Weetje wat het leuke is? Een of ander joch heeft me daar gebanned, omdat ik in discussie ging van waarom ik een waarschuwing kreeg uit het niets.. Zomaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:19 schreef kevin20vt het volgende:
hehe zou goed kunnen, het is maar een 1.4tje
Zou het zo even niet durven zeggen, plaats anders een gezocht advertentie op vwforum.nl zit vast wel iemand tussen die er vanaf moet!
Bij auto arena staat een beige mk1 jetta wegenbelasting vrij, is van een bekende van me, misschien is dat wat voor je
http://www.autotrack.nl/car-img/of01/s076/of01_0008459076.jpg
Tja, ik was er niet mee eens.. Maargoed wat wil je doen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:35 schreef kevin20vt het volgende:
Dan zal het wel terecht zijn, die jochies verrichten goed werk
Niet stiekem mijn ip blokkeren hequote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:41 schreef kevin20vt het volgende:
Ik zal het eens terugkijken wat er gebeurd is
Geen filmpje, heb het gemeten met Car Performance app van Android..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:32 schreef Charged het volgende:
Dat zegt toch ook niemand....zou goed kunnen als het goed verstopt was.,heppie filmpje van de acc?
Is wel een mooie tijd an sich.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
0-60 MPH zou wel in 7,9 zijn, maar dat is nog steeds geen 0-100 KMH, veel mensen vergissen zich daarin helaas in.
Als de snelheid in een rechte lijn zou lopen, zou je 62,1 MPH moeten rijden (voor 100 kmh). 7,9 seconden zijn 790 milliseconden, voor elke MPH zou je dan 13,1 milliseconden nodig hebben. Aangezien je 2,1 MPH meer moet doen, doe je dan 13,1 * 2,1 = 27,51 milliseconden. 790 + 27,51 = 817,51 en dus 8,2 seconden afgerond.
En aangezien de snelheid niet in een rechte lijn loopt, maar hoe hoger de snelheid hoe langer je over 1 kmh of 1 mph doet, klopt die 8,2 seconden van 0-100 aardig goed.
je telefoon-gps is echt niet snel en precies genoeg om dat betrouwbaar te kunnen meten. sorry.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Geen filmpje, heb het gemeten met Car Performance app van Android..
Zou wel een keertje een filmpje moeten schieten eigenlijk..
Hij laat mij wel 0/100 zien..?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die app meet van 0-60 mph, en dat is niet 0-100 km/h. Dan mag je nog een 0,4 seconden er bij optellen. Dus dan heb je 8,8 nodig ongeveer.
Edit:
Even mijn berekeningspost van een snellere tijd, waar al 0,3 seconden erbij komt om de 0-100 km/h te berekenen vanuit de 0-60 mph, dus vandaar dat ik 0,4 neem (ik heb geen zin om het na te rekenen):
[..]
Filmpje gaat beetje moeilijk met dit kut weer.. Spin zelfs in de 3..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:16 schreef Charged het volgende:
Met een setting die niet op orde is is dat nog steeds een mooie tijd,maar goed..wil graag eens een filmpje zien...en al helemaal na de nieuwe verstuivers,turbo en mapping.
Herkenbaar van dat inparkeren. Ik rij zelf een Mitsubishi L200 en die parkeer ik overal moeiteloos achteruit in, maar de Fiat Punto van m'n vriendin staat altijd half buiten 't vak als ik die moet inparkerenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Thanks.. Ja ik verdoe mijn tijd wel aan de auto, gaat zijn gangetje..
[..]
Whahahahhaa.. die gozer is eigenlijk ook actief op het VW Forum, jij zou hem toch ook moeten kennen (denk ik?)..
Ik heb jou wel al 2x gespot, een keer in Venlo bij de Paparazi hotel daar, maar de andere keer kan ik me niet meer herrineren. Was ook al een tijdje terug.. (in je mk4)
Maar updates:
Mijn 3000k Xenon is nog steeds niet binnen, maar ik kon niet wachten dus ben naar de Heuts gegaan om gele H4 pitten te kopen, rij dus al een weekje met Gele lampen..echt geil..
Heb ik al vermeld dat ik Golf 3 GT remmen compleet overgezet heb? Voor compleet klauwen, schijven en blokken en achteren compleet astappen, klauwen, schijven en klauwen. (achter waren 1.3 trommeltjes)
Heb ik al vermeld dat ik van 1 armige ruitenwisser heb omgebouwd terug naar 2 zoals origineel?
Gedaan dus, al een tijdje terug..
Vandaag parkeersensoren binnen gekregen, dus die ook gelijk ingebouwd.. Nu kunnen jullie mij wel uitlachen, maar parkeren van zo'n kleine auto kan ook kut zijn als je spiegels alles zo dichtbij laten zien, alsof ik naar een vergrootglas kijk..
In mijn BMW, Uno, Corsa, Calibra etc... Zelfs mijn vaders ruimteschip Grand Scenic parkeer ik een auto in een handomdraai, maar bij de golf heb ik soms wel serieus moeite met inschatten als ik achteruit in parkeer..
EGR klep is afgedopt en schoongemaakt.
Luchtfilter vervangen door een "half open" luchtfilter, klinkt de auto tenminste wat rustiger..
(alsnog geen OEM GTD luchtfilter kunnen vinden).
Alleen zit ik nou met een probleem, ik moet goed mijn Turbodrukmeter in de gaten houden, want als ik goed doortrek vliegt mijn turbodruk richting de 2 bar+.. Dat is niet de bedoeling.
Ik heb alles al gecontroleerd en ben tot conclusie gekomen dat een slangetje naar de mapmeter in de ECU los ligt.
Terug vastkoppelen zeg je dan, klopt. Maar: als ik dat doe dan piekt mijn turbo bij max 0,9 bar. En houdt hem op 0,7 ofzo vast. Hij is dan echt zeer langzaam, dus laat hem gewoon hoger draaien totdat ik mijn boostcontroller binnen heb.. Dan kan ik teminste de turbodruk op +/- 1.5 bar houden. De motor kan met gemak 2.0bar overdruk aan, de turbo daarentegen MAX 2 bar. Dus tot 1.8 mag hij van mij draaien en dan laat ik de gas los waardoor hij zakt en so on..
Planning:
Als er niemand anders intresse heeft en mijn bod wordt geaccepteerd op eBay komt er een Golf IV teller in mijn dashboard. Nice, dan kan ik gelijk de MFA hendel aansluiten wat ik voor een tientje op de sloop gekocht heb..![]()
Als het qua financieen beetje meezit (wat wel zo was, maar na een boete van 2100,- weer achteruit ging) ga ik in dezer weken een BV43 VNT Turbo (Audi A4 170PK PD BRD) kopen & gelijk Race 520 Verstuivers. Deze verstuivers mogen ALLEEN gemonteerd worden als je praat over vermogens van 190PK+. Met een Chip op maat, turbo & verstuivers & FMIC (wat ik al heb, maar ook geupgrade wordt) zou ik dan volgens speculaties van mensen met ervaring op +/- 190PK tot 210PK moeten uitkomen op een gewicht van 1050KG (met volle tank).. Ik kan niet wachten![]()
Tja, voor de rest.. Veel zoeken op eBay, als het goed komt heb ik ook de knopjes van electrische ramen achter van een golf 3 voor in de dashboard, gezien het feit dat ik golf 2 deuren heb en golf 3 dashboard en ik kan nergens schakelaars kwijt wil ik die gebruiken om mijn (ook een maand geleden aangeschafte) elektrische ramen mee aan te sturen, zodat het toch nog OEM uitziet..![]()
Gaat om dit knopje:
[ afbeelding ]
(de helemaal rechtse)
Tja, foto's..? Zal kijken wanneer ik er tijd voor heb..
Naahh.. Gooi liever een 535d of 550d ///M in mijn e36 dan in de golf, ben al lang blij dat hij maar 1050kg weegt met volle tank..quote:Op zondag 5 februari 2012 09:37 schreef Gokhan03 het volgende:
Waarom gooide je er geen 530d blok in van een E39?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |