Kan best maar lijkt me niet dat dit zo is bij alle mensen wat overgewicht hebben , meer dan de helft heeft het gewoon aan zich zelf te dankenquote:Op woensdag 9 november 2011 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar weet jij niets van. Er spelen heel veel factoren mee.
Bullshit. Standaardpraat van dikkertjes die vooral niet zichzelf de schuld willen geven van hun moddervette figuur, en dus maar gaan wijzen naar externe factoren. Ok, in sommige gevallen is er een stofwisselingsprobleem waardoor er teveel vet wordt opgeslagen, maar 90% van de dikkertjes heeft het echt aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar weet jij niets van. Er spelen heel veel factoren mee.
Zou ik haar doen? Ja. Vind ik haar knap? Nee. Gewoon dikke lagen plamuur wat haar door en door matige koppie nog enigszins verbloemd. In een gemiddelde winkelstraat kom ik zat betere exemplaren tegen.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:04 schreef gers het volgende:
[..]
Je bent echt een latente homo als je haar niet knap vindt
Denken dat ik dat ben op die foto's.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bullshit. Standaardpraat van dikkertjes die vooral niet zichzelf de schuld willen geven van hun moddervette figuur, en dus maar gaan wijzen naar externe factoren. Ok, in sommige gevallen is er een stofwisselingsprobleem waardoor er teveel vet wordt opgeslagen, maar 90% van de dikkertjes heeft het echt aan zichzelf te danken.
Aan je pics te zien ben je zelf geen varkentje, tho... Waarom dan in de verdediging?
[..]
Zou ik haar doen? Ja. Vind ik haar knap? Nee. Gewoon dikke lagen plamuur wat haar door en door matige koppie nog enigszins verbloemd. In een gemiddelde winkelstraat kom ik zat betere exemplaren tegen.
Waarom dan die foto überhaupt in je foto zettenquote:Op woensdag 9 november 2011 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denken dat ik dat ben op die foto's.
Ik heb die docu's ook gezien, en ik kan je vertellen dat het in 90% van de gevallen helemaal niet zo genuanceerd is. Het zit gewoon tussen de oren - meer bewegen, minder eten, en je valt af. Het is voornamelijk een hele industrie die er geld aan wil verdienen en daarom mensen wijsmaakt dat ze puur en alleen door zichzelf discipline te leren nooit af kunnen vallen, maar toch echt professionele hulp nodig hebben.quote:Waarom ik dit zeg? Er was eens een docu op tv die over dit onderwerp en het ligt toch heel wat genuanceerder dan jullie beweren.
Ja met tonnen make-up erop. Zo echt is het echt niet hoor. Daar zit flink wat werk in. Zonder make-up zul jij zeker gillend weglopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:04 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Ze heeft van zichzelf een mooi gezichtje.
Like big time. Goedequote:Op zaterdag 5 november 2011 14:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja natuurlijk, maar ze vliegen elk weekend terug naar nederland zodat ze in Valkenswaard uit kunnen gaan.
Ja wat dit lijken wel dames die hun studie heel serieus nemen en daarbij niet willen uitlopenquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:27 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Ik denk dat het in de zomervakantie is opgenomen. Aangezien een aantal nog studeren.
Mannen hebben vaak een andere stofwisseling. Wacht maar tot jij 30 - 40 bent en ineens van alles aankomt en een dikke bierbuik krijgt. Dan snap je waarom vrouwen er vaak elke dag op moeten letten.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik eet wat ik wil en sport niet.. ik weet niet wat die wijven naar binnen gooien maar zo moeilijk is het niet om op normaal gewicht te blijven.
Ze is een vrouw.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:21 schreef DarkAngelMax het volgende:
[..]
Mannen hebben vaak een andere stofwisseling. Wacht maar tot jij 30 - 40 bent en ineens van alles aankomt en een dikke bierbuik krijgt. Dan snap je waarom vrouwen er vaak elke dag op moeten letten.
OEPS Nou een vrouw met veel geluk dan. Veel vrouwen kunnen dit niet nadoen. Of een vrouw met heel veel sex. Dat is ook een goede calorieenverbranderquote:
Zo'n bescheiden meisje is het niet ze heeft een erg grote bek en doet mee aan een programma als New chicks hier moet ze dus gewoon tegen kunnen dan.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:19 schreef Chai het volgende:
Zielig voor Britt dit.Zo wordt je wel geconfronteerd met je minder knapheid.
Ondanks haar grote bek hoor je alleen wat hese gesisquote:Op woensdag 9 november 2011 14:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zo'n bescheiden meisje is het niet ze heeft een erg grote bek en doet mee aan een programma als New chicks hier moet ze dus gewoon tegen kunnen dan.
En ze praat ook nog eens als een verstandelijk gehandicapte.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:46 schreef Chai het volgende:
Deze alien is de vervanger van Britt.
[ afbeelding ]
Toch zou ik hem er daar eerder instoppen dan bij biggetje Britt. Heb de aflevering niet gezien, moest ze huilen ofzo dat jongens haar niet wilden?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:46 schreef Chai het volgende:
Deze alien is de vervanger van Britt.
[ afbeelding ]
Nee, ze had wel een nerd die bij haar kon slapen maar ze ging zoenen met zo'n lokale boi.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Toch zou ik hem er daar eerder instoppen dan bij biggetje Britt. Heb de aflevering niet gezien, moest ze huilen ofzo dat jongens haar niet wilden?
quote:
Oh een shop.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |