SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zoem, gij zijt mijn lapohunter nemesis
OT: nummertje 100
Ach, ik doe nog maar net mee, het belangrijkste is dat je er bij de 100e nog bijbentquote:Op woensdag 2 november 2011 20:01 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
ik wou dat ik kon zeggen dat ik elk topic had gepost
Ik heb geloof ik in elk Topchef topic gepostquote:Op woensdag 2 november 2011 20:01 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
ik wou dat ik kon zeggen dat ik elk topic had gepost
Ik heb er volgens mij alleen deze serie 1 gemistquote:Op woensdag 2 november 2011 20:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik in elk Topchef topic gepost
Zo word jij geen Topchef!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij alleen deze serie 1 gemist
Inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 20:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Als je even nadenkt, hebben gezamenlijk belachelijk veel gepost in die 100 topics
Nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef Morendo het volgende:
Ben ik de enige die Dimitri een lul met vingers vindt?
Zeker niet!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef Morendo het volgende:
euh nee!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef Morendo het volgende:
ik vind het in elk gevalniet, anton is een ander verhaalquote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef Morendo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |