quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef Ceetje.. het volgende:
als jij nou eens een heule lekkere hazenpeper op de menukaart pleurt, dan komen Muis en ik het gewoon een keer bij je eten. (toch Muisje?)
die tijd gaat komenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef Ceetje.. het volgende:
als jij nou eens een heule lekkere hazenpeper op de menukaart pleurt, dan komen Muis en ik het gewoon een keer bij je eten.
quote:
mooi. Even doorgeven tegen die tijd, dan komen wij je wel eens opzoeken op die golfbaan van je. Zeggen we alleen niet wanneerquote:
dan kan ik niet beloven dat ik er benquote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mooi. Even doorgeven tegen die tijd, dan komen wij je wel eens opzoeken op die golfbaan van je. Zeggen we alleen niet wanneer
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie niet helder. Ik heb niet voor niets een bril! (Zie fobo!)
dan bellen we gewoon vantevoren met je werk om te vragen of je er bent.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan kan ik niet beloven dat ik er ben
vrij toegankelijk. Zou willen dat er meer mensen zo zouden komen aanwaaien. Helaas is er toch een drempel die dat tegenhoudquote:Op woensdag 2 november 2011 21:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan bellen we gewoon vantevoren met je werk om te vragen of je er bent.
Trouwens, mogen gewone burgers zoals Mary en ikke gewoon zonder golfclubjes daar komen eten? Of moet ik dan een uitrusting gaan lenen ergens? (bij kaatje ofzo). Komt die nog wel eens trouwens?
En elke keer blijf je verrast?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ga ik toch kijken en die had ik allang gezien
Dat ik niet kan reagerenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En elke keer blijf je verrast?
de golf is de drempel. Veel mensen denken dat die clubs besloten zijn. Hier in 't dorp op de golfbaan is in de club/restaurant ook niet iedereen welkom, alleen voor leden, heel lulligquote:Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrij toegankelijk. Zou willen dat er meer mensen zo zouden komen aanwaaien. Helaas is er toch een drempel die dat tegenhoud
Helaas niet
Kijken mag! Meer niet, net als in het echt!quote:
Voordat onze organisatie het overnam was dat ook zo. Andere vestigingen van ons hebben er minder last vanquote:Op woensdag 2 november 2011 21:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de golf is de drempel. Veel mensen denken dat die clubs besloten zijn. Hier in 't dorp op de golfbaan is in de club/restaurant ook niet iedereen welkom, alleen voor leden, heel lullig
Komt nog steeds zo over hoor. En trouwens die keren dat ik wel de restjes wilde komen opeten was ik niet welkomquote:Op woensdag 2 november 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
Voordat onze organisatie het overnam was dat ook zo. Andere vestigingen van ons hebben er minder last van
een golfclub doet niet aan kliekjes hèquote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt nog steeds zo over hoor. En trouwens die keren dat ik wel de restjes wilde komen opeten was ik niet welkom
veel bedrijfsdagen hequote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt nog steeds zo over hoor. En trouwens die keren dat ik wel de restjes wilde komen opeten was ik niet welkom
ikdoe niet aan kliekjesquote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een golfclub doet niet aan kliekjes hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |