Ik erger mij aan mensen die zeggen, Heel het land, of, heel Nederland doet het.quote:Ik woon zelf dus ook in Brabant en wat me ergert is dat heel Nederland nog is het vooroordeel denkt te kunnen bevestigen dat alle brabanders lompe zuipschuiten zijn.
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:39 schreef Ivo1986 het volgende:
Wanneer worden er Limburgs naar een huisje in het buitenland gestuurd?
kzou die 2 en die 5e best doenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:39 schreef Parietale_kwab het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:39 schreef Ivo1986 het volgende:
Wanneer wordt Limburg naar het buitenland gestuurd?
Als het haar de derde nacht nog steeds niet lukt om een jongen haar bed in te krijgen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:41 schreef b4kl4p het volgende:
Maar de vraag is wel... wanneer sturen ze die dikke naar huis. Niet om aan te zien.
op tv waren ze veel knapper (behalve die 3e)quote:Op donderdag 3 november 2011 10:39 schreef Parietale_kwab het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(jaloers)quote:Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Nr 4 is ook niet veel soeps hoor, zeker die wenkbrauwen niet. Die zijn totaal onnatuurlijk op die glimmende kop getattooeerd en dan die dooie extensions er nog eens bij. Ik vind het niks. Wat een baggerwijven.
Pics van jouw wenkbrauwen?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Nr 4 is ook niet veel soeps hoor, zeker die wenkbrauwen niet. Die zijn totaal onnatuurlijk op die glimmende kop getattooeerd en dan die dooie extensions er nog eens bij. Ik vind het niks. Wat een baggerwijven.
Ze heeft van zichzelf een mooi gezichtje.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Het zal wel bij de doelgroep passen (type Oh oh Cherso-kijker, zeg maar)... wat een afgelikte boterhammen...quote:Op donderdag 3 november 2011 10:39 schreef Parietale_kwab het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste heeft trouwens op een of andere manier echt een brabo kop. Eigenaardig hoe dat kan.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:39 schreef Parietale_kwab het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar je bent sowieso wel lelijker dan nr 4quote:Op donderdag 3 november 2011 10:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Krijg je dat weer, nee ben verre van jaloers op deze gedrochten en ten 2e ik heb geen getattooeerde wenkbrauwen, spaar me zeg van mn never nooit niet
Oké, jij bent de expert.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:05 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Die laatste heeft trouwens op een of andere manier echt een brabo kop. Eigenaardig hoe dat kan.
Ach wie weetquote:Op donderdag 3 november 2011 11:06 schreef ulq het volgende:
[..]
maar je bent sowieso wel lelijker dan nr 4
Weer een vrouw die andere vrouwen afkraaktquote:Op donderdag 3 november 2011 11:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ach wie weet![]()
Als jij dit soort wijf aantrekkelijk vindt zegt dat meer over jou dan mij iig, maw geen smaak.wat vrouwen betreft.
Valt mij ook altijd op hier op fokquote:Op donderdag 3 november 2011 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weer een vrouw die andere vrouwen afkraaktkrijg je niet genoeg aandacht?
Trek jij je kabeltrui maar weer aan. Haar in een knot en lekker make-up loos andere vrouwen afzeikenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ach wie weet![]()
Als jij dit soort wijf aantrekkelijk vindt zegt dat meer over jou dan mij iig, maw geen smaak.wat vrouwen betreft.
ze is gwn wel knap (op die foto tenminste) dus waarom zou ze dan niet aantrekkelijk zijn? ;pquote:Op donderdag 3 november 2011 11:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ach wie weet![]()
Idd manquote:Op donderdag 3 november 2011 11:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Valt mij ook altijd op hier op fokZouden ze allemaal Megan Fox zijn?
Wat een onzin, ik kan heus toegeven welke vrouwen aantrekkelijk zijn en er goed uitzien maar daar vallen deze trannies echt niet onder en die doos met die nepwenkbrauwen ook niet ook al is ze minst lelijkste van het stel, het blijft niet veel soeps maar daar maakt ze het ook zelf naar met haar totaal foute en goedkope styling. Maar goed smaken verschillen, als jullie dit aantrekkelijk vinden be my guest....quote:Op donderdag 3 november 2011 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weer een vrouw die andere vrouwen afkraaktkrijg je niet genoeg aandacht?
En ik maar denken dat je wel een verstandige kerel wasquote:
Haha gekke meid.. achter de computer... buiten de keukenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:33 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je wel een verstandige kerel was
Laptop in de keukenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha gekke meid.. achter de computer... buiten de keuken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |