Dat klopt, dat was voor 1 secifiek persoon en niet past niet in de intentie van FHF. We hebben het er een tijd terug al over gehad, wat doen we met de pakketten dit jaar? Want dat er iets moest gebeuren was wel duidelijk, het was zo'n groot succes en tenslotte de reden waardoor we uberhaubt begonnen zijn met FHF. Omdat het vorig jaar zo mis is gegaan wilden we een andere constructie, en bedachten we dit, bij wijze van uitzondering om zo een grote groep mensen te kunnen bereiken en zo toch een grote groep mensen blij te kunnen maken. Maar goed, als je het heel zwart wit stelt hebben jullie natuurlijk helemaal gelijk. Ik vind het alleen jammer dat een actie als deze vergeleken wordt met een inzameling voor een individuele user.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik vind alles best.
Heb dus het topic geopend voor het goede doel, komt vast goed.
ik ga dus wél voor persoonlijke, mooie pakketjes.
Geld geef ik niet want weet niet waar het heengaat. En voor een noodgeval vorig jaar mocht er ook geen geld gegeven worden....
Tja
Het ís novemberquote:Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef missyB het volgende:
Yep, nog even en het is weer kerst. Ik ben geen mod noch trouwe FOK!ker maar heb met plezier vorig jaar mee mogen doen aan de aktie.
Dus hoe doen we dat in 2011?
Daar de dierbaarste coördinator ElisaB geen blauwe jas meer aanheeft en ik er zelf organisatorisch/lichamelijk totaal waardeloos voor ben gooi ik een balletje op aan de modjes en trouwe FOK!kers: wie wil eea coördineren en vooral een vraag aan de FOK!kers, wie wil pakketten regelen, samenstellen, zelf maken?
Waarom ik het alvast vraag?
Gewoon omdat het al bijna November is, daarom
geeen ideee of ik het zo goed doe, mijn excuus als het niet ok is@!
Koppelstukquote:
mm ik haak even inquote:Op woensdag 2 november 2011 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ging door het slotje heen.
[..]
Dat klopt, dat was voor 1 secifiek persoon en niet past niet in de intentie van FHF. We hebben het er een tijd terug al over gehad, wat doen we met de pakketten dit jaar? Want dat er iets moest gebeuren was wel duidelijk, het was zo'n groot succes en tenslotte de reden waardoor we uberhaubt begonnen zijn met FHF. Omdat het vorig jaar zo mis is gegaan wilden we een andere constructie, en bedachten we dit, bij wijze van uitzondering om zo een grote groep mensen te kunnen bereiken en zo toch een grote groep mensen blij te kunnen maken. Maar goed, als je het heel zwart wit stelt hebben jullie natuurlijk helemaal gelijk. Ik vind het alleen jammer dat een actie als deze vergeleken wordt met een inzameling voor een individuele user.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dat kleine hintje naar die kerstpakketten nu niet gewoon een flinke duw worden?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
En nu nog even een ontopic reactie.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:37 schreef missyB het volgende:
[..]
mm ik haak even in
is juist FHF niet dat er ook eens 1 persoon geholpen kan worden die het zo broodnodig heeft?
Wie heeft bepaald wat d eintentie is van FHF? en zijn daar criteria aan verbonden?
FHF hoort toch eigenlijk vrijblijvend te zijn? zonder restricties?
ik denk dat een fok!brede actie voor de kerstpakketten indirect ook goed is voor pietje die een wasmachine zoekt.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het anders moet zien, alle topics in FHF zijn FHF topics en daar geldt de FHF policy. Alleen en dat is denk ik waar het hier om gaat, we zouden er dit jaar dus graag een fokbrede actie van maken. Natuurlijk valt dan het argument te noemen dat we er toen ook best een fokbrede actie van hadden kunnen maken. Maar daarin geldt dan weer dat ik denk dat help pietje aan een wasmachine, minder goed zal scoren als een topic voor help mee om een hoop mensen een fijne kerst te geven. Daarnaast denk ik dat het ook zo werkt dat als we telkens dingen dingen fokbreed zouden maken de mensen het op den duur wel gezien hebben.
Volgens mij zo'n beetje vandaagquote:Op donderdag 3 november 2011 11:03 schreef loecje het volgende:
wanneer is Cat trouwens weer terug van vakantie? voordat we straks aan deel 3 zitten en ze dat allemaal moet doorspitten.
Cat is terug en Cat is aan het spitten.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:03 schreef loecje het volgende:
[..]
wanneer is Cat trouwens weer terug van vakantie? voordat we straks aan deel 3 zitten en ze dat allemaal moet doorspitten.
Ik nog niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:19 schreef loecje het volgende:
iedereen heeft zn zegje gedaan. nu wachten totdat ze achter de schermen uitgediscussieerd zijn;)
Kuch: ElisaB. Ere wie ere toekomt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik nog niet.
Vorig jaar was het van "Ik heb een kerstpakket en wie kan ik er blij mee maken". Cat22 heeft dat ontzettend goed geregeld.![]()
Dit jaar lijkt het dat we kerstpakketten moeten regelen,er zijn zelfs fokkers die geld willen geven. Hoe nobel ik het ook vind, dat is niet de bedoeling van het fhf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |