Ik speel games waarin je mensen moet beroven en vermoorden.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:55 schreef Supersoep het volgende:
Ik speel ook spellen waar ik mensen door hun hoofd schiet.
SICK.
Shooters zekerquote:Op woensdag 2 november 2011 22:55 schreef Supersoep het volgende:
Ik speel ook spellen waar ik mensen door hun hoofd schiet.
SICK.
Misschien heeft het een Multiplayer functie. Kan ik jou gewoon verkrachten in dat spel.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuwsgierig maar ik durf het hier nu bijna niet te zeggen.
Grand theft auto zekerquote:Op woensdag 2 november 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik speel games waarin je mensen moet beroven en vermoorden.
SICK
Heel goed, puntje voor jou.quote:
JEZUS DOE NORMAAL MAN.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Misschien heeft het een Multiplayer functie. Kan ik jou gewoon verkrachten in dat spel.
Haha.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Misschien heeft het een Multiplayer functie. Kan ik jou gewoon verkrachten in dat spel.
Gadverdamme hoe kan je, echt er is echt wat mis met jou.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als mensen het een leuk spel vinden moeten ze het daarom ook gewoon kunnen doen, enige wat tegen je werkt is wat anderen van je denken, en daar kun je gelukkig skeit aan hebben.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
Mensen doodschieten > tof spel.
Vrouwen verkrachten > OHMYGODHOEDURFJE!
Die niet, al wou ik hem wel laatst kopen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mafia ook gespeeld? Ja, dat moet ik dan weer vragen
Battlefield 3 bedoel je? Zorg dan maar dat je een flinke PC hebtquote:Op woensdag 2 november 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Die niet, al wou ik hem wel laatst kopen.
Maar ik ga nu een beetje over op de echte shooters, Battlefield staat op het lijstje.
Zo , weer even een hoertje verkrachten in l'automobile met In the air tonight- Phil Collins op de achtergrond en haar daarna neerknallen om de knaken terug te krijgen, love that game.quote:
Daar wachtte ik even mee. Maar goed ook, blijkbaar is er nogal wat mis met dat spel.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik ga nu een beetje over op de echte shooters, Battlefield staat op het lijstje.
Hou hem wel op je lijstje, hoor. Beste spel ooit gemaaktquote:Op woensdag 2 november 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Battlefield 2142 was trouwens wel heel vet. Knifen!!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Daar wachtte ik even mee. Maar goed ook, blijkbaar is er nogal wat mis met dat spel.Ik ben ook bang dat het wederom Battlefield 1942 niet gaat overtreffen.
PS3.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Battlefield 3 bedoel je? Zorg dan maar dat je een flinke PC hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |