Proefwerkjes van een uurtjequote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
DASTAN, ik vind dat jij morgen van half 2 tot half 3 aan mij gaat denken hoe ik zit te lijden en dat gaat duimen dat ik een 10 haal
Ik zal er wel eventjes bij stilstaan misschien.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
DASTAN, ik vind dat jij morgen van half 2 tot half 3 aan mij gaat denken hoe ik zit te lijden en dat gaat duimen dat ik een 10 haal
Zo groot is het nietquote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb trouwens gehoord dat Reeshof helemaal niet zo erg is, xCore, alleen een bepaald deel van Reeshof is pauper.
Feli jongen. Ik wist wel dat je het in je had.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die van vrijdag. Met een acht.![]()
Soepele normering denk ik. Anders begrijp ik er niks van.
proefwerkjes van drie uur.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:26 schreef xCore het volgende:
Morgen tentamen van 9 tot 12. Zie het al helemaal gebeuren dat de treinen weer eens niet rijden
Kan jij niet draaien?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef Kutstudent het volgende:
JJ driekwart gekocht omdat goedkoop. Nu nog even leren draaien.
40.000 inwoners hoorde ik?quote:
ik kan uitslapen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Vermoeiend ja, zeker omdat ik zo vroeg moet opstaan
Dat heet kleienquote:Op woensdag 2 november 2011 19:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alleen een drol kan ik draaien.
Morgen om 6 uur, zal maar 3 wekkers zetten, anders vergeet ik wakker te wordenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan uitslapen.
hele week, behalve vrijdag, dan moet ik om half 8 opstaan.![]()
Zoietsquote:Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
40.000 inwoners hoorde ik?
gewoon als eckte baas gaan voor de herkansing.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:28 schreef xCore het volgende:
[..]
Morgen om 6 uur, zal maar 3 wekkers zetten, anders vergeet ik wakker te worden
Ik heb er al 2 volgende periodequote:Op woensdag 2 november 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon als eckte baas gaan voor de herkansing.
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ach, wat leuk, jongens of meisjes?
Wiskunde was 5.4 gemiddeldquote:
Transseksueelquote:Op woensdag 2 november 2011 19:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ach, wat leuk, jongens of meisjes?
waarom doe je het dan niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:30 schreef xCore het volgende:
[..]
Wiskunde was 5.4 gemiddelden ik ga er vanuit dat ik mijn vak van dinsdag niet heb gehaald.
Maar voor de rest wel, moet alleen wat meer gaan doen.
een betoog waaroverquote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JONGONS IK MOET MORGEN EEN BETOOG INLEVEREN VAN 800 TOT 1500 WOORDEN INCL. BRONNEN UIT BOEKEN. HEEFT IEMAND NOG IETS?
Ok gr.
Morgen tentamen programmeren, hoef maar een 4.5 te halenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja, nu zit je op FOK!, ik weet niet of het een goed begin is.
mja waarom minimalisme. gewoon 10 scoren johquote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef xCore het volgende:
[..]
Morgen tentamen programmeren, hoef maar een 4.5 te halen
DOODSTRAF MOET INGEVOERD WORDEN!!!!!!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JONGONS IK MOET MORGEN EEN BETOOG INLEVEREN VAN 800 TOT 1500 WOORDEN INCL. BRONNEN UIT BOEKEN. HEEFT IEMAND NOG IETS?
Ok gr.
nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MAAK ME GEK. HEB JE ER EEN JA?![]()
![]()
Ook goedquote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja waarom minimalisme. gewoon 10 scoren joh
ja hequote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
DOODSTRAF MOET INGEVOERD WORDEN!!!!!!
het is een programma en programma's kunnen stuk zijn doordat een of meer onderdelen oid ontbrekenquote:
Een hele rits. Even externe schijf zoeken.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat voor betogen heb je allemaal liggen dan
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik denk dat Dastan een iets te verschillende schrijfstijl gebruik, zodat het wel opvalt..
als er dan later luie mensen zijn die zelf niet willen werken kan dat handig zijn.quote:
ik heb alles weggeflikkerd omdat het in de weg zat.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:37 schreef Dastan het volgende:
Neemt toch geen ruimte in en waarom zou ik het verwijderen?
ze zien me al aankomenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:39 schreef Dastan het volgende:
Even kijken, hoor, `Ook veroordeelde pedoseksuelen verdienen bescherming`?
ben jij voor of tegenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef Dastan het volgende:
`De media richten de politiek te gronde`?
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:44 schreef xCore het volgende:
Wat maakt het nou uit of je voor of tegen bent? Als je maar de meeste informatie/bruikbare argumenten kon vinden
Oké, ik dacht dat dat al erg was. Komt er gewoon eentje uit mijn dorp.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HAHA wtf eentje komt uit Riethoven.
Dat is echt een dorp verder.
picsquote:Op woensdag 2 november 2011 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, ik dacht dat dat al erg was. Komt er gewoon eentje uit mijn dorp.
Die domme kut kwam me al bekend voor, maar helaas ken ik haar dus echt ook.
wrm weet je datquote:Op woensdag 2 november 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
het is vandaag alweer een maand geleden dat ikskoor jarig was
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |