Ik wilde ontopic reageren, maar toen zag ik je UI en bleven mn ogen hangenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:36 schreef Frishe het volgende:
Ik denk dat we met de moeder van Niko spelen, een hoer die het als immigrant gemaakt heeft in Vice City, daar Tommy Vercetti eens alle hoeken van zijn Scarface villa heeft laten zien, zwanger werd en terug naar het Oostblok ging.
Hier is het leven ellendig dus na het baren, heeft ze haar zoon in een kliko geflikkerd en is weer teruggegaan naar het beloofde land. Dit maal verhuisde ze vanwege het weer (Oostblok vs San Andreas) naar Los Santos. Vrouwen in Los Santos zijn meestal strippers en of hoeren, dus minderwaardig.
Daar komt dat Oostblok snorretje van pas. Mevrouw heeft 'm laten staan en gaat als man door het leven. De hele game draait erom om een imperium op te bouwen als vrouw (undercover welliswaar)
Eigenlijk zou het ruim een half jaar zijn, maar hij werd uitgesteld omdat ze de PS3 versie niet op tijd af hadden. 360 versie was toen al lang klaarquote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
GTAIV duurde 13 maanden na de 1e trailer, dus deze echt niet zo snel.
Dat zou wel heel vet zijn. Gewoon hup in de winkels zonder verdere aankondigingquote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef Crazy-M het volgende:
en vanaf morgen te koop in de winkels ?
Ik heb niet meer veel verlofurenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel vet zijn. Gewoon hup in de winkels zonder verdere aankondiging
ik nog voor zeker een maandquote:
watquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef GasTurbine het volgende:
Van die bouncende auto's, BMX'en, vliegtuigen, radiostations waar je uren naar kan luisteren, Negers, de interstate en de bijbehorende dorpjes, de verzonnen merken, het hele sfeertje!
Kan niet wachten!
Gewoon van San Andreas naar Vice City vliegenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef -Kadesh- het volgende:
Het lijkt me minimaal 2 steden, want rockstar zou er anders geen vliegtuigen in stoppen. In GTA4 hadden ze geen vliegtuigen omdat het maar 1 stad betrof en het dus onzin zijn om van dat ene vliegveld naar dat zelfde vliegveld te kunnen vliegen.
Of weer een legerbasis à la Area 51.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef -Kadesh- het volgende:
Het lijkt me minimaal 2 steden, want rockstar zou er anders geen vliegtuigen in stoppen. In GTA4 hadden ze geen vliegtuigen omdat het maar 1 stad betrof en het dus onzin zijn om van dat ene vliegveld naar dat zelfde vliegveld te kunnen vliegen.
Ik denk dat dat nog een schitterende marketingstunt zou zijn ook. Iedereen die game kopen uit nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel vet zijn. Gewoon hup in de winkels zonder verdere aankondiging
Vanaf 00:40 zie je de hoofdrolspeler. Eerst in pak op balkon, daarna als verdelgingsmedewerker die een overval gaat plegen, daarna rijdend in zijn auto.quote:
Hmm.. de bruggen zijn wel open..quote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is nog verre van af man.. wtf..
Nee maar die auto's. Voor je en links op de highway zijn real-life auto's..quote:Op woensdag 2 november 2011 21:12 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Hmm.. de bruggen zijn wel open..
Kan, maar hoeft niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vanaf 00:40 zie je de hoofdrolspeler. Eerst in pak op balkon, daarna als verdelgingsmedewerker die een overval gaat plegen, daarna rijdend in zijn auto.
Say what now?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee maar die auto's. Voor je en links op de highway zijn real-life auto's..
Wat?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wtf dudequote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Holy shit, video game fakery. Laat het Jokkebrok maar niet horen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wut?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wtf dudewaar heb je 't over. Dat zijn 3 pixels ofzo.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Holy shit, video game fakery. Laat het Jokkebrok maar niet horen.
Je ziet toch vrij duidelijk verschil tussen twee grote steden, San Fierro met z'n enorme sky-line (waar overigens een aantal grote flats in de steigers staan) en Los Santos met z'n niet zo indrukwekkende skyline maar het kenmerkende ronde hoge gebouw.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:02 schreef Bananenman het volgende:
Ik zet m'n geld in op alleen LA (Los Santos) + directe omgeving. Dat heeft namelijk alles. Zee, bergen, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |