Ja hoor, ga maar lekker poedelen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef F_JD het volgende:
Ik ging net in bad, heb ik nog wel even tijd voor toch? :p
Pff. Ik bedenk me net dat ze vorige maand CNN bij mij van de kabel gehaald hebben. Tss. Nou dan gewoon www.cnn.comquote:
Je kunt vast op tijd gaan slapen en lekker ook hoop ik!quote:Op maandag 7 november 2011 20:11 schreef MJ44ever het volgende:
Oh, wat spannend!!! En ik typ net dat ik het niet denk te redden. Nou, we gaan het zien, ben erg benieuwd!
Ok, ik schakel in.quote:
Nu nog niets te zien hoor...maar ze gaan het wel live uitzenden zeiden ze net. Op TMZ zijn nu ook bewegende beelden.quote:
Ik heb wel geluid van iets, maar bewegende beelden?quote:Op maandag 7 november 2011 20:13 schreef blanket het volgende:
Nu nog niets te zien hoor...maar ze gaan het wel live uitzenden zeiden ze net. Op TMZ zijn nu ook bewegende beelden.
Ja dat zeiden ze wel toen ik inschakelde en het nieuws kwam...twitter was eerder dan CNNquote:Op maandag 7 november 2011 20:15 schreef MJ44ever het volgende:
Cnn gaat het live uitzenden bedoel je?
Op TMZ zie je outside the courtroom...dus we gaan The Jacksons zo binnen zien komen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb wel geluid van iets, maar bewegende beelden?
Ik heb bewegende beelden en geluid op TMZ. Ze nemen nu buiten courthouse op.quote:Op maandag 7 november 2011 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb wel geluid van iets, maar bewegende beelden?
Haha, inderdaad, we zitten er klaar voor.quote:
Dat was idd een hele lange nachtquote:Op maandag 7 november 2011 20:19 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, we zitten er klaar voor.
Doet me denken aan de nacht dat Michael overleed. Vol ongeloof TMZ aan waar hij al was overleden en CNN hield vol dat hij in een coma lag. Het was een lange nacht... :-(
22.00 volgens mijquote:Op maandag 7 november 2011 20:22 schreef eskil het volgende:
Ze gaan voorlezen om 1 pm. wat is dat in nederlandse tijd? Help kan niet meer rekenen
Idem. Op world time server is het 11.23 am. Zal dus 22 uur NL tijd zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 20:22 schreef eskil het volgende:
Ze gaan voorlezen om 1 pm. wat is dat in nederlandse tijd? Help kan niet meer rekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |