Ik zie hem pas zondag weerquote:Op woensdag 2 november 2011 23:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sorry maar als je een vriendje hebt kan ik me betere dingen bedenken dan achter de computer zitten
Stiekem is dat best wel een anticlimaxquote:Op woensdag 2 november 2011 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben nu een review van dat rapelay spel aan het kijken, maar er is weinig rape aan. Het meisje staat het gewoon toe allemaal. Tot zo ver de opschudding om niks.
* geeft biertje aanquote:Op woensdag 2 november 2011 23:06 schreef formerjellybean het volgende:
ha ik kom even bij je zitten want dat heb ik ook![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben nu een review van dat rapelay spel aan het kijken, maar er is weinig rape aan. Het meisje staat het gewoon toe allemaal. Tot zo ver de opschudding om niks.
Ja he. Er moet gewoon een hardcore rape-game bestaan en daarmee basta.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem is dat best wel een anticlimax
Graag gedaan hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
En dank je voor deze zeer nuttige info
Ben en blijf computerverslaafd, zijn weinig dingen die ik leuker vind om te doen, dus dat is gelijk mijn tijdinvesteringquote:Op woensdag 2 november 2011 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon creatief zijn met de mogelijkheden die je hebt, er is een leven buiten fok! weer je
Ik ken het spel ook alleen maar door de ophef uit een Power Unlimited meer dan 5 jaar terugquote:Op woensdag 2 november 2011 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
strawberry mag ik het ook zienquote:Op woensdag 2 november 2011 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
http://blip.tv/benzaie/gamefap-rapelay-3739689quote:Op woensdag 2 november 2011 23:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
strawberry mag ik het ook zien
misschien vind ik het wel geil
Dat 'worst job ever' stukjequote:Op woensdag 2 november 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://blip.tv/benzaie/gamefap-rapelay-3739689
Het is ineens zo stil , volgens mij zit iedereen te kijken.quote:
Daar heb ik grappige, doch niet geweldige seks op gehad.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
Ik heb mijn achtergrond muziek al klaar voor de eerste keer:
Dat had ik meegekregen.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb ik grappige, doch niet geweldige seks op gehad.
Nee, heel goed zoiets mogen we niet vergeten.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk, ik vertel het nog een keer.
Dat doe jij toch al?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik wil al die dingen in het echt doen
Dat is nog beter ja!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik wil al die dingen in het echt doen
normaal let ik niet zo op de muziek, het staat wel meestal aan. Als er geen muziek aanstaat is het omdat we film aan het kijken waren maar die even hebben gepauzeerd.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, heel goed zoiets mogen we niet vergeten.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
normaal let ik niet zo op de muziek, het staat wel meestal aan. Als er geen muziek aanstaat is het omdat we film aan het kijken waren maar die even hebben gepauzeerd.
Good to know.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:29 schreef Myraela het volgende:
Of omdat het op de trap of in de keuken was. Of buiten. Of in de auto.
18de.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Good to know.
Maar belangrijker is wanneer wij het op die plekken gaan doen.
He wat?quote:
ooit komt er iemand die helemaal geen grapjes maaktquote:Op woensdag 2 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
He wat?
Zie je alle vrouwen zijn hetzelfde, altijd maar grapjes maken met die arme heloef.
Oh dus ik word op mijn 30ste ontmaagd door een suïcidale MILF?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ooit komt er iemand die helemaal geen grapjes maakt
een oudere dame die wat levensmoe is
ver in de toekomst
ja dat gaat hem worden
Jij bent zo gek als een deur? Kan dat kloppen?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ooit komt er iemand die helemaal geen grapjes maakt
een oudere dame die wat levensmoe is
ver in de toekomst
ja dat gaat hem worden
Je moet Lanterfanteraar niet beledigen, ze is aardigquote:Op woensdag 2 november 2011 23:39 schreef Westerling het volgende:
[..]
Jij bent zo gek als een deur? Kan dat kloppen?
Jij bent een simpele ziel? Kan dat kloppen?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:39 schreef Westerling het volgende:
[..]
Jij bent zo gek als een deur? Kan dat kloppen?
Volgens iemand in dit topic wel. Ik weet niet meer wiequote:Op woensdag 2 november 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jij bent een simpele ziel? Kan dat kloppen?
Heloef:quote:Op woensdag 2 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
He wat?
Zie je alle vrouwen zijn hetzelfde, altijd maar grapjes maken met die arme heloef.
Ik word gewoon net als benzin.quote:
Ik zeg ook niet dat ze niet aardig is, alleen dat ze volgens mij inderdaad beetje maf is. En dat kan ik zo nu en dan ook goed waarderen hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet Lanterfanteraar niet beledigen, ze is aardig![]()
Bij sommige mensen past gewoon een dosis raarheid, dat maakt ze tot wie ze zijn.
hoho, één man, myraela.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:42 schreef Myraela het volgende:
Hoe gaat het met jou en de mannen eigenlijk nu, lant.
Zozo, ze is monogaam jongens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |