SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BarrieButsers op 02-11-2011 22:01:24 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Fipo! Maar BB, daar doelde ik wel op, wist ik niet namelijk.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
Jeej!Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar elke keer als ik uitga zie ik er tegen opMeestal is het op de avond zelf wel chill hoor. Mijn ouders gaan binnenkort op vakantie, gaan we dan wel keer biertjes drinken doordeweeks ofzo
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Oh ja al drie keerquote:Op woensdag 2 november 2011 21:44 schreef Muisraket het volgende:
Fipo! Maar BB, daar doelde ik wel op, wist ik niet namelijk.
Doen we een keer, kei gezelligquote:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Vanmiddag om 13:37 zag ik de tijd en toen voelde ik me echt een nerd
Je moet jezelf eerst bewijzen. Oh en pics?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef SM- het volgende:
Woei! Nieuwe piano gekocht!
Overigens, waarom sta ik niet in de OP?
Nice, hoe lang speel je al piano?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef SM- het volgende:
Woei! Nieuwe piano gekocht!
Overigens, waarom sta ik niet in de OP?
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
Dan nietquote:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Zeurmodus: het streepje zit aan de verkeerde kant in de OP.quote:
Nou, lang verhaal.
Ik wou vroeger altijd al piano spelen maar we hadden er "geen plek voor" (lees: geen geld). Toen ik 14 was wou ik toch iets met toetsen gaan doen en ben ik keyboard gaan spelen, daarmee heb ik enkele jaren vergooid. Daarna heb ik een tijdje Rock Piano gespeeld, dus het begeleiden vanaf lead sheets. Al die tijd heb ik ook met synths gekloot.
Sinds 2 jaartjes speel ik nu klassiek piano. Ik heb 0 talent en aanleg, vanwege mijn exacte brein (denkt mijn lerares iig) durf ik geen fouten te maken en dat houdt me tegen. Maar ik vind het heel leuk en ik doe het puur als ontspanning.
Het is een Korg SV-1 geworden trouwens!![]()
Gefixt.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zeurmodus: het streepje zit aan de verkeerde kant in de OP.
SM- waarom geen fobo? Nu moet ik fappen op je triforce.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Geen ideequote:Op woensdag 2 november 2011 22:02 schreef SM- het volgende:
Overigens! Waarom staat "un grote bek" niet op youtube? =(
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef SM- het volgende:
Te gek om los te lopen. Dan doen we t maar met "Pauze"
Oké. Ik heb ook geen talent en aanleg voor mijn instrument (dwarsfluit), maar inderdaad het gaat om de plezier die je eruit haalt. En fijn dat je na al die tijd toch nog één van je 'dromen' hebt kunnen verwezenlijken.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef SM- het volgende:
Nou, lang verhaal.
Ik wou vroeger altijd al piano spelen maar we hadden er "geen plek voor" (lees: geen geld). Toen ik 14 was wou ik toch iets met toetsen gaan doen en ben ik keyboard gaan spelen, daarmee heb ik enkele jaren vergooid. Daarna heb ik een tijdje Rock Piano gespeeld, dus het begeleiden vanaf lead sheets. Al die tijd heb ik ook met synths gekloot.
Sinds 2 jaartjes speel ik nu klassiek piano. Ik heb 0 talent en aanleg, vanwege mijn exacte brein (denkt mijn lerares iig) durf ik geen fouten te maken en dat houdt me tegen. Maar ik vind het heel leuk en ik doe het puur als ontspanning.
Het is een Korg SV-1 geworden trouwens!
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanmiddag om 13:37 zag ik de tijd en toen voelde ik me echt een nerd![]()
![]()
Thinking about thinking of you. ♫
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |