Dit,quote:
Ja dat vind ik niet zo vreemd.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja eh heloefje toch
hij is dol op mijn poesje
De poes is niet belangrijk.quote:
Jouw lul is het toonbeeld van schoonheid zekerquote:Op woensdag 2 november 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
De poes is niet belangrijk.
Dat is toch maar een mislukte vleesbloem.
Degene die er aan zit maakt het verschil.
Trustenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed. Trusten en have fun
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jouw lul is het toonbeeld van schoonheid zeker
Ik vind het wel geil om naar te kijken eigenlijk.
meer een blanke versie van snoop dogg maar dan zonder die staartjesquote:Op woensdag 2 november 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat vind ik niet zo vreemd.![]()
Maar lijkt hij een beetje op die jongen van die foto die jij al postte?
Wel netjes doen hé : "Newbie en ik" !quote:Op woensdag 2 november 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik en Newbie volgend jaar augustus nog bij elkaar zijn, neem ik dreadlocks trouwens
Wijzig het in je edit dan, als het je stoortquote:Op woensdag 2 november 2011 23:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wel netjes doen hé : "Newbie en ik" !
Ik beledig wie ik wil, wanneer ik wil.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar je beledigt geen edele delen van vrouwen, dat hoort niet
oh hahahhhah leuk joh hahhahquote:Op woensdag 2 november 2011 23:55 schreef formerjellybean het volgende:
ik ging niet maar magnetron ha ha
Waarom dan pas?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik en Newbie volgend jaar augustus nog bij elkaar zijn, neem ik dreadlocks trouwens
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh hahahhhah leuk joh hahhah
Stoort me totaal niet hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wijzig het in je edit dan, als het je stoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |