Inderdaad, die Hyvespagina van heloef kreeg ik ook meteen van hemquote:Op donderdag 3 november 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha MLiG is altijd handig in met soort dingen idd.
hihi nee heb ik helaas niet, moest lachen om al dat facebookspiekenquote:
Ik ook niet, ik ruil gewoon die van andere mensen. Goede handel is dat.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:11 schreef Capstan het volgende:
Nou ja! Ik kan niet meedoen, ik heb geen Facebook
Aww, moet je wat te drinken?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:11 schreef Keyos het volgende:
Voor de maximaal enkeling die geïnteresseerd is moet je maar eens zoeken op een Eloy uit Hellevoetsluis, easy as that.
Sinds wanneer heeft schenkstroop FB. Zonder foto zeker?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hihi nee heb ik helaas niet, moest lachen om al dat facebookspieken
ik heb:
de facebook van:
- Lokasenna
- Mylifeisgrey
- Schenkstroop
- Meravigliosa
en de hyves van heloef
Iets te ruilen heb ik ook al nietquote:Op donderdag 3 november 2011 00:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ruil gewoon die van andere mensen. Goede handel is dat.
Ik bied 10 euro voor die van schenkquote:Op donderdag 3 november 2011 00:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
hihi nee heb ik helaas niet, moest lachen om al dat facebookspieken
ik heb:
de facebook van:
- Lokasenna
- Mylifeisgrey
- Schenkstroop
- Meravigliosa
en de hyves van heloef
Een Whiskey gaat er altijd wel in.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Aww, moet je wat te drinken?
Geen foto's op die van Schenkstroop jongens!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik bied 10 euro voor die van schenk
Ik wist helemaal niet dat mijn facebook zo verspreid was hierquote:Op donderdag 3 november 2011 00:14 schreef Axel1988 het volgende:
link, als het goed is heeft alleen newbie die van mij...
Dan laat maar. Ik wil alleen plaatjes kijkenquote:Op donderdag 3 november 2011 00:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Geen foto's op die van Schenkstroop jongens!
Ja, Keep_Walking heb ik inderdaad ook nog
Dat valt nog te bezien. Ex-jacob of Helinium?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Een Whiskey gaat er altijd wel in.
@Myraela
Ah leuk, een mede Hellevoeter.
Ik overbied met 11 euro.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik bied 10 euro voor die van schenk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |