Ik erger mij aan mensen die zeggen, Heel het land, of, heel Nederland doet het.quote:Ik woon zelf dus ook in Brabant en wat me ergert is dat heel Nederland nog is het vooroordeel denkt te kunnen bevestigen dat alle brabanders lompe zuipschuiten zijn.
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:39 schreef Ivo1986 het volgende:
Wanneer worden er Limburgs naar een huisje in het buitenland gestuurd?
kzou die 2 en die 5e best doenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:39 schreef Parietale_kwab het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:39 schreef Ivo1986 het volgende:
Wanneer wordt Limburg naar het buitenland gestuurd?
Als het haar de derde nacht nog steeds niet lukt om een jongen haar bed in te krijgen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:41 schreef b4kl4p het volgende:
Maar de vraag is wel... wanneer sturen ze die dikke naar huis. Niet om aan te zien.
op tv waren ze veel knapper (behalve die 3e)quote:Op donderdag 3 november 2011 10:39 schreef Parietale_kwab het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(jaloers)quote:Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Nr 4 is ook niet veel soeps hoor, zeker die wenkbrauwen niet. Die zijn totaal onnatuurlijk op die glimmende kop getattooeerd en dan die dooie extensions er nog eens bij. Ik vind het niks. Wat een baggerwijven.
Pics van jouw wenkbrauwen?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Nr 4 is ook niet veel soeps hoor, zeker die wenkbrauwen niet. Die zijn totaal onnatuurlijk op die glimmende kop getattooeerd en dan die dooie extensions er nog eens bij. Ik vind het niks. Wat een baggerwijven.
Ze heeft van zichzelf een mooi gezichtje.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Het zal wel bij de doelgroep passen (type Oh oh Cherso-kijker, zeg maar)... wat een afgelikte boterhammen...quote:Op donderdag 3 november 2011 10:39 schreef Parietale_kwab het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste heeft trouwens op een of andere manier echt een brabo kop. Eigenaardig hoe dat kan.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:39 schreef Parietale_kwab het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar je bent sowieso wel lelijker dan nr 4quote:Op donderdag 3 november 2011 10:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Krijg je dat weer, nee ben verre van jaloers op deze gedrochten en ten 2e ik heb geen getattooeerde wenkbrauwen, spaar me zeg van mn never nooit niet
Oké, jij bent de expert.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:05 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Die laatste heeft trouwens op een of andere manier echt een brabo kop. Eigenaardig hoe dat kan.
Ach wie weetquote:Op donderdag 3 november 2011 11:06 schreef ulq het volgende:
[..]
maar je bent sowieso wel lelijker dan nr 4
Weer een vrouw die andere vrouwen afkraaktquote:Op donderdag 3 november 2011 11:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ach wie weet![]()
Als jij dit soort wijf aantrekkelijk vindt zegt dat meer over jou dan mij iig, maw geen smaak.wat vrouwen betreft.
Valt mij ook altijd op hier op fokquote:Op donderdag 3 november 2011 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weer een vrouw die andere vrouwen afkraaktkrijg je niet genoeg aandacht?
Trek jij je kabeltrui maar weer aan. Haar in een knot en lekker make-up loos andere vrouwen afzeikenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ach wie weet![]()
Als jij dit soort wijf aantrekkelijk vindt zegt dat meer over jou dan mij iig, maw geen smaak.wat vrouwen betreft.
ze is gwn wel knap (op die foto tenminste) dus waarom zou ze dan niet aantrekkelijk zijn? ;pquote:Op donderdag 3 november 2011 11:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ach wie weet![]()
Idd manquote:Op donderdag 3 november 2011 11:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Valt mij ook altijd op hier op fokZouden ze allemaal Megan Fox zijn?
Wat een onzin, ik kan heus toegeven welke vrouwen aantrekkelijk zijn en er goed uitzien maar daar vallen deze trannies echt niet onder en die doos met die nepwenkbrauwen ook niet ook al is ze minst lelijkste van het stel, het blijft niet veel soeps maar daar maakt ze het ook zelf naar met haar totaal foute en goedkope styling. Maar goed smaken verschillen, als jullie dit aantrekkelijk vinden be my guest....quote:Op donderdag 3 november 2011 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je wel een verstandige kerel wasquote:
Haha gekke meid.. achter de computer... buiten de keukenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:33 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je wel een verstandige kerel was
Laptop in de keukenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha gekke meid.. achter de computer... buiten de keuken
Jullie kunnen ook overdrijven hoor, het zijn nou ook niet echt mooie vrouwen ofzo.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mwoh, er zijn een tweetal bij die gemiddeld man wel zou doen hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook overdrijven hoor, het zijn nou ook niet echt mooie vrouwen ofzo.
Maar toch wil ik pics ter vergelijking.
De gemiddelde man heeft dan ook gewoon een lage standaard.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mwoh, er zijn een tweetal bij die gemiddeld man wel zou doen hoor.
Het gaat er meer om dat er altijd een paar wijven in zo'n topic hangen en alleen maar de dames waar het omgaat afkraken. Kift heet dat...
En dan die laatste zin ook van ctrlaltdelete:
"... als je er wel op valt, be my guest!"
Nou dank je wel hoor
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:57 schreef Piye het volgende:
[..]
De gemiddelde man heeft dan ook gewoon een lage standaard.
Die wijven zijn van zichzelf hooguit "wel te doen" en dan verneuken ze zichzelf nog eens door overdreven veel make-up op te doen en hun wenkbrauwen weg te scheren en die vervolgens opnieuw te tekenen. Ik vind het niet meer dan terecht dat iemand daar wat van zegt en ook genoeg mannen in dit topic die dat doen. Dus waarom zou die mening gediskwalificeerd moeten worden omdat het van een vrouw komt?
Trouwens de meeste mannen op FOK! kraken ook elke man af die in een topic gepost wordt. Ik vind het vooral een gevalletje splinter en balk, maar ja zal wel aan mij liggen.
En toch zullen er ook genoeg zijn die niet met jou eens zijn. Al is het wel makkelijker om vrouwen af te kraken als ze een ander mening hebben. Dat is KLB nou eenmaal. Nu is er een man wat niet met jou eens is, ga je hem nu ook afzeiken met vooroordelen?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]oke prima man! je bent het niet met mij eens.
Het viel mij en meerdere mensen die regelmatig in KLB komen wel op.
Ik gok boeren. Bespaar me die ellende alsjeblieft RTL.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:10 schreef Lithia het volgende:
Nouja, weer ontopic. De Nederlandse televisie heeft vaak de drang om zoveel mogelijk uit te melken wat populair is. Als de hype voorbij is, dan gaan ze weer naar een andere provincie.
Geeft niet kan gebeuren.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]oke prima man! je bent het niet met mij eens.
Het viel mij en meerdere mensen die regelmatig in KLB komen wel op.
Er is iemand niet met mij eens, prima. Dat geef ik aan. Verder zeik ik niemand af toch?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
En toch zullen er ook genoeg zijn die niet met jou eens zijn. Al is het wel makkelijker om vrouwen af te kraken als ze een ander mening hebben. Dat is KLB nou eenmaal. Nu is er een man wat niet met jou eens is, ga je hem nu ook afzeiken met vooroordelen?
Over Megan Fox gesproken, er zijn ook genoeg mannen op FOK! die haar niet lekker vinden. Nu ineens worden deze vrouwen in dit topic behandeld als godinnen?
Begrijp me niet verkeerd, ik heb nergens mijn mening over hun uiterlijk verteld, dus plaats mij niet in een hokje.
So you think you can stay?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:10 schreef Lithia het volgende:
Nouja, weer ontopic. De Nederlandse televisie heeft vaak de drang om zoveel mogelijk uit te melken wat populair is. Als de hype voorbij is, dan gaan ze weer naar een andere provincie.
Nee hoor, volgens mij vroeg ik of je hem gaat beoordelen. Blijkbaar kon het eerst wel gemakkelijk als iemand niet met jou eens was en nu niet. Enige verschil is dat zij een vrouw is en hij niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is iemand niet met mij eens, prima. Dat geef ik aan. Verder zeik ik niemand af toch?
Weer zo'n overtrokken emotionele reactie
Yeah, daarom kijk ik steeds minder tv.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:10 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik gok boeren. Bespaar me die ellende alsjeblieft RTL.
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
So you think you can stay?
[ afbeelding ]
Doe mij nummer 2 trouwens maarquote:Op donderdag 3 november 2011 10:39 schreef Parietale_kwab het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oei, sterk argument. Jij hebt de discussie gewonnen! Slotje.quote:
Het begint wel pijnlijk op te vallen hier op FOK!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien heeft eentje zich geblondeerd.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:29 schreef -supergirl- het volgende:
maar..... ben ik dan de enige die het opvalt dat er op deze foto's 4 blonde meiden en 1 donkerharige staat. terwijl er op tv 2 donkerharige te zien warendie 2e heb ik heul niet gezien, wel één met zwart haar.
Ze hebben allemaal PMS dus ze moeten roeleren.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:29 schreef -supergirl- het volgende:
maar..... ben ik dan de enige die het opvalt dat er op deze foto's 4 blonde meiden en 1 donkerharige staat. terwijl er op tv 2 donkerharige te zien warendie 2e heb ik heul niet gezien, wel één met zwart haar.
Serieus?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe mij nummer 2 trouwens maar
Bij een programma wat New Chicks heet, had ik wel meiden a la Megan Fox verwacht.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Valt mij ook altijd op hier op fokZouden ze allemaal Megan Fox zijn?
Wow. Zou ze allemaal uit m'n bed schoppen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:39 schreef Parietale_kwab het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de politie bellen.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wow. Zou ze allemaal uit m'n bed schoppen.
Ja idd, mee eens. Het kon in ieder geval beter.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:38 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bij een programma wat New Chicks heet, had ik wel meiden a la Megan Fox verwacht.
Ja manquote:Op donderdag 3 november 2011 12:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het begint wel pijnlijk op te vallen hier op FOK!
Klopt, dat geneuzel altijd daarover, ik weet dat het de klaagbaak is maar om elke discussie daar weer over te beginenn.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:09 schreef Wapperbaard het volgende:
Waar is toch die tijd dat het noemen van de afkorting hbo of mbo op KLB onherroepelijk leidde tot een weergaloze bashmarathon?
hbo!
Een kleine afkorting met zo`n groot effect, doet je huilen van schrik.
Een woordje van 3 letters groot.
Voor de één een scheldwoord en voor de ander de GOOT.
Slapende reuzen wakker maken is ook niet erg slim van mij.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:21 schreef Piethur het volgende:
[..]
Klopt, dat geneuzel altijd daarover, ik weet dat het de klaagbaak is maar om elke discussie daar weer over te beginenn.
Daar heb je ook wel gelijk in. Open er wel eens een topic overquote:Op donderdag 3 november 2011 13:25 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Slapende reuzen wakker maken is ook niet erg slim van mij.
Idd. Sneuquote:Op donderdag 3 november 2011 13:30 schreef Piethur het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in. Open er wel eens een topic over![]()
Ik vind trouwens die dikker met die tongpiercing zooo goor en wanhopig.
dat knap vindenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:24 schreef ulq het volgende:
[..]
ze is gwn wel knap (op die foto tenminste) dus waarom zou ze dan niet aantrekkelijk zijn? ;p
Liever niet, ik wil niet met rare ziektes besmet worden.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ken er een paar persoonlijk wie wil me aanraken?
Doe ons allen een plezier en liquideer die man.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:47 schreef Psy-freak het volgende:
Iemand kennen die het programma maakt is nog erger.
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Nummer 4 vind ik er toch wel beter uitzien.
Nr 1 voor mij, alleen mag ze wat vrolijker kijkenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:39 schreef Parietale_kwab het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rot maar op ja, Brabant haterquote:Op donderdag 3 november 2011 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou bijna gaan verhuizen door dit programma.
Twee van die koeien komen uit m'n dorp gek, ik schaam me kapot.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Rot maar op ja, Brabant hater.
Brabant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |