quote:
belangrijke afspraken?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:19 schreef Etsu het volgende:
ik wacht tot iets werkt en dan ga ik slapen, moet wel uitgerust zijn voor vanmdidag
je bazelt mensquote:Op donderdag 3 november 2011 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
van wantrouwen komt rouwen
ik ging hem doen, krijg je niet eens de uitslagquote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:23 schreef leeell het volgende:
ach, zo zie je tenminste niet je 0/11 score GM
wij zijn dan ook bijna gelijk , hivemind als je wilquote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dastan zei dat tegen mij in mn fobo
gM 18e krijg je de antwoorden pas ofzo
Hoi Etsu
dat weet je dat het tijd is om terug naar de keuken te gaanquote:
jij en ik of dastan en jij?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef leeell het volgende:
[..]
wij zijn dan ook bijna gelijk , hivemind als je wil
of slapenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:27 schreef leeell het volgende:
[..]
dat weet je dat het tijd is om terug naar de keuken te gaan
Wut?quote:
quote:
Ik ben moe, daarom geen genot voor mij, deze ochtend.quote:
Even aan je pik trekken -> genotquote:Op donderdag 3 november 2011 08:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben moe, daarom geen genot voor mij, deze ochtend.
In een volle trein? Het valt te proberen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Even aan je pik trekken -> genot
Doe het! Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 3 november 2011 09:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In een volle trein? Het valt te proberen.
Is goed.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Doe het! Ik ben benieuwd..
deze SC ookquote:
quote:
apparaatbeheer > rechterklik op je brander > stuurprogrammas zoekenquote:Op donderdag 3 november 2011 13:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand die iets weet van drivers? M'n brander werkt niet en kan geen driver vinden.
netjes vrind, schuin of boomstam?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:38 schreef Kutstudent het volgende:
Sjekkie draaien gaat steeds beter. De 8e ziet er redelijk strak uit en trekt goed.
Oudere versies?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Als ik naar hp.com ga en de bijbehorende driver zoek staat er dat ik minimaal vista of hoger nodig heb, maar ik draai xp.
Het werd uiteindelijk heel gezellig in de trein.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En is het gelukt zonder dat ze je in de gaten hadden!?
Vertelquote:Op donderdag 3 november 2011 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het werd uiteindelijk heel gezellig in de trein.
Dikke orgie in de coupe.quote:
Alleen maar geile studentes gek!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Vet nice joh. Heb je het gefilmd?
Oh, bij nader inzien: zaten er veel bejaarden in? Want dan hoef ik de tape niet..
Hm.. PM!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen maar geile studentes gek!
Dacht het niet, ouwe viezerik.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dacht het niet, ouwe viezerik.
Branders hebben geen driver nodig. Als je cd's kunt lezen ermee, kun je hem ook gebruiken in brandsoftware.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand die iets weet van drivers? M'n brander werkt niet en kan geen driver vinden.
voor de sarcastische ondertoonquote:
gefeliciteerd mangsquote:Op donderdag 3 november 2011 15:46 schreef Etsu het volgende:
Ik heb de antwoorden nagekeken en vergeleken met mijn boek, en ik zou ongeveer iets van 72 punten uitkomen, van de 88.
Als we 10 punten vanaf halen voor de zekerheid, kom je op 62/88.
Oftewel; ik ben slim
??????????quote:
denken dat ik dat in twijfel trekquote:Op donderdag 3 november 2011 16:04 schreef GlowMouse het volgende:
ik heb meer code geschreven dan jij jeweetz
ssssssstquote:Op donderdag 3 november 2011 16:06 schreef GlowMouse het volgende:
3 uur uitstellen is wat anders dan 3 uur kansloos werken
impliceren dat jij op zo'n niveau zitquote:Op donderdag 3 november 2011 16:07 schreef GlowMouse het volgende:
bazen spelen geen spelletjes, die maken het spel
Niks stfu, gun mij ook eens een dag vrij.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stfu!![]()
Morgen tentamen Evolutie en ontw. in bouwplannen van Dieren..
Ok, ok.. nou goed dan: geniet d'rvan jongen!quote:Op donderdag 3 november 2011 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niks stfu, gun mij ook eens een dag vrij.
Schuin, dat rolt veel chiller vind ik. Kan je het onderste flapje veel makkelijker strak inrollen.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:39 schreef leeell het volgende:
[..]
netjes vrind, schuin of boomstam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |