1 2 3 4 | Real Madrid 3 3 0 0 9 8- 0 AJAX 3 1 1 1 4 2- 3 Olympique Lyon 3 1 1 1 4 2- 4 Dinamo Zagreb 3 0 0 3 0 0- 5 |
ctl+wquote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef YazooW het volgende:
Hoe plaats je een spoiler in een spoiler in een spoiler in een spoiler in een spoiler in een spoiler ?
Haterquote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Genoeg spoilers nu, alleen tussenstanden van Real - Lyon
Traint ook maar twee keer op een dag dus wat verwacht je?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:03 schreef Saekerhett het volgende:
Dat inspelen van Enoh, 10 meter achter de man over een totale lengte van 15 meter
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRR
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef jepperdeprep het volgende:
GREG IS ECHT GOED!!!!!! BESTE RECHTSBACK!!!!
Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een vergelijking
100x mooier die van Kezman
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een vergelijking
En hij speelt bij?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een vergelijking
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:05 schreef Darkestrah het volgende:
Wat is Blackcard Greg, trouwens?Nog nooit gehoord.
Tief eens op met je PSVquote:Op woensdag 2 november 2011 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een vergelijking
En hoeveel heeft hij op zijn bankrekening?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En hij speelt bij?____!
Ja, dat bepaalt echt hoe goed je bent ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
En hoeveel heeft hij op zijn bankrekening?____!
Klinkt eerder als een foute piratequote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Blackcard Greg is de rapnaam van van der Wiel
quote:
Hij heeft toch anders wel een paar mooie clubs gehad hoor...quote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat bepaalt echt hoe goed je bent ja.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
En hoeveel heeft hij op zijn bankrekening?____!
Ditquote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat bepaalt echt hoe goed je bent ja.
Oh.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Blackcard Greg is de rapnaam van van der Wiel
Mja, heeft het nooit écht gemaakt, wmb.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:07 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hij heeft toch anders wel een paar mooie clubs gehad hoor...
PSV Gepwnd in hun poepertjequote:
Nee man ze zijn swagquote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef donald_dick het volgende:
Wat een lelijke gouden shirts trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelle Egel
SPOILER: Tussenstand Lyon - RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
SPOILER: Tussenstand Lyon - RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef mrstylo het volgende:
andersom toch?SPOILER: Tussenstand Lyon - RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef mrstylo het volgende:
SPOILER: Tussenstand Lyon - RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist niet dat jij een voetbalfan was.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jij hier? Ik wist niet dat je een voetbalfan was.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:11 schreef Self-Catering het volgende:
Ik wil Janssen nog even zien scoren
Utrechtquote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En volgende week knooit ajax weer verder tegen RKC ?
Tegen kleine teams spelen ze altijd kut, daar kan Feyenoord over mee pratenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef DaDude1987 het volgende:
Eindelijk hoe je verwacht dat Ajax zou spelen, niet zo'n slappe hap van de afgelopen weken.
Ik zei het eerst.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:11 schreef On het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een voetbalfan was.
Komt nog wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:11 schreef Self-Catering het volgende:
Ik wil Janssen nog even zien scoren
Nee iddquote:Op woensdag 2 november 2011 21:11 schreef Adames het volgende:
Enoh en De Jong allebei een goede steekpass met gevoel en inzicht. Zie je toch niet vaak.
Echt waar?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Wiel 20'
Doelpunt
Sulejmani 25'
Doelpunt
jullie hebben toch ynwa gejat?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef TwenteFC het volgende:
Zooo, heeft Ajax ook een eigen liedje verzonnen?
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef TwenteFC het volgende:
Zegt me helemaal niksquote:Op woensdag 2 november 2011 21:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Who the fuck is Barcelona?
Nee, YNWA is orgineelquote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef TwenteFC het volgende:
Ja normaal sta ik in de keukenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vrouwen die niks van voetbal snappen
Wat alleen van toepassing is als het 0-0 in Lyon wordt.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:14 schreef GGMM het volgende:
Hopen op een hoge uitslag voor evt. doelsaldo tegen Lyon.
Van zijn broer geleerd of zoquote:Op woensdag 2 november 2011 21:14 schreef Adames het volgende:
Nog even een goede voorzet van de flanken van De Jong. Wat is met die jongen aan de hand
Klopt.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat alleen van toepassing is als het 0-0 in Lyon wordt.
We beginnen altijd afgezaagd, en daarna gaan we los.quote:
Niet helemaal ondenkbaar met de ijzersterke verdediging van Ajax.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat alleen van toepassing is als het 0-0 in Lyon wordt.
Je kent iig je plaats, dat is goed genoeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik sta er, ik zeg niet dat ik kan koken
Waarom trollen? Jaloers dat Ajax, PSV of AZ kampioen wordt?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
We beginnen altijd afgezaagd, en daarna gaan we los.
Beter dan jalalala, ajax amsterdam, jalalalla ajax amsterdam, jalalala ajax amsterdam jalalal, ajax amsterdam, jalala ajax amsterdam, jalala ajax amsterdam, jalala ajax amsterdam, jalala ajax amsterdam, jalala ajax amsterdam, jalala ajax amsterdam, jalala ajax amsterdam, jalala ajax amsterdam, jalala ajax amsterdam
Wanneer spelen jullie Champions lea....oh nee ELquote:Op woensdag 2 november 2011 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Beter dan jalalala, ajax amsterdam, jalalalla ajax amsterdam, jalalala ajax amsterdam jalalal, ajax amsterdam, jalala ajax amsterdam, jalala ajax amsterdam, jalala ajax amsterdam, jalala ajax amsterdam, jalala ajax amsterdam, jalala ajax amsterdam, jalala ajax amsterdam, jalala ajax amsterdam, jalala ajax amsterdam
Nee dat YNWA verkrachten is cool. Saai gospelkoortje in dat publiekquote:Op woensdag 2 november 2011 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hey je vergeet de Zuid-Amerikaanse liedjes heeequote:Op woensdag 2 november 2011 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"Haal jij nog een wijntje voor ons schat?"quote:Op woensdag 2 november 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik sta er, ik zeg niet dat ik kan koken
twente nsb twente nsb ole ole ?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Grootste troll ooit die commentatorquote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef GGMM het volgende:
Fijn dat die commentator dan de tussenstand al gaat melden.
Sorry lieverd, is op, ga jij even naar de AH?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
"Haal jij nog een wijntje voor ons schat?"
?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
Blijkbaar helpt een wedstrijdje op de bank dus voor sommige spelers
Greg speelt vanavond zijn beste wedstrijd van het seizoen, tot nu toe dan. Niet alleen door die goal.quote:
Zal ik meteen wat tampons halen, 1 of 5 sterren met extra groeven?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry lieverd, is op, ga jij even naar de AH?
Deze zomer had VdW ook maar 3 weken vakantie dacht ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
Blijkbaar helpt een wedstrijdje op de bank dus voor sommige spelers
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Zal ik meteen wat tampons halen, 1 of 5 sterren met extra groeven?
Die commentator krijgt daalk zijn banquote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef elby1988 het volgende:
Wij moeten spoilers gebruiken en op tv zeggen ze gewoon wat de tussenstand is bij de andere poulewedstrijd
Rokenquote:
Nee, te lastig.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:18 schreef YazooW het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat jij shag zou roken
jaquote:Op woensdag 2 november 2011 21:18 schreef TC03 het volgende:
Saaie poule van Ajax, Real wint alles, Zagreb verliest alles, dus het onderling resultaat van Lyon en Ajax is doorslaggevend...²
Ajax haters zijn gewoon jaloers op onze prijzenkastquote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef S0nic het volgende:
Toch wel leuk dit, toen de poule bekend werd gemaakt had Ajax niet eens kans om te overwinteren in Europa en zouden volgens de Ajax-haters
Iedereen dacht dat ajax derde zou worden, incluis ikquote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef S0nic het volgende:
Toch wel leuk dit, toen de poule bekend werd gemaakt had Ajax niet eens kans om te overwinteren in Europa en zouden volgens de Ajax-haters
Bedankt vriendquote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vraag hem even voor je aan, brb
Niet slecht.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vraag hem even voor je aan, brb
Maar goed dat alle Ajax fans er wel allemaal zo'n vertrouwen in hadden.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef S0nic het volgende:
Het lijkt me dat je overdrijft. Dynamo Zagreb is in alle opzichten een mindere club dan Ajax, je moet wel een enorme zwartkijker zijn om te denken dat zij beter zijn dan Ajax.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef S0nic het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
Zag ik dat nou goed, draagt Sulejmani een string
Whuuuuuutquote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
We zijn hier meer benieuwd naar wat jij draagt hoor...quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
die waren of trolls of vrouwenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef S0nic het volgende:
Als jij daar gelukkig van wordt, ja hij draagt een stringquote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
Er waren er genoeg hoor die zeiden dat Ajax het al moeilijk genoeg zou krijgen om 3de te wordenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je overdrijft. Dynamo Zagreb is in alle opzichten een mindere club dan Ajax, je moet wel een enorme zwartkijker zijn om te denken dat zij beter zijn dan Ajax.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:22 schreef YazooW het volgende:
[..]
We zijn hier meer benieuwd naar wat jij draagt hoor...
Weet je 't zeker?quote:geboortedatum: 19-05-1962
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef jepperdeprep het volgende:
Heuj Ola Toivonen is bij hen centrale verdediger
Ik bedoelde dat het door hem kwam.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
schiet gewoon dat psv eens af. we zitten in een ajaxtopic
Oké.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het door hem kwam.
ajacieden zijn er ook goed in om alleen maar over ajax te praten terwijl andere clubs spelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
schiet gewoon dat psv eens af. we zitten in een ajaxtopic
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
ajacieden zijn er ook goed in om alleen maar over ajax te praten terwijl andere clubs spelen.
Dit is het wedstrijd-topic van Ajax, niet van andere clubs.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
ajacieden zijn er ook goed in om alleen maar over ajax te praten terwijl andere clubs spelen.
Webb heeft al met Wengerquote:
geef dan het goede voorbeeld kleuter met je 'hunnie doen het ook'quote:Op woensdag 2 november 2011 21:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En Dinamoquote:Op woensdag 2 november 2011 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is het wedstrijd-topic van Ajax, niet van andere clubs.
2-0 is toch een mooie ruststandquote:Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef Self-Catering het volgende:
Valt een beetje dood. Tijd voor thee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |