quote:
Mond opentrekken. Hallo zeggen. Jezus.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:50 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Ik durf niet tegen een meisje te praten..
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:51 schreef Jack_ het volgende:
[..]
Mond opentrekken. Hallo zeggen. Jezus.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:51 schreef Jack_ het volgende:
[..]
Mond opentrekken. Hallo zeggen. Jezus.![]()
quote:
A troll it is, ik geef gewoon graag adviesquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
je verraad je zelf met je naam 24 jarige eikel
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
je verraad je zelf met je naam 24 jarige eikel
en koop ook gelijk alleen nog maar biologieschschsch en draag geitenwollensokken en een hoedje van aluminium.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:55 schreef Adames het volgende:
Wees alternatief en blijf maagd. Niks mis mee
In millimeters zeker?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:56 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
87 is de lengte van zijn piemol
87 was gewoon een fantasie getal!!!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:56 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
87 is de lengte van zijn piemol
quote:
the mainstream tegenwoordig. heb tegenwoordig alleen nog maar bonken bauxiet op mijn kop.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:56 schreef Jack_ het volgende:
[..]
[..]
en koop ook gelijk alleen nog maar biologieschschsch en draag geitenwollensokken en een hoedje van aluminium.
Koe een melk.
Niet zo gretig zijn de volgende keer.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:54 schreef Jack_ het volgende:
[..]
A troll it is, ik geef gewoon graag advies
TIS OOK NOOIT GOEDquote:Op woensdag 2 november 2011 23:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet zo gretig zijn de volgende keer.
Neinquote:
heb je hem ook in HD?quote:
quote:
Ik heb net foto gemaakt en je een priveberichtje gestuurdquote:Op donderdag 3 november 2011 01:19 schreef Marie30 het volgende:
Pics van je piemel, wij FOK!meiden kunnen dan meteen zien wat het probleem is. Misschien is je maagdenvlies te hard of zo...
Tijd dat wij FOK!kinnen ook eens seksistisch gaan doen![]()
Liegenquote:Op donderdag 3 november 2011 01:22 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[..]
Ik heb net foto gemaakt en je een priveberichtje gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |