Proefwerkjes van een uurtjequote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
DASTAN, ik vind dat jij morgen van half 2 tot half 3 aan mij gaat denken hoe ik zit te lijden en dat gaat duimen dat ik een 10 haal
Ik zal er wel eventjes bij stilstaan misschien.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
DASTAN, ik vind dat jij morgen van half 2 tot half 3 aan mij gaat denken hoe ik zit te lijden en dat gaat duimen dat ik een 10 haal
Zo groot is het nietquote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb trouwens gehoord dat Reeshof helemaal niet zo erg is, xCore, alleen een bepaald deel van Reeshof is pauper.
Feli jongen. Ik wist wel dat je het in je had.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die van vrijdag. Met een acht.![]()
Soepele normering denk ik. Anders begrijp ik er niks van.
proefwerkjes van drie uur.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:26 schreef xCore het volgende:
Morgen tentamen van 9 tot 12. Zie het al helemaal gebeuren dat de treinen weer eens niet rijden
Kan jij niet draaien?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef Kutstudent het volgende:
JJ driekwart gekocht omdat goedkoop. Nu nog even leren draaien.
40.000 inwoners hoorde ik?quote:
ik kan uitslapen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Vermoeiend ja, zeker omdat ik zo vroeg moet opstaan
Dat heet kleienquote:Op woensdag 2 november 2011 19:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alleen een drol kan ik draaien.
Morgen om 6 uur, zal maar 3 wekkers zetten, anders vergeet ik wakker te wordenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan uitslapen.
hele week, behalve vrijdag, dan moet ik om half 8 opstaan.![]()
Zoietsquote:Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
40.000 inwoners hoorde ik?
gewoon als eckte baas gaan voor de herkansing.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:28 schreef xCore het volgende:
[..]
Morgen om 6 uur, zal maar 3 wekkers zetten, anders vergeet ik wakker te worden
Ik heb er al 2 volgende periodequote:Op woensdag 2 november 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon als eckte baas gaan voor de herkansing.
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ach, wat leuk, jongens of meisjes?
Wiskunde was 5.4 gemiddeldquote:
Transseksueelquote:Op woensdag 2 november 2011 19:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ach, wat leuk, jongens of meisjes?
waarom doe je het dan niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:30 schreef xCore het volgende:
[..]
Wiskunde was 5.4 gemiddelden ik ga er vanuit dat ik mijn vak van dinsdag niet heb gehaald.
Maar voor de rest wel, moet alleen wat meer gaan doen.
een betoog waaroverquote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JONGONS IK MOET MORGEN EEN BETOOG INLEVEREN VAN 800 TOT 1500 WOORDEN INCL. BRONNEN UIT BOEKEN. HEEFT IEMAND NOG IETS?
Ok gr.
Morgen tentamen programmeren, hoef maar een 4.5 te halenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja, nu zit je op FOK!, ik weet niet of het een goed begin is.
mja waarom minimalisme. gewoon 10 scoren johquote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef xCore het volgende:
[..]
Morgen tentamen programmeren, hoef maar een 4.5 te halen
DOODSTRAF MOET INGEVOERD WORDEN!!!!!!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JONGONS IK MOET MORGEN EEN BETOOG INLEVEREN VAN 800 TOT 1500 WOORDEN INCL. BRONNEN UIT BOEKEN. HEEFT IEMAND NOG IETS?
Ok gr.
nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MAAK ME GEK. HEB JE ER EEN JA?![]()
![]()
Ook goedquote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja waarom minimalisme. gewoon 10 scoren joh
ja hequote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
DOODSTRAF MOET INGEVOERD WORDEN!!!!!!
het is een programma en programma's kunnen stuk zijn doordat een of meer onderdelen oid ontbrekenquote:
Een hele rits. Even externe schijf zoeken.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat voor betogen heb je allemaal liggen dan
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik denk dat Dastan een iets te verschillende schrijfstijl gebruik, zodat het wel opvalt..
als er dan later luie mensen zijn die zelf niet willen werken kan dat handig zijn.quote:
ik heb alles weggeflikkerd omdat het in de weg zat.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:37 schreef Dastan het volgende:
Neemt toch geen ruimte in en waarom zou ik het verwijderen?
ze zien me al aankomenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:39 schreef Dastan het volgende:
Even kijken, hoor, `Ook veroordeelde pedoseksuelen verdienen bescherming`?
ben jij voor of tegenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef Dastan het volgende:
`De media richten de politiek te gronde`?
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:44 schreef xCore het volgende:
Wat maakt het nou uit of je voor of tegen bent? Als je maar de meeste informatie/bruikbare argumenten kon vinden
Oké, ik dacht dat dat al erg was. Komt er gewoon eentje uit mijn dorp.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HAHA wtf eentje komt uit Riethoven.
Dat is echt een dorp verder.
picsquote:Op woensdag 2 november 2011 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, ik dacht dat dat al erg was. Komt er gewoon eentje uit mijn dorp.
Die domme kut kwam me al bekend voor, maar helaas ken ik haar dus echt ook.
wrm weet je datquote:Op woensdag 2 november 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
het is vandaag alweer een maand geleden dat ikskoor jarig was
quote:
die onderste kijkt alsof ze net tyfushard anaal is genomen door satanquote:Op woensdag 2 november 2011 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zei dat ze uit Riethoven kwam, maar op de site van RTL staat dat ze uit Dommelen komt.
[ afbeelding ]
Deze komt ook uit Dommelen.
M'n dorp wordt gewoon kapothard voor lul gezet.
Terwijl ze de was strijkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
die bovenste is best leuk om naar te kijken
hoe staat het met het autorijden btw?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ikskoor is mn bff en alles en bff's weten alles van elkaar
quote:
ik ga voor een automaatrijbewijsquote:Op woensdag 2 november 2011 19:49 schreef xCore het volgende:
[..]
hoe staat het met het autorijden btw?
Da's keigezellig.quote:
Waar kijken ze allemaal zo moeilijk?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze mag de eer van Veghel hooghouden.
[ afbeelding ]
het gaat moeizamer dankzij schakelen, dus ga ik nu voor een automaat en als ik later behoefte aan heb, kan ik nog voor schakelenrijbewijs gaanquote:
Veldhovenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Veldhoven ligt precies naast Eindhoven, domme greppelkut.
Tevens Veldhoven.Grafhekel aan.
Waarom Veldhoven man? Valkenswaard is prima, Eindhoven ook, maar Veldhoven is echt pure griep.quote:
Brabant is wel leuk.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BRABANT EEN DIKKE EMO.GIF HAHAHHAHA.
Breda, daar zou ik zelfs Etsu nog niet naartoe sturenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef Dastan het volgende:
Eindhoven; nooit geweest.
Wel in Breda en Tilburg. En Den Bosch.
ik laat me niet door jou wegsturenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Breda, daar zou ik zelfs Etsu nog niet naartoe sturen
Daar ligt mijn opa ergens onder de grond. Maar ik kon 'm niet vinden.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Mijn opa ligt in Baarn. Begint ook met een B.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar ligt mijn opa ergens onder de grond. Maar ik kon 'm niet vinden.
Toevalligheden alom.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn opa ligt in Baarn. Begint ook met een B.
Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan heb ik R_R een keer irl gezien, maar toen kende ik hem nog niet op FOK!.
sinds haar 13de levensjaar ongeveerquote:Op woensdag 2 november 2011 20:00 schreef xCore het volgende:
Britt op NED3, sinds wanneer heeft zij tieten?
Jorisdal of Brouwerijplein, ligt er maar net aan welke bus ik heb. Maar de 171 zit ik bijna nooit in, 172 rijdt meestal op gunstigere tijden voor mij.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:05 schreef leeell het volgende:
ik heb facebook gemaakt enkel zodat ik mn vriendin in de gaten kan houden
wat dòe ik
een stap naar eckte hipsterquote:Op woensdag 2 november 2011 20:05 schreef leeell het volgende:
wat dòe ik
dat bier staat in het rijtje waar Amstel en Heineken ook in staanquote:
Nee, Dommelsch is goddelijk. Staat ver boven Amstel, Heineken, Bavaria, Grolsch en al dat andere bras.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat bier staat in het rijtje waar Amstel en Heineken ook in staan
Breda is baas.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:57 schreef xCore het volgende:
[..]
maar het was lief bedoeldquote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef xCore het volgende:
[..]
morgen ben ik ziekjes door die opmerking van jou
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat bier staat in het rijtje waar Amstel en Heineken ook in staan
Ahahaaquote:Op woensdag 2 november 2011 20:05 schreef leeell het volgende:
wat dòe ik
Jij bent inderdaad geen kenner.quote:
crewbashquote:Op woensdag 2 november 2011 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad geen kenner.
die moet je goed onderscheiden van de gmbashquote:
enige onderscheid wat ik kan maken, is dat gmbash toegestaan is en crewbash nietquote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
die moet je goed onderscheiden van de gmbash
jij bent slimquote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
enige onderscheid wat ik kan maken, is dat gmbash toegestaan is en crewbash niet
op paar tienden maakt mij niet domquote:Op woensdag 2 november 2011 21:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Etsu is een zeer pientere jongen, jammer dat hij heeft gefaald op het VWO
dan hoeven we de politie niet te bellen als we niks meer van je horen?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Laptop accu bijna leeg maar ik wil niet opstaan om de kabel uit m'n kast te halen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan hoeven we de politie niet te bellen als we niks meer van je horen?
mensen kunnen er niet mee omgaanquote:Op woensdag 2 november 2011 22:22 schreef tdrone het volgende:
wat is er trouwens mis met informatica?
Waarheid dit.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:33 schreef Kutstudent het volgende:
Mensen die haten op Brabant.Geen verstand at all.
Randstadters die proberen af te geven op Brabant terwijl ze toch eigenlijk wel weten dat Brabanders het stukken beter voor elkaar hebben.quote:
Waren ze goed?quote:
Kan ik me wel wat bij voorstellen. Het lijkt me ook niet echt een band voor een knallend optreden. Maar mooie muziek is het zeker wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:49 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Chille wegdroommuziek, daar blijft het live ook bij.
Had je maar een fatsoenlijke studie moeten kiezen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Godverdegodver, sex hebbende wormen en octopussen..
Goeiequote:Op woensdag 2 november 2011 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je maar een fatsoenlijke studie moeten kiezen.
wat doe jij eigenlijk?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je maar een fatsoenlijke studie moeten kiezen.
Rechten.quote:
Over een fatsoenlijke studie kiezen gesprokenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rechten. [ afbeelding ]
Niks mis met rechten.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Over een fatsoenlijke studie kiezen gesproken..
Klopt, mits je niet zo'n omhooggevallen gedresseerde aap-student bent. Maarja, ik moest jouw studie ook effe afzeikenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niks mis met rechten.
waaromquote:Op woensdag 2 november 2011 23:01 schreef GlowMouse het volgende:
Rechten is tof, vandaag een hoger beroep ingediend bij het Hof 's-Hertogenbosch.
Vertel ischquote:Op woensdag 2 november 2011 23:01 schreef GlowMouse het volgende:
Rechten is tof, vandaag een hoger beroep ingediend bij het Hof 's-Hertogenbosch.
Nee, dat ben ik gelukkig niet. Bijna niemand trouwens, als ik zo eens een keer rondkijk in de collegezaal.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Klopt, mits je niet zo'n omhooggevallen gedresseerde aap-student bent. Maarja, ik moest jouw studie ook effe afzeiken.
Eigenlijk wel ja.quote:
Oh, dat is mooiquote:Op woensdag 2 november 2011 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik gelukkig niet. Bijna niemand trouwens, als ik zo eens een keer rondkijk in de collegezaal.
zoiets doe je het beter denkt te weten dan de rechter bij de Rechtbankquote:
vertel ons wat er gebeurd isquote:Op woensdag 2 november 2011 23:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zoiets doe je het beter denkt te weten dan de rechter bij de Rechtbank
Haha, nee, ik kan wel met redelijke zekerheid zeggen dat ik er niet zo een ben.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, dat is mooi. Zo'n beeld hebben veel mensen vaak van rechten studenten. Misschien ben je er zelf 1 en merk je het niet!
.
Maar waar studeer je?
Oja, Tilburg zal dan vast wel meevallen. Denk dat die ''balletjes'' vooral in het westen van het land zitten: Leiden, etc. Noord-brabanders zijn normale mensen!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, nee, ik kan wel met redelijke zekerheid zeggen dat ik er niet zo een ben.
Tilburg.
iets met de belasting, ben fiscalistquote:
heb je fiscaal recht gestudeerd dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
iets met de belasting, ben fiscalist
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je fiscaal recht gestudeerd dan?
Oh, ik dacht een bèta studie aangezien je een paar dagen geleden Yosander probeerde te helpen ofzo.quote:
Ik vind mensen die geilen op een provincie (een provinciequote:Op woensdag 2 november 2011 22:33 schreef Kutstudent het volgende:
Mensen die haten op Brabant.Geen verstand at all.
Als je iets studeert betekent dat niet dat je op je studiegebied na verder niets kunt.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een bèta studie aangezien je een paar dagen geleden Yosander probeerde te helpen ofzo.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een bèta studie aangezien je een paar dagen geleden Yosander probeerde te helpen ofzo.
Dubbele studie?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Niet meer dan terecht. Brabant is gewoon genot.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind mensen die geilen op een provincie (een provincie!!! ) altijd veel erger en dat zie je wel heel veel in Brabant.
Een compleet andere studierichting betekent meestal wel dat je mensen op Universitair niveau niet verder kunt helpen..quote:Op woensdag 2 november 2011 23:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als je iets studeert betekent dat niet dat je op je studiegebied na verder niets kunt.
Ja! Niks mis met trots zijn op je provinciequote:Op woensdag 2 november 2011 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht. Brabant is gewoon genot.
Oneens.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een compleet andere studierichting betekent meestal wel dat je mensen op Universitair niveau niet verder kunt helpen..
Een beta-studie, kan hem niet niet zetten want de combinatie is vrij uniek, dm!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat heb je naast Fiscaal Recht gestudeerd dan en ook Master gedaan?
Jammer dat dit soort uitspraken nooit goed gefundeerd worden, behalve soms met sneren naar de randstad, maar er is meer Nederland dan Brabant en de randstad.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht. Brabant is gewoon genot.
Ga jij me maar is helpen bij generatiewisseling in groene algenquote:
Ehm, de hormoonhuishouding en hormoonsystemen in je lichaam.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Wie kan mij duidelijk uitleggen wat endocrine is?
Brabant ervaar ik als een stuk gezelliger dan Gelderland, Brabant heeft fatsoenlijk carnaval in tegenstelling tot dat halve tamme carnaval in Gelderland.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer dat dit soort uitspraken nooit goed gefundeerd worden, behalve soms met sneren naar de randstad, maar er is meer Nederland dan Brabant en de randstad.
Wat is er beter aan Brabant dan aan Gelderland bijv.
Hoezo dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Wie kan mij duidelijk uitleggen wat endocrine is?
Als je veel alcohol drinkt, verneukt dat je hormoonhuishouding, maar ik ben slecht in biologie dus ik wist niet wat het was.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey, niet haten op Gelderland nou he!
[..]
Hoezo dan?
Ik haat niet op Gelderland. Prima provincie, maar Brabant vind ik toch beter.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey, niet haten op Gelderland nou he!
[..]
Hoezo dan?
Ik vind onze provincies juist wel 2 van de betere in Nederlandquote:Op woensdag 2 november 2011 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik haat niet op Gelderland. Prima provincie, maar Brabant vind ik toch beter.
Kom er vaak zat, veel familie daar, dus met haten kijk ik wel uit.
Twente heb ik helemaal niets mee, vooral vanwege hun accent en het feit dat ze zichzelf als een nuchter volkje zien. Neger alsjeblieft.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vind onze provincies juist wel 2 van de betere in Nederland.
De mensen in de randstad provincies hebben toch een andere mentaliteit en het is daar allemaal wat onpersoonlijker. Brabanders en Gelderlanders (oja, en Twentenaren!
) zijn wel alike.
Haha, achja. Mijn practicumpartner is een Brabander uit Gemert, ik mag hem wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Twente heb ik helemaal niets mee, vooral vanwege hun accent en het feit dat ze zichzelf als een nuchter volkje zien. Neger alsjeblieft.
Trustenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar ik ga slapen.
Groeten uit brabant, kutjes.
gelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Onze grote vriend is weer gearriveerd.
Genoeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb je hier iets geflikt waardoor ze je niet mogen ofzo?
quote:
doe eens aardigquote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Onze grote vriend is weer gearriveerd.
JIJ MOET HELEMAAL NIKSquote:Op woensdag 2 november 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu omg ik moet je wat vertellen
waar heeft het mee te maken ?????quote:Op woensdag 2 november 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu omg ik moet je wat vertellen
omg je mag mijquote:Op woensdag 2 november 2011 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik doe aardig tegen mensen die ik mag.
Je streepjes op de e's staan verkeerdquote:Op woensdag 2 november 2011 23:59 schreef leeell het volgende:
HJ, èèn of andere SC-buitenstaander die cool doet
ik zie het, wil jij het even editten, de muis is te ver wegquote:Op donderdag 3 november 2011 00:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je streepjes op de e's staan verkeerd![]()
.
Als je van je modschap afstand wilt doen en het aan mij schenkt welquote:Op donderdag 3 november 2011 00:02 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zie het, wil jij het even editten, de muis is te ver weg
jeetje, wat een armoedequote:Op donderdag 3 november 2011 00:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je van je modschap afstand wilt doen en het aan mij schenkt wel.
Anders kan ik het ook niet..
en onze baas naar SES verhuist?quote:
hoe dat zoquote:
Als mod?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
en onze baas naar SES verhuist?
yepquote:
doe het me niet aanquote:Op donderdag 3 november 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DE DAG DAT DAT GEBEURT KAP IK MET FOK! !!!!!
als ik dit wist dan was leeell vandaag al mod van ses, dan had je zomaar je huiswerk afgehadquote:Op donderdag 3 november 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DE DAG DAT DAT GEBEURT KAP IK MET FOK! !!!!!
iet zo goedquote:Op donderdag 3 november 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wellicht.
Wij moesten gisteren het rekendictee van Bartjens ofzo invullen. Ik had er 4 goed van de 11.
http://www.bartjensrekendictee.nl/nl/site/het-dictee die?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wellicht.
Wij moesten gisteren het rekendictee van Bartjens ofzo invullen. Ik had er 4 goed van de 11.
Is dat de nieuwste ja?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://www.bartjensrekendictee.nl/nl/site/het-dictee die?
Ik merk het.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik citeer en dan typ ik tegelijkertijd en dan gebeurt zoiets en dan heb ik er schijt aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |