abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103894494
Welkom in 's-Hertogenbosch, Kut!

Wè?
Nou dè!

.
Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
dr.cox.jpgnb79u.gifoud%20zuid%20UI.pngtux.jpgFederer.jpgsoviet12.JPGVulpes_vulpes.jpg168an3k.gifbymurp.giftest.gifraketmuis.jpgMF-Triforce3.png

bijdehand (Koning)
8-) :7
BarrieButsers (Koningin)
*;

kutstudent (Zwarte ridder)
w/
Telefoonmaatschappij (Hofnar)
:+
Muisraket (Scrubsfan, gotta love her)
mjan (Wederhelft van C2B.)
:D
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (De grote boze tovenaar van het rode woud achter de groene bergen in de grote grot in de blauwe berg met een kleine hal met een houten kapstok en een grote woonkamer met een rare geur maar mooie meubels en foto's van zijn grote gezin waar hij veel alimentatie voor moet dokken en een klein schoothondje en een middelgroot keukentje met metalen bestek en kapot serviesgoed en vieze pannen en verroeste onderzetters en smerige tafellakens en speciale bruine potten voor het zoute zout en de gepeperde peper en de zwarte koffie en een klein teeveetje en een enorme klerenkast en met de gouden toverstaf en de gouden ketting en de zilveren ringen en de gouden jurk op de rode puntschoentjes zonder veters en een witte zonnebril met groene glazen en een piercing door de neus en een gouden voortand met een diamantje en twee enorme tennisballen en een garage met een Fiat Punto met blingbling velgen en geblindeerde ramen en grote speakers en open dak en op de top van de berg een grote schotelatenne met sportontvangst en een gele glijbaan van boven naar beneden en een snelle skilift)
:9~
Augustus_Thijs (Koninklijke stadsomroeper)
:{
VulpesVulpes (Nasi)
Shifto (Topicneger)
B-)
99.gif
oO<
DuTank (Mr. Centimeter)
_O_ 8-)
SM- (newbie)

De veurige zéévertopics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.

De OP is hier te vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: niet voor zwakke magen!

[ Bericht 0% gewijzigd door BarrieButsers op 02-11-2011 22:01:24 ]
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  woensdag 2 november 2011 @ 21:44:39 #2
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_103894646
Fipo! Maar BB, daar doelde ik wel op, wist ik niet namelijk. ;)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_103894655
Jeej!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_103894666
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja maar elke keer als ik uitga zie ik er tegen op :P Meestal is het op de avond zelf wel chill hoor. Mijn ouders gaan binnenkort op vakantie, gaan we dan wel keer biertjes drinken doordeweeks ofzo :')
:Y)
pi_103894708
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:44 schreef Muisraket het volgende:
Fipo! Maar BB, daar doelde ik wel op, wist ik niet namelijk. ;)
Oh ja al drie keer :)
pi_103894928
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

:Y)
Doen we een keer, kei gezellig :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_103895014
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Doen we een keer, kei gezellig :D
Dat weet je helemaal niet :o
pi_103895125
Woei! Nieuwe piano gekocht!
Overigens, waarom sta ik niet in de OP?
pi_103895158
Vanmiddag om 13:37 zag ik de tijd en toen voelde ik me echt een nerd :'(
pi_103895178
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef SM- het volgende:
Je moet jezelf eerst bewijzen. Oh en pics? :D
  woensdag 2 november 2011 @ 21:55:33 #11
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_103895240
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef SM- het volgende:
Nice, hoe lang speel je al piano? :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_103895375
Zo SM ( :') ) je staat erin hoor
pi_103895413
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet :o
Dan niet :'(
pi_103895448
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan niet :'(
:{w
  woensdag 2 november 2011 @ 22:00:34 #15
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_103895549
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo SM ( :') ) je staat erin hoor
Zeurmodus: het streepje zit aan de verkeerde kant in de OP. :P
pi_103895597
Nou, lang verhaal.
Ik wou vroeger altijd al piano spelen maar we hadden er "geen plek voor" (lees: geen geld). Toen ik 14 was wou ik toch iets met toetsen gaan doen en ben ik keyboard gaan spelen, daarmee heb ik enkele jaren vergooid. Daarna heb ik een tijdje Rock Piano gespeeld, dus het begeleiden vanaf lead sheets. Al die tijd heb ik ook met synths gekloot.
Sinds 2 jaartjes speel ik nu klassiek piano. Ik heb 0 talent en aanleg, vanwege mijn exacte brein (denkt mijn lerares iig) durf ik geen fouten te maken en dat houdt me tegen. Maar ik vind het heel leuk en ik doe het puur als ontspanning. :)

Het is een Korg SV-1 geworden trouwens!
pi_103895611
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:00 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Zeurmodus: het streepje zit aan de verkeerde kant in de OP. :P
Gefixt. :D
pi_103895659
Overigens! Waarom staat "un grote bek" niet op youtube? =(
pi_103895662
SM- waarom geen fobo? Nu moet ik fappen op je triforce.
pi_103895706
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:02 schreef SM- het volgende:
Overigens! Waarom staat "un grote bek" niet op youtube? =(
Geen idee :o
pi_103895730
Te gek om los te lopen. Dan doen we t maar met "Pauze"
pi_103895761
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef SM- het volgende:
Te gek om los te lopen. Dan doen we t maar met "Pauze"
:?
  woensdag 2 november 2011 @ 22:04:36 #23
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_103895782
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef SM- het volgende:
Nou, lang verhaal.
Ik wou vroeger altijd al piano spelen maar we hadden er "geen plek voor" (lees: geen geld). Toen ik 14 was wou ik toch iets met toetsen gaan doen en ben ik keyboard gaan spelen, daarmee heb ik enkele jaren vergooid. Daarna heb ik een tijdje Rock Piano gespeeld, dus het begeleiden vanaf lead sheets. Al die tijd heb ik ook met synths gekloot.
Sinds 2 jaartjes speel ik nu klassiek piano. Ik heb 0 talent en aanleg, vanwege mijn exacte brein (denkt mijn lerares iig) durf ik geen fouten te maken en dat houdt me tegen. Maar ik vind het heel leuk en ik doe het puur als ontspanning. :)

Het is een Korg SV-1 geworden trouwens!
Oké. Ik heb ook geen talent en aanleg voor mijn instrument (dwarsfluit), maar inderdaad het gaat om de plezier die je eruit haalt. En fijn dat je na al die tijd toch nog één van je 'dromen' hebt kunnen verwezenlijken. :)
  woensdag 2 november 2011 @ 22:09:29 #25
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_103896091
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanmiddag om 13:37 zag ik de tijd en toen voelde ik me echt een nerd :'(
:D *O* _O-
Thinking about thinking of you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: