quote:
belangrijke afspraken?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:19 schreef Etsu het volgende:
ik wacht tot iets werkt en dan ga ik slapen, moet wel uitgerust zijn voor vanmdidag
je bazelt mensquote:Op donderdag 3 november 2011 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
van wantrouwen komt rouwen
ik ging hem doen, krijg je niet eens de uitslagquote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:23 schreef leeell het volgende:
ach, zo zie je tenminste niet je 0/11 score GM
wij zijn dan ook bijna gelijk , hivemind als je wilquote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dastan zei dat tegen mij in mn fobo
gM 18e krijg je de antwoorden pas ofzo
Hoi Etsu
dat weet je dat het tijd is om terug naar de keuken te gaanquote:
jij en ik of dastan en jij?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef leeell het volgende:
[..]
wij zijn dan ook bijna gelijk , hivemind als je wil
of slapenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:27 schreef leeell het volgende:
[..]
dat weet je dat het tijd is om terug naar de keuken te gaan
Wut?quote:
quote:
Ik ben moe, daarom geen genot voor mij, deze ochtend.quote:
Even aan je pik trekken -> genotquote:Op donderdag 3 november 2011 08:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben moe, daarom geen genot voor mij, deze ochtend.
In een volle trein? Het valt te proberen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Even aan je pik trekken -> genot
Doe het! Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 3 november 2011 09:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In een volle trein? Het valt te proberen.
Is goed.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Doe het! Ik ben benieuwd..
deze SC ookquote:
quote:
apparaatbeheer > rechterklik op je brander > stuurprogrammas zoekenquote:Op donderdag 3 november 2011 13:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand die iets weet van drivers? M'n brander werkt niet en kan geen driver vinden.
netjes vrind, schuin of boomstam?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:38 schreef Kutstudent het volgende:
Sjekkie draaien gaat steeds beter. De 8e ziet er redelijk strak uit en trekt goed.
Oudere versies?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Als ik naar hp.com ga en de bijbehorende driver zoek staat er dat ik minimaal vista of hoger nodig heb, maar ik draai xp.
Het werd uiteindelijk heel gezellig in de trein.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En is het gelukt zonder dat ze je in de gaten hadden!?
Vertelquote:Op donderdag 3 november 2011 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het werd uiteindelijk heel gezellig in de trein.
Dikke orgie in de coupe.quote:
Alleen maar geile studentes gek!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Vet nice joh. Heb je het gefilmd?
Oh, bij nader inzien: zaten er veel bejaarden in? Want dan hoef ik de tape niet..
Hm.. PM!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen maar geile studentes gek!
Dacht het niet, ouwe viezerik.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dacht het niet, ouwe viezerik.
Branders hebben geen driver nodig. Als je cd's kunt lezen ermee, kun je hem ook gebruiken in brandsoftware.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand die iets weet van drivers? M'n brander werkt niet en kan geen driver vinden.
voor de sarcastische ondertoonquote:
gefeliciteerd mangsquote:Op donderdag 3 november 2011 15:46 schreef Etsu het volgende:
Ik heb de antwoorden nagekeken en vergeleken met mijn boek, en ik zou ongeveer iets van 72 punten uitkomen, van de 88.
Als we 10 punten vanaf halen voor de zekerheid, kom je op 62/88.
Oftewel; ik ben slim
??????????quote:
denken dat ik dat in twijfel trekquote:Op donderdag 3 november 2011 16:04 schreef GlowMouse het volgende:
ik heb meer code geschreven dan jij jeweetz
ssssssstquote:Op donderdag 3 november 2011 16:06 schreef GlowMouse het volgende:
3 uur uitstellen is wat anders dan 3 uur kansloos werken
impliceren dat jij op zo'n niveau zitquote:Op donderdag 3 november 2011 16:07 schreef GlowMouse het volgende:
bazen spelen geen spelletjes, die maken het spel
Niks stfu, gun mij ook eens een dag vrij.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stfu!![]()
Morgen tentamen Evolutie en ontw. in bouwplannen van Dieren..
Ok, ok.. nou goed dan: geniet d'rvan jongen!quote:Op donderdag 3 november 2011 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niks stfu, gun mij ook eens een dag vrij.
Schuin, dat rolt veel chiller vind ik. Kan je het onderste flapje veel makkelijker strak inrollen.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:39 schreef leeell het volgende:
[..]
netjes vrind, schuin of boomstam?
heel goed,quote:Op donderdag 3 november 2011 16:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Schuin, dat rolt veel chiller vind ik. Kan je het onderste flapje veel makkelijker strak inrollen.
Ja klopt. Heb er al 1 gehad die net te schuin was, en ik dus de brede kant niet eens meer in kon rollen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:53 schreef leeell het volgende:
[..]
heel goed,
de key bij schuin is dosering, eerst de onderkant plat rollen en zo naar boven werken, dan het plukje wat uit de toeter komt terug in de kop vouwen, die kort rollen en dan inrollen
dan issie perfect
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:02 schreef xCore het volgende:
Als jullie je discussie over het toeteren nou even meenemen naar ROO?
Het werkt niet, een cd afspelen werkt wel, maar als ik een cd wil branden en er een lege indoe herkent ie ten eerste niks en ten tweede kan itunes niks branden.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Branders hebben geen driver nodig. Als je cd's kunt lezen ermee, kun je hem ook gebruiken in brandsoftware.
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
TOETERTJES TOETERTJES
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:59 schreef xCore het volgende:
hoi etsu
hoe ging je informatica toets?
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:46 schreef Etsu het volgende:
Ik heb de antwoorden nagekeken en vergeleken met mijn boek, en ik zou ongeveer iets van 72 punten uitkomen, van de 88.
Als we 10 punten vanaf halen voor de zekerheid, kom je op 62/88.
Oftewel; ik ben slim
quote:
Blijkbaar was er vorig jaar nog gecontroleerd op die luidsprekers goed bevestigd waren en toen was men tot de conclusie gekomen dat het geheel niet goed hing en vervangen moest worden, maarja, ze hebben alles laten hangen en toen is uiteindelijk dus de hele boel naar beneden gedonderd en op de baby gevallen.quote:TILBURG - De vijf maanden oude baby die dinsdag ernstig gewond raakte bij een ongeluk in zwembad Reeshof in Tilburg, is dinsdag rond middernacht overleden. Het meisje raakte levensgevaarlijk gewond toen twee luidsprekers loskwamen van het plafond en op haar hoofdje vielen.
Moest hier eigenlijk toch wel heel hard om lachenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar was er vorig jaar nog gecontroleerd op die luidsprekers goed bevestigd waren en toen was men tot de conclusie gekomen dat het geheel niet goed hing en vervangen moest worden, maarja, ze hebben alles laten hangen en toen is uiteindelijk dus de hele boel naar beneden gedonderd en op de baby gevallen.
daquote:
Ja, ik ook. Slecht zijn wij ook eigenlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:38 schreef xCore het volgende:
[..]
Moest hier eigenlijk toch wel heel hard om lachen
Ik kan er gelukkig al wel mee leven, jij?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Slecht zijn wij ook eigenlijk.
Ik kan er ook prima mee leven.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:51 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik kan er gelukkig al wel mee leven, jij?
hij viel gelukkig op mijquote:
Gelukkig maar, jij geneest wel, die brommer nietquote:Op donderdag 3 november 2011 18:55 schreef leeell het volgende:
[..]
hij viel gelukkig op mij
geen krasje, itt tot mij
baby dood, lachen gieren brullenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:38 schreef xCore het volgende:
[..]
Moest hier eigenlijk toch wel heel hard om lachen
Alleen de manier waarop,quote:Op donderdag 3 november 2011 18:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
baby dood, lachen gieren brullen
mijn idee vriend.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:55 schreef xCore het volgende:
[..]
Gelukkig maar, jij geneest wel, die brommer niet
empathie is voor velen slechts een begrip, de rest is hypocriet.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
baby dood, lachen gieren brullen
een luidspreker die op een kinderhoofdje valt werkt inderdaad op je lachspierenquote:
Sorryquote:Op donderdag 3 november 2011 19:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
een luidspreker die op een kinderhoofdje valt werkt inderdaad op je lachspieren
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
een luidspreker die op een kinderhoofdje valt werkt inderdaad op je lachspieren
jongen? hmquote:Op donderdag 3 november 2011 19:03 schreef xCore het volgende:
Ik kan een heel gevoelige jongen zijn hoor, het raakt me wel wat hij allemaal zegt
watquote:Op donderdag 3 november 2011 19:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
GlowMouse die zelf altijd alleen maar kutopmerkingen maakt
ligt aan je pc, f5 en tis wegquote:
Minder bier drinken kut, het gaat ten koste van je geheugen.quote:
wat zijn deze bugsquote:
watquote:
ik moest proesten als een Irakees die word ge-waterboardquote:
He?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:08 schreef leeell het volgende:
[..]
ik moest proesten als een Irakees die word ge-waterboard
Jaloezie zeg ik je.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:08 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou gaan jullie maar lekker elkaar anaal vingeren, ik ga verder ..
Ik niet denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:10 schreef leeell het volgende:
ik zou wel een beschuitje willen eten met oscar hoor
jij zou geen beschuitje willen eten met oscar?quote:
met wat?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:11 schreef xCore het volgende:
Etsu mag mijn beschuitjes altijd wel smeren
Zeg ik toch?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:11 schreef leeell het volgende:
[..]
jij zou geen beschuitje willen eten met oscar?
Heb jij een hont?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:11 schreef leeell het volgende:
ik zou mn hont niet over etsoe heen laten gaan
Ik dacht aan mijn kwakje.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:11 schreef xCore het volgende:
[..]
Pindakaas, dat vindt de hond lekker
da.quote:
Hoi yosander.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:12 schreef yosander het volgende:
Mijn buikje zit weer lekker vol met BURRITO'S![]()
![]()
Jep, zo hebben ze genot en zo zijn ze vergast voor ons om er in te snijdenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:12 schreef xCore het volgende:
[..]
Die beestjes hebben ook wel eens genot, duh
ook bevredigd?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Tevens heb ik de afgelopen weken aan allerlei dierlijke penissen gezeten..
sicko in wordingquote:Op donderdag 3 november 2011 19:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat vond je ervan?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Nee, want dat zou een beetje raar zijn geweest in front of the hele practicumgroepquote:
Nee manquote:
Ik denk het wel. Ik heb ook m'n vinger in allerlei slagaders van een varkenshart zitten steken..quote:
Hee Oscarrrquote:
Dat mochten wij vroeger ook, was vet cool mangquote:Op donderdag 3 november 2011 19:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik heb ook m'n vinger in allerlei slagaders van een varkenshart zitten steken..
Ik heb vandaag informatica goed gemaakt, dus slagen doe ik sowieso wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:19 schreef xCore het volgende:
[..]
Moet ie eerst zijn middelbare school afmaken![]()
![]()
brabanDquote:Op donderdag 3 november 2011 19:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Zoals mijn geweldige brabandse practicumpartner het noemde: ''hehehe.. ik vinger een varkenshart!''
Ik studeer het, mee eensquote:Op donderdag 3 november 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb vandaag informatica goed gemaakt, dus slagen doe ik sowieso wel.
Zeg het nou zelf: informatica.
waarschijnlijk lijkt het op de real deal, ik denk niet dat er verschil tussen zit, heb geen varkenshart gevoeld tbh.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Zoals mijn geweldige brabandse practicumpartner het noemde: ''hehehe.. ik vinger een varkenshart!''
Ik word alleen blij als ik je zie posten/reageren.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Hee Oscarrr
Je gebruikt een blije PI
De slagader is wel lekker strakquote:Op donderdag 3 november 2011 19:20 schreef leeell het volgende:
[..]
waarschijnlijk lijkt het op de real deal, ik denk niet dat er verschil tussen zit, heb geen varkenshart gevoeld tbh.
mag hier ook niet klagen hoorquote:
Je maakt me verlegenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik word alleen blij als ik je zie posten/reageren.
Onder de elf, rekt vanzelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mandy & Lisa
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:21 schreef xCore het volgende:
[..]
Onder de elf, rekt vanzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ga je mee bezig?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou ik ga weer verder met mijn geest te verknallen ..
Okiquote:
Vooral mannelijk doet het hem.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Urogenitaal stelsel bij mannelijke ratten
Pro Rail bedoel je.quote:
Lekkahquote:Op donderdag 3 november 2011 19:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Urogenitaal stelsel bij mannelijke ratten
Terechte klacht.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:23 schreef leeell het volgende:
OV_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er was een lijk gevonden bij Maarssen, daarom reed vandaag alles kut naar A'dam, maar ik neem aan dat het morgen weer rijdt.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:24 schreef yosander het volgende:
Je treintje rijdt morgen toch wel Suusie?
Oja, da's waar ook.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:24 schreef Etsu het volgende:
Ik vond vandaag een strippenkaart, nu kan ik hem weggooien. Hij was halfgebruikt.
Ik bewaar hem gewoon, over 50 jaar is het uniek en dan kan ik er heel veel geld voor vragen.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, da's waar ook.
RIP strippenkaart.
Dom wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:25 schreef Heroinjunk het volgende:
En in Utrecht was een vrachtwagen tegen het viaduct aangereden. Serieus ook 5 meter na het station.
Beter van wel ja. Anders ben ik ook maar zo eenzaam in A'damquote:Op donderdag 3 november 2011 19:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Er was een lijk gevonden bij Maarssen, daarom reed vandaag alles kut naar A'dam, maar ik neem aan dat het morgen weer rijdt.
Je hebt de vrouwtjes op de wallen toch ook nog?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Beter van wel ja. Anders ben ik ook maar zo eenzaam in A'dam
Ach anders kaap ik een trein jwt.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Beter van wel ja. Anders ben ik ook maar zo eenzaam in A'dam
Je kan ook altijd nog gaan vliegen.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach anders kaap ik een trein jwt.En ik kan altijd nog via Amersfoort.
Eindhoven naar Schiphol jwt.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan ook altijd nog gaan vliegen.
Lopen is wellicht een optie.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan ook altijd nog gaan vliegen.
Steegjes zijn wel gezellig ja. Die grote straten moet je niet hebben: alleen maar Big Momma's. Word je niet vrolijk van.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt de vrouwtjes op de wallen toch ook nog?
Zwemmen.quote:
Doen we op de terugweg jwz.quote:
Dat is de juiste instellingquote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Steegjes zijn wel gezellig ja. Die grote straten moet je niet hebben: alleen maar Big Momma's. Word je niet vrolijk van.
Tot mijn weten is Big Momma geen man.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar jij houdt van mannen.
Heb je de film ooit gezien?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot mijn weten is Big Momma geen man.
Gezien je leeftijd mag je jezelf wel eens in de gaten gaan houden.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hou me wel in de gaten dat ik niet omdonder als ik teveel wijn drink.
Tot mijn weten wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar als ik stil zit merk ik minder goed hoeveel ik drink. Zeker met wijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gezien je leeftijd mag je jezelf wel eens in de gaten gaan houden.
Bij mijn weten trouwens, voor de goede orde.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan toch nog wel tellen zeker?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar als ik stil zit merk ik minder goed hoeveel ik drink. Zeker met wijn.
Zo bedoel ik het niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan toch nog wel tellen zeker?
Dan maar aan de fristi he.quote:
Ik zal precies in mijn logboek bijhouden wat de effecten zijn bij hoeveel glazen wijn. Zo kan ik te weten te komen hoeveel wijn ik meisjes moet voeren.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hou me wel in de gaten dat ik niet omdonder als ik teveel wijn drink.
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zal precies in mijn logboek bijhouden wat de effecten zijn bij hoeveel glazen wijn. Zo kan ik te weten te komen hoeveel wijn ik meisjes moet voeren.
Ja dacht ik al. Ik heb je verjaardagscadeau trouwens net gevonden.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zal precies in mijn logboek bijhouden wat de effecten zijn bij hoeveel glazen wijn. Zo kan ik te weten te komen hoeveel wijn ik meisjes moet voeren.
Oohquote:Op donderdag 3 november 2011 19:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dacht ik al. Ik heb je verjaardagscadeau trouwens net gevonden.
Ik kwam hem toevallig tegen en het was perfect.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh. Ben je op tijd mee, ben pas over 4,5 maand jarig
.
Nu word ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 3 november 2011 19:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kwam hem toevallig tegen en het was perfect.
grmbl nu moet ik morgen zoveel drinken zodat ik het weer vergeetquote:
Like you care.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:46 schreef yosander het volgende:
[..]
grmbl nu moet ik morgen zoveel drinken zodat ik het weer vergeet
ja want dan moet ik wel aardig wat drinken. Vodka-appelsap 80/20 moet ik toch nog eens uitproberen.quote:
Dat klinkt echt als een vaaaage combinatie.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:48 schreef yosander het volgende:
[..]
ja want dan moet ik wel aardig wat drinken. Vodka-appelsap 80/20 moet ik toch nog eens uitproberen.
Appelvodka was in Bulgarije echt hmm...quote:Op donderdag 3 november 2011 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een vaaaage combinatie.
Wtfquote:Op donderdag 3 november 2011 19:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Appelvodka was in Bulgarije echt hmm...
En vodka-appelsap zou je tot 80-20 verhoudingen moeten kunnen mixen zonder wat van de vodka te hoeven smaken
Alcoholistendrankquote:
Niet morgen?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Alcoholistendrankvolgende week uitproberen
Wil je gaan zuipen morgenquote:
Ik ook zo goed als. Alleen zaterdagavond dus maar werkenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou misschien.Ik heb VRIJ dit weekend gewoon.
Aan je piemel zitten?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook zo goed als. Alleen zaterdagavond dus maar werken![]()
.
Ga jij zuipen, ga ik iets anders doen
Neequote:
Jij wijn, ik groen gras.quote:
Ja en in A'dam groeit het toch op elke straathoek.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is beter voor je dan drank jeweet.
Zoiets ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja en in A'dam groeit het toch op elke straathoek.
quote:
Ga biologie aan de RUG doenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb schoon genoeg van hoe fucking beesten fucking sperma maken.. godsamme![]()
Beetje reclame maken hier.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Ga biologie aan de RUG doen. Na een half jaar kun je al een richting kiezen
.
Ssst.quote:
Ik kan pas aan 't eind van het jaar een richting kiezen: Algemeen (Groen) of Medisch.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Ga biologie aan de RUG doen. Na een half jaar kun je al een richting kiezen
.
Hier heb je vijf of zes verschillende richtingen volgens mij, maar da's ook samen met life science & technologyquote:Op donderdag 3 november 2011 20:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik kan pas aan 't eind van het jaar een richting kiezen: Algemeen (Groen) of Medisch.
Moet wel iets heel raars gebeuren wil ik Algemeen kiezen..
quote:
Binnenkort hier in de buurt.quote:
Takens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |