Slaap zachtquote:Op woensdag 2 november 2011 23:37 schreef Omdatappel het volgende:
Misschien ga ik morgen ook wel iets opnemen.
Trusten.
Jijquote:
Met Bob? Ik ben voorquote:Op woensdag 2 november 2011 23:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Laten we een duet opnemen, je kent mijn zangkwaliteiten inmiddels.
Heb hem al gewaarschuwd ook maarja.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:39 schreef Monopoly het volgende:
Serieuzeonderwerpen solliciteert naar een ban
Al 9000 pagina's lang.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:40 schreef Integraalfiets het volgende:
Serieuzeonderwerpen lekker aan het linkdumpen -.-
Turn your lights down lowquote:Op woensdag 2 november 2011 23:39 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jij
[..]
Met Bob? Ik ben voorBegin jij maar, record ik eroverheen.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:40 schreef Integraalfiets het volgende:
Serieuzeonderwerpen lekker aan het linkdumpen -.-
grapje grapjequote:
Sorry dat gaat nu echt niet ik ben in een super melige bui met 2 mongolen op skypequote:Op woensdag 2 november 2011 23:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jup, wel een klein beetje je best doen he hahaha.
Wij allen natuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2011 23:41 schreef Integraalfiets het volgende:
Wie van de FOK!ers die deze post lezen zijn echt getalenteerde zangers / zangeressen?
Je verziekt het voor anderen. Nog een keer zo'n geintje en je kan even helemaal niet meer postenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:42 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Ik zal jullie niet meer lastigvallen. Soms heb ik van die buien en dan wil ik weleens gekke dingen doenen. Helaas hebben jullie dat vandaag mogen aanschouwen.
Ga lekker verder met jullie topic, een uitstekende topic TS, ik hou op met het dumpen van clipjes.
op mij naquote:Op woensdag 2 november 2011 23:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wij allen natuurlijk
Nee, eerlijk als ik ben, tot nu toe nog niemand.
Die kan ik niet zingen nee maarquote:Op woensdag 2 november 2011 23:42 schreef Monopoly het volgende:
Degene die deze alleen (goed) kan doen is de grootste baas van heel FOK!
Mag ik nog 1 laatste clipje posten? Ik beloof je: hij is goed.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Je verziekt het voor anderen. Nog een keer zo'n geintje en je kan even helemaal niet meer posten
Hij doet ook gewoon solo een duet, eerlijk gay of niet.... maar dan own je als een malle!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Die kan ik niet zingen nee maarzó een mooi liedje is het! Jarenlang naar geluisterd.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:42 schreef Monopoly het volgende:
Degene die deze alleen (goed) kan doen is de grootste baas van heel FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |