Aanzienlijk, man of 15 wel dacht ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:41 schreef GSbrder het volgende:
De vorige keer was de opkomst groter dan 8.
En een vrouw.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aanzienlijk, man of 15 wel dacht ik.
En een stuk of wat users waarvan ik niet wist dat ze ooit op POL hebben gepost.quote:
Yvonne kan ik proberen, alhoewel ik die afgelopen zaterdag nog heb gezien.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kun je liesje of yvonne niet overhalen?
Daar waren er een paar van bij maar het viel me mee. De meesten kon ik nog wel thuisbrengen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En een stuk of wat users waarvan ik niet wist dat ze ooit op POL hebben gepost.
Die is kwaad op alles wat met fok te maken heeft en meets moet ze al helemaal niet maar aan denken geloof ikquote:
En er waren nog een paar buddy's.quote:
Komt goed. Laat het even bezinken.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:54 schreef robin007bond het volgende:
Ik baal als een stekker. Hopelijk kan Zeeland
No worries.quote:
Nah, ik denk dat we rustig aan zullen doen in het klokjesdepartement.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:00 schreef Staal het volgende:
[..]
No worries.
Graag wel fotos van alle horloges he..
Het is niet dat ik er heel erg verdrietig van ben ofzo, maar het is wel jammer. Heel veel personen heb ik willen spreken.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Komt goed. Laat het even bezinken.
Nee, maar ik bedoel dat je ouders het even moeten laten bezinkenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er heel erg verdrietig van ben ofzo, maar het is wel jammer. Heel veel personen heb ik willen spreken.
Vanwege jou en plaatjes draaien zou ik wel willen komen.quote:
Oh, haha ik dacht alquote:Op woensdag 2 november 2011 23:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel dat je ouders het even moeten laten bezinken
Doe dan en neem die vent van je ook meequote:Op woensdag 2 november 2011 23:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Vanwege jou en plaatjes draaien zou ik wel willen komen.
Die zit daar echt niet op te wachten hoor. Ik meet nog wel eens maar dan klein. Te grote meets zijn ook niet leuk want dan ken je weer geen hond.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dan en neem die vent van je ook mee
Als Zeeland kan, dan kan ik sowieso ook, omdat m'n ouders niet willen dat ik alleen op zo'n lange afstand met het OV ga.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat een surprise, je kan natuurlijk niet.
Deze meet wordt niet echt te groot denk ikquote:Op woensdag 2 november 2011 23:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Die zit daar echt niet op te wachten hoor. Ik meet nog wel eens maar dan klein. Te grote meets zijn ook niet leuk want dan ken je weer geen hond.
Je flikkert gewoon door mand.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als Zeeland kan, dan kan ik sowieso ook, omdat m'n ouders niet willen dat ik alleen op zo'n lange afstand met het OV ga.
Maar goed, de mensen die wel iets nuttigs bijdragen weten dat al.
Neuh, maar wat ik al eerder aangaf, met jou lijkt het me wel leuk om eens een biertje mee te drinken. Ik zie je nog wel es op een andere meet.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze meet wordt niet echt te groot denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |