abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103895853
Yep, nog even en het is weer kerst. Ik ben geen mod noch trouwe FOK!ker maar heb met plezier vorig jaar mee mogen doen aan de aktie.
Dus hoe doen we dat in 2011?
Daar de dierbaarste coördinator ElisaB geen blauwe jas meer aanheeft en ik er zelf organisatorisch/lichamelijk totaal waardeloos voor ben gooi ik een balletje op aan de modjes en trouwe FOK!kers: wie wil eea coördineren en vooral een vraag aan de FOK!kers, wie wil pakketten regelen, samenstellen, zelf maken?
Waarom ik het alvast vraag?
Gewoon omdat het al bijna November is, daarom :P

geeen ideee of ik het zo goed doe, mijn excuus als het niet ok is@!
pi_103896014
Eventueele bezorging van kleine pakketjes zou bij mij kunnen als het in friesland moet zijn aangezien ik vaak thuis ben zo zouden fokkers het misch bij mij weg kunnen halen of eventueel als het pakket niet te groot is dan zou ik hem nog wel kunnen bezorgen afhankelijk van het weer
  One tough cookie woensdag 2 november 2011 @ 22:09:46 #3
169210 liesje1979
pi_103896109
Ik ging door het slotje heen. :@

quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik vind alles best.
Heb dus het topic geopend voor het goede doel, komt vast goed.
ik ga dus wél voor persoonlijke, mooie pakketjes.
Geld geef ik niet want weet niet waar het heengaat. En voor een noodgeval vorig jaar mocht er ook geen geld gegeven worden....
Tja
Dat klopt, dat was voor 1 secifiek persoon en niet past niet in de intentie van FHF. We hebben het er een tijd terug al over gehad, wat doen we met de pakketten dit jaar? Want dat er iets moest gebeuren was wel duidelijk, het was zo'n groot succes en tenslotte de reden waardoor we uberhaubt begonnen zijn met FHF. Omdat het vorig jaar zo mis is gegaan wilden we een andere constructie, en bedachten we dit, bij wijze van uitzondering om zo een grote groep mensen te kunnen bereiken en zo toch een grote groep mensen blij te kunnen maken. Maar goed, als je het heel zwart wit stelt hebben jullie natuurlijk helemaal gelijk. Ik vind het alleen jammer dat een actie als deze vergeleken wordt met een inzameling voor een individuele user.
  woensdag 2 november 2011 @ 22:10:59 #4
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_103896172
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef missyB het volgende:
Yep, nog even en het is weer kerst. Ik ben geen mod noch trouwe FOK!ker maar heb met plezier vorig jaar mee mogen doen aan de aktie.
Dus hoe doen we dat in 2011?
Daar de dierbaarste coördinator ElisaB geen blauwe jas meer aanheeft en ik er zelf organisatorisch/lichamelijk totaal waardeloos voor ben gooi ik een balletje op aan de modjes en trouwe FOK!kers: wie wil eea coördineren en vooral een vraag aan de FOK!kers, wie wil pakketten regelen, samenstellen, zelf maken?
Waarom ik het alvast vraag?
Gewoon omdat het al bijna November is, daarom :P

geeen ideee of ik het zo goed doe, mijn excuus als het niet ok is@!
Het ís november :P
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_103896245
Hoe dan ook, aanbod ivm regelen algemeen pakket blijft staan maar mijn mening en persoonlijke aktie-aanbod dus ook.
Vergeef me mijn lompe houding in deze, mijn hersens werken (serieus) niet helemaal best dus als ik lelijk doe, ernstig lelijk ben ik ook nog eens.
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  One tough cookie woensdag 2 november 2011 @ 22:12:20 #6
169210 liesje1979
pi_103896258
Topic gekoppeld aan vorige deel.
  woensdag 2 november 2011 @ 22:16:11 #7
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_103896465
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
Smart thinking ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_103896478
Echt serieus, mijn hub koopt nog wel eens iets via internet dus we bewaren sinds ik het topic opende alle dozen en verpakkingsmteriaal. ik had alleen gehoopt cat het iets minden ingewikkeld zou verlopen. Maar het loopt iets moeilijker dan ik wilde/hoopte/dacht en mijn bol trekt dat niet.
Maar wat ik al zei klopt en dozen/bubbelzooi hebben we (zolang dat niet die oude flessen wijnvan Missy zijn _O- )
pi_103896519
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
Koppelstuk :+ ^O^
pi_103897544
:*

[ Bericht 47% gewijzigd door Lottekoekkie op 03-11-2011 00:21:41 ]
pi_103897684
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ging door het slotje heen. :@

[..]

Dat klopt, dat was voor 1 secifiek persoon en niet past niet in de intentie van FHF. We hebben het er een tijd terug al over gehad, wat doen we met de pakketten dit jaar? Want dat er iets moest gebeuren was wel duidelijk, het was zo'n groot succes en tenslotte de reden waardoor we uberhaubt begonnen zijn met FHF. Omdat het vorig jaar zo mis is gegaan wilden we een andere constructie, en bedachten we dit, bij wijze van uitzondering om zo een grote groep mensen te kunnen bereiken en zo toch een grote groep mensen blij te kunnen maken. Maar goed, als je het heel zwart wit stelt hebben jullie natuurlijk helemaal gelijk. Ik vind het alleen jammer dat een actie als deze vergeleken wordt met een inzameling voor een individuele user.
mm ik haak even in
is juist FHF niet dat er ook eens 1 persoon geholpen kan worden die het zo broodnodig heeft?
Wie heeft bepaald wat d eintentie is van FHF? en zijn daar criteria aan verbonden?
FHF hoort toch eigenlijk vrijblijvend te zijn? zonder restricties?
  woensdag 2 november 2011 @ 22:42:09 #12
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_103897958
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dat kleine hintje naar die kerstpakketten nu niet gewoon een flinke duw worden? }:|
pi_103897972
dames, even rustig aan en richt de aandacht op het goede van de actie
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 2 november 2011 @ 22:43:32 #14
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_103898051
Hoe zat het ook al weer met kerstmis.. vrede op aarde enzo toch....
  One tough cookie woensdag 2 november 2011 @ 23:01:07 #15
169210 liesje1979
pi_103899095
-O-
Volgens mij is de sfeer nu wat oververhit allemaal en kan het best zinvol om even afstand van het topic te nemen. Even, niet definitief.
pi_103899268
Meisjes, doe es mekaar een lekkere knuffel geven ofzo.. :P
pi_103899298
Had ik ook nogal vervelend gevoel maar naar zeker niemand in het bijzonder maar ik trek ook maar eigen plan en maak paar mensen hopelijk blij...
  woensdag 2 november 2011 @ 23:58:11 #18
33954 ElisaB
pi_103901830
Ik heb net een verse bak koffie ingeschonken :D

Owkee, sorry :@

Lieve dames. Dit was weer een typisch avondje FOK! O+

Ik maak even het bruggetje naar de kerstgedachte:

One tough cookie donderdag 3 november 2011 @ 00:01:25 #19
169210 liesje1979
  One tough cookie donderdag 3 november 2011 @ 00:11:45 #20
169210 liesje1979
pi_103902418
Zoals een aantal van jullie misschien opvalt mist er een flinke lading posts.
Ik heb deze posts verwijderd omdat ze niet echt in dit topic horen, we willen mensen niet afschrikken maar uitnodigen om mee te doen/ denken als ze dit topic openen.
Er is veel gezegd en geroepen, maar ik geloof dat mensen hier allemaal graag zien dat deze actie slaagt. Dus laten we op die voet verder gaan, met een schone lij.
Mocht de lij nog niet schoon zijn of, leeg dan verzoek ik jullie dit verder in FB of PM/DM uit te praten.
pi_103902778
Hoop dat de beide dames hun geschil bij leggen.
Zodat we ons beter op de actie kunnnen focussen. *;

Ik zou best wel mee willen helpen,
Om eventueel pakketten te bezorgen omgeving Vlaardingen - Rotterdam.
  One tough cookie donderdag 3 november 2011 @ 00:27:41 #22
169210 liesje1979
pi_103903058
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:37 schreef missyB het volgende:

[..]

mm ik haak even in
is juist FHF niet dat er ook eens 1 persoon geholpen kan worden die het zo broodnodig heeft?
Wie heeft bepaald wat d eintentie is van FHF? en zijn daar criteria aan verbonden?
FHF hoort toch eigenlijk vrijblijvend te zijn? zonder restricties?
En nu nog even een ontopic reactie.
Tuurlijk is FHF daar helemaal voor, en natuurlijk weegt het helpen van meerdere personen op wat voor manier niet op tegen het helpen van individuen. En nee daar zijn geen criteria aan verbonden, alleen dan dat we niet aan inzamelingsacties doen. Althans, niet namens fok. Wat users via pm regelen daar doen we nooit moeilijk over toch? Ook niet over topics waarin er gepraat wordt over het kopen van een tent en als er gezegd wordt "hopelijk lezen de mods hier even niet." ;)

Ik denk dat je het anders moet zien, alle topics in FHF zijn FHF topics en daar geldt de FHF policy. Alleen en dat is denk ik waar het hier om gaat, we zouden er dit jaar dus graag een fokbrede actie van maken. Natuurlijk valt dan het argument te noemen dat we er toen ook best een fokbrede actie van hadden kunnen maken. Maar daarin geldt dan weer dat ik denk dat help pietje aan een wasmachine, minder goed zal scoren als een topic voor help mee om een hoop mensen een fijne kerst te geven. Daarnaast denk ik dat het ook zo werkt dat als we telkens dingen dingen fokbreed zouden maken de mensen het op den duur wel gezien hebben.

En ja ik begrijp zelf ook dat het juist voor de trouwe FHF'ers even wennen is en ze misschien moeite hebben met het idee niet een persoonlijk pakket te maken. Maar dat zullen we echt niet tegenhouden natuurlijk.

Ik kan het niet beter uitleggen, ik kan begrijpen dat het niet eerlijk voelt en misschien zelfs als: ja hoor en nu mag het opeens wel.... maar ik hoop dat jullie door het lezen van deze post een beetje een idee hebben van de achterliggende gedachte.
En die is dus niet dat we Pietje geen nieuwe wasmachine gunnen. ;)

:*

[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 03-11-2011 00:37:33 ]
  One tough cookie donderdag 3 november 2011 @ 00:33:04 #23
169210 liesje1979
pi_103903254
Naar aanleiding van een PM van een meedenkende user een #2 aan de TT toegevoegd.
pi_103905557
Goedemorgen,

Fijn dat de boel is opgeschoond.
Voor mijzelf? ik doe verder niet meer mee aan de aktie, de lol is me vergaan.
Succes gewenst in elk geval.
  Boks-Chick donderdag 3 november 2011 @ 10:04:57 #25
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103907663
Jammer MissyB. Hopelijk doe je toch weer mee wanneer de boel echt gaat starten ;) :*
lolwut
pi_103907667
Beetje hypocriete beslissing, maar ja.

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2011 10:05:20 ]
pi_103908930
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:27 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik denk dat je het anders moet zien, alle topics in FHF zijn FHF topics en daar geldt de FHF policy. Alleen en dat is denk ik waar het hier om gaat, we zouden er dit jaar dus graag een fokbrede actie van maken. Natuurlijk valt dan het argument te noemen dat we er toen ook best een fokbrede actie van hadden kunnen maken. Maar daarin geldt dan weer dat ik denk dat help pietje aan een wasmachine, minder goed zal scoren als een topic voor help mee om een hoop mensen een fijne kerst te geven. Daarnaast denk ik dat het ook zo werkt dat als we telkens dingen dingen fokbreed zouden maken de mensen het op den duur wel gezien hebben.

ik denk dat een fok!brede actie voor de kerstpakketten indirect ook goed is voor pietje die een wasmachine zoekt.
een fok!brede actie voor de kerstpakketten betekent niet alleen dat we meer fok!kers een kerstpakket kunnen aanbieden. maar ook dat FHF bekender wordt. en dus dat pietje een wasmachine kan krijgen van iemand die daarvoor nooit op FHF keek ;)

wanneer is Cat trouwens weer terug van vakantie? voordat we straks aan deel 3 zitten en ze dat allemaal moet doorspitten.
  donderdag 3 november 2011 @ 11:34:29 #28
33954 ElisaB
pi_103909715
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:03 schreef loecje het volgende:
wanneer is Cat trouwens weer terug van vakantie? voordat we straks aan deel 3 zitten en ze dat allemaal moet doorspitten.
Volgens mij zo'n beetje vandaag :)
pi_103913794
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:03 schreef loecje het volgende:

[..]

Cat is terug en Cat is aan het spitten. :P

Wat een inzet en wat een emoties lees ik hier! :o O+ En ik ben nu aan het bedenken hoe ik erin sta en met welke opzet we het beste recht doen aan FHF en de users. Die beslissing maak ik natuurlijk niet alleen en ik heb even tijd nodig om jullie input op me in te laten werken. En dan kom ik hier weer op terug.

Maar er zál een FHF kerstpakkettenactie versie 2.0 plaatsvinden!

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 03-11-2011 14:33:28 (omdat we geen pakketten kersen weg gaan geven) ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103914010
*O*
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:29:41 #31
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_103987771
Het is nu na alle heftige discussies wel ineens héél stil hier....
pi_103989466
iedereen heeft zn zegje gedaan. nu wachten totdat ze achter de schermen uitgediscussieerd zijn;)
  zaterdag 5 november 2011 @ 17:39:10 #34
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_104002063
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:19 schreef loecje het volgende:
iedereen heeft zn zegje gedaan. nu wachten totdat ze achter de schermen uitgediscussieerd zijn;)
Ik nog niet.
Vorig jaar was het van "Ik heb een kerstpakket en wie kan ik er blij mee maken". Cat22 heeft dat ontzettend goed geregeld. _O_
Dit jaar lijkt het dat we kerstpakketten moeten regelen,er zijn zelfs fokkers die geld willen geven. Hoe nobel ik het ook vind, dat is niet de bedoeling van het fhf.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_104005214
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ik nog niet.
Vorig jaar was het van "Ik heb een kerstpakket en wie kan ik er blij mee maken". Cat22 heeft dat ontzettend goed geregeld. _O_
Dit jaar lijkt het dat we kerstpakketten moeten regelen,er zijn zelfs fokkers die geld willen geven. Hoe nobel ik het ook vind, dat is niet de bedoeling van het fhf.
Kuch: ElisaB. Ere wie ere toekomt. ;)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_104005482
En dan nu de ontknoping:
Na het grote succes van vorig jaar, kunnen we de kerst natuurlijk niet voorbij laten gaan zonder kerstpakkettenactie. Vorig jaar was super, maar helaas toch ook een aantal teleurgestelde mensen die geen pakket kregen door dat toegezegde pakketten niet aankwamen. En het is inmiddels bekend dat ElisaB veel tijd en zelfs eigen middelen erin heeft gestoken om toch iedereen blij te kunnen maken. O+

Maar dat is uiteraard niet de bedoeling, vandaar dat wij als mods opperden om dit jaar voor een andere constructie te kiezen: kerstpakketten die centraal werden samengesteld en waaraan users voor één keer geld konden doneren. Gedurende de brainstorm in dit topic en achter de schermen kwamen we erachter dat we in ons enthousiasme om teleurstelling voor ontvangers zoveel mogelijk te voorkomen voorbij gingen aan wat FHF écht is: users die persoonlijk iets aan andere users geven. O+

Dus: rem op het 'grote' plan en we gaan terug naar het concept van vorig jaar. *O* Users kunnen kerstpakketten aanbieden en ontvangers kunnen zich melden bij de aanbieders of bij de mods.
We willen nog wel even benadrukken dat het vragen en versturen van een pakket op eigen risico is. In principe gaan we geen zoekgeraakte pakketten vervangen, hoe vervelend het ook is voor verzender en ontvanger. Mede daarom gaan we een apart vervoerstopic maken om te kijken of we zo verzendkosten kunnen besparen.

We hebben er weer zin in ieder geval en hopen dat het net zo'n succes wordt als vorig jaar. *O*

Linkjes:
Kerstpakkettenactie FHF 2011 *O*
Kerstmannen en -vrouwen pakkettenvervoerstopic *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door Cat-astrophe op 05-11-2011 19:34:15 ]
  One tough cookie zaterdag 5 november 2011 @ 20:17:59 #37
169210 liesje1979
pi_104008190
*O*

En iedereen natuurlijk hartelijk dank voor het meedenken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')