Die paarse is een 16v, de enige 16v v.d. golfjes 2..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:16 schreef Charged het volgende:
Mooie pics,die type2 edition vind ik er mooi uitzien,wat was dat?
8,16v? of een lekkere g60?
Wat is jou huidige Mk2 dan..? Een 8v?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:23 schreef Charged het volgende:
Heel mooi dingetje...mis mijn 16v-tje af en toe ook nog wel eens.
Welke motorsteunen gebruik je?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:26 schreef Turquaz52 het volgende:
Tijdens de meeting in Asten heb ik mijn draagarmrubber er uit gescheurd.. Alhoewel: Dat dacht ik.
Ik heb 2 draagarmen en motorsteunen op de kop getikt van een Golf Mk3 TDI, op het voorwaarde dat ik zijn blok er uit lepelde voor een ander project.
Nou zit het zo: 1 moertje in de chassis waar de draagarm op vast wordt geschroefd was los uit het chassis, dus de bout draaide er los in..![]()
Dus heb ik de moer wat er in zit vervangen door een ander moer (na 3 uurtjes beunen) en de draagarmen L&R vervangen. Ook heb ik de draagarmrubbers goed ingekit en volgespoten in elke gaatje v.d. rubber zodat hij een stuk stugger zou dan wat ie eerst was. En dat is gelukt ook. Geen getoek of getik meer, de wiel beweegt nu ten opzichte van eerst een heel stuk minder.
Nu nog de motorsteun vervangen want als ik stevig wil optrekken kantelt het blok waardoor de krukaspoelie tegen de chassis aan komt..Deze heb ik ook v.d. Golf 3 afgehaald en ga alle gaatjes wat er in zitten ook opvullen met deels kit en deels kopervet.. Dit zorgt er voor dat hij nog wel gangbaar is om te bewegen (kopervet) in zijn behuizing, maar wel stug is zodat ie niet uitscheurt of veel beweegt.
![]()
Binnekort meer info
Heb al een hele tijd mijn mk2 niet meer.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat is jou huidige Mk2 dan..? Een 8v?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Welke motorsteunen gebruik je?
Originele op het Golf 2 subframe?
Sorry als dit ergens in het topic staat, lees nu alleen de laatste pagina
Ik heb welgeteld 100 euro minder betaald voor een gloednieuwe Febi-Billstein motorsteun..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:27 schreef daNpy het volgende:
www.ebay.de/itm/220709469040
Zijn ook complete sets van te krijgen voor alle 3 de steunen
Meer info...?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 100 euro minder betaald voor een gloednieuwe Febi-Billstein motorsteun..
Voor nu is het goed..
Asjeblieft:quote:
Nee, met de huidige setup heeft een vriend met een soortgelijke setup met iets kleinere turbo 180PK on-gechipt behaald op de bank. En hij had als basis 105PK en ik 110PK.quote:
2.1liter op LPG, bazenbak..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:38 schreef Klonk het volgende:
Die volvo voor de kar waar je auto op staat, toffe bak
Ja ik weet het, het is maar een piepklein scheurtje en ik mag er niet aan lassen.. :/quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:47 schreef powerflux het volgende:
Naast die vette volvo vind ik ook dat je er goed mee bezig bent. Nog steeds lekker aan het beunen, maar in ieder geval met een doel en met een idee. En met succes! Alleen jammer van dat subframe.
maar, hoezo achteras overmatig beremt? sinds wanneer is rembalans een afkeurpunt als het niet om dezelfde as gaat?
heb toch de motorblok er uit liggen en een donor tdi.. dus tja..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:00 schreef Herr.Flick het volgende:
Subframe kun je gewoon lassen, alleen daarna goed wegwerken zodat men het niet kan zien.
Zo moeilijk is dat niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |