje ''lief'' brengen
Oh Oh Cherso is ook een pauperprogramma eerste klas.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Alsof jij dan zo slank bent...
Anyway, saai kutprogramma. Potentie om een nieuwe Oh Oh te worden, maar het is gewoon geen ruk aan. En de wijven zijn ook nog eens lelijk.
Is het ook. Maar wel eentje waarin de figuren briljant gecast zijn. Dat kan ik van deze varkentjes niet zeggen.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:42 schreef Moffol het volgende:
[..]
Oh Oh Cherso is ook een pauperprogramma eerste klas.
Ja alsof het zo moeilijk is om slank te blijven hou op manquote:Op woensdag 9 november 2011 00:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
[img]Alsof jij dan zo slank bent... :P[/img]
Anyway, saai kutprogramma. Potentie om een nieuwe Oh Oh te worden, maar het is gewoon geen ruk aan. En de wijven zijn ook nog eens lelijk.
quote:
Is het ook niet, enige wat er moet gebeuren is calorieën dat je verbrandt > calorieën dat er binnenkomt. Dus of meer sporten, of minder eten, of natuurlijk een combinatie van de twee. Daarom snap ik het fenomeen dikke wijven ook niet... Ik bedoel, zo moeilijk is het toch niet om een beetje normaal postuur te blijven?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja alsof het zo moeilijk is om slank te blijven hou op man
Ik eet wat ik wil en sport niet.. ik weet niet wat die wijven naar binnen gooien maar zo moeilijk is het niet om op normaal gewicht te blijven.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:54 schreef MAHL het volgende:
[..]Alhoewel ik haar misschien, met zéér veel drank op, zonder gewetenslast anaal enorm zou vernederen, gewoon om haar reactie te zien.
[..]
Is het ook niet, enige wat er moet gebeuren is calorieën dat je verbrandt > calorieën dat er binnenkomt. Dus of meer sporten, of minder eten, of natuurlijk een combinatie van de twee. Daarom snap ik het fenomeen dikke wijven ook niet... Ik bedoel, zo moeilijk is het toch niet om een beetje normaal postuur te blijven?
Of je bent een varkentje in de ontkenningsfase.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik eet wat ik wil en sport niet.. ik weet niet wat die wijven naar binnen gooien maar zo moeilijk is het niet om op normaal gewicht te blijven.
Lelijk niet, maar zeker niet knap. Zonder 15 lagen plamuur ziet ze er echt een stuk minder uit hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:01 schreef Fascination het volgende:
Blijft altijd lachen: stoere mannelijke fokkers die alle vrouwelijke deelnemers kankerlelijk vinden.![]()
[ afbeelding ]
Dit is niet lelijk. Ordinair: ja.
Daar weet jij niets van. Er spelen heel veel factoren mee.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik eet wat ik wil en sport niet.. ik weet niet wat die wijven naar binnen gooien maar zo moeilijk is het niet om op normaal gewicht te blijven.
Je bent echt een latente homo als je haar niet knap vindtquote:Op woensdag 9 november 2011 01:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Of je bent een varkentje in de ontkenningsfase.
[..]
Lelijk niet, maar zeker niet knap. Zonder 15 lagen plamuur ziet ze er echt een stuk minder uit hoor.
Ik vind haar best mooi inderdaad.Ook gelijk de mooiste in het huis.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:01 schreef Fascination het volgende:
Blijft altijd lachen: stoere mannelijke fokkers die alle vrouwelijke deelnemers kankerlelijk vinden.![]()
[ afbeelding ]
Dit is niet lelijk. Ordinair: ja.
quote:Op woensdag 9 november 2011 01:04 schreef gers het volgende:
[..]
Je bent echt een latente homo als je haar niet knap vindt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |