Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlhallo dus dit noemen ze nou twitter
Dat is de vorige nog.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
Goed dat je haar die zak over het hoofd hebt getekend.
Valt tegen...quote:
Nee vind ik niks eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
Had als back-up nog dit jonkie
[ afbeelding ]
Eens!quote:
Volgens die dude die de TOTW bekend maakt, zijn er veel servers uitgevallen. Geen idee wat er aan de hand is, maar ik denk dat het daar mee te maken heeft. Dus niet alleen Fifa.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eens!
--
Wat is er mis met FUT, ik word er continu uitgegooid, niet eens in een wedstrijd. Gewoon in het menu, ineens sta ik weer in de Arena.
origin ;pquote:Op woensdag 2 november 2011 20:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens die dude die de TOTW bekend maakt, zijn er veel servers uitgevallen. Geen idee wat er aan de hand is, maar ik denk dat het daar mee te maken heeft. Dus niet alleen Fifa.
Ik hoop dat het geen hack is of iets dergelijks.
Ben ik met je eens hoor. Alleen straalt deze voor mij uit "kijk mij eens leuk zijn"quote:Op woensdag 2 november 2011 20:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik een andere smaak hem dan de meeste hier
Uitstraling boven alles.
Rechter stickje naar rechts en linker ingedrukt houden.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand trouwens hoe je die celebration doet dat ie fistpumpend naar beneden rondloopt?
Echt? Dat is dus het verschil, ik speel in FUT een miljard keer zo goed.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:22 schreef Fuszy het volgende:
FUT werd ook gespeeld op fast en H2H is normal. Als ik het goed heb. Pace heeft helemaal zijn uitwerking bij FUT mede dankzij die settings.
Ja maar normal lijkt gewoon slowmotion... wil niet weten hoe slow gaatquote:Op woensdag 2 november 2011 20:22 schreef Fuszy het volgende:
FUT werd ook gespeeld op fast en H2H is normal. Als ik het goed heb. Pace heeft helemaal zijn uitwerking bij FUT mede dankzij die settings.
Ja het is jammer dat die pace nu zo overrated is in fut. Maar qua passes enzo vind ik het zoveeeeel beter. In H2H moet ik op die bal wachten alsof het de bus van morgenochtend is. Met wat voor settings dan ook en hoe lang ik die knop inhoudquote:Op woensdag 2 november 2011 20:22 schreef Fuszy het volgende:
Homoquote:Op woensdag 2 november 2011 20:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee vind ik niks eerlijk gezegd.
EA Game$quote:Op woensdag 2 november 2011 20:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar normal lijkt gewoon slowmotion... wil niet weten hoe slow gaatWat heb je dan aan snellere spelers als ze gewoon niet snel lopen zie H2H
Ja makkelijkste wat je kan doenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef Fuszy het volgende:
Hoe pakken jullie skillers en van die vervelende mensen die constant kappen aan?
Gewoon druk zetten met de AI en dan zelf gaten dichtlopen?
Jep. Zo heb ik gister Lindgren. geneutraliseerd :pquote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef Fuszy het volgende:
Hoe pakken jullie skillers en van die vervelende mensen die constant kappen aan?
Gewoon druk zetten met de AI en dan zelf gaten dichtlopen?
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jep. Zo heb ik gister Lindgren. geneutraliseerd :p
Jersey Shorequote:Op woensdag 2 november 2011 20:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Rechter stickje naar rechts en linker ingedrukt houden.
Fist pump erop los!
[ afbeelding ]
zeker weten.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:05 schreef Fuszy het volgende:
Nette goal van van der wiel al zeg ik het zelf
Nice, en dat is? Silver/Gold?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef DutchSL het volgende:
Ik trek mijn eerste IF uit een pakje: Emenike.
bijna goed gegokt.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef DutchSL het volgende:
79 gold.. mag blij zijn als ik hem voor meer dan de discard value kan verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |