Maar hadden we zelf al niet min of meer besloten dat heel San Andreas er in voorkwam? Vanwege de vele aanwijzingen in de trailer?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
WTF gast doe ff niet zo moeilijk niet iedereen kijkt het hele web alle feitjes af hoor maar willen het misschien wel weten hier..
delano.888 leeft in z'n eigen wereld. Niet te verwarren met het briljante album van Opgezwolle.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar hadden we zelf al niet min of meer besloten dat heel San Andreas er in voorkwam? Vanwege de vele aanwijzingen in de trailer?
Volgens mij zijn er nog geen feiten over san fierro & las venturas...quote:Op woensdag 2 november 2011 19:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar hadden we zelf al niet min of meer besloten dat heel San Andreas er in voorkwam? Vanwege de vele aanwijzingen in de trailer?
Geniaal. Daarom ben ik zo blij dat Rockstar nog lekker eigenwijs is en fictieve merken gebruiken.quote:
Tebowingquote:Op woensdag 2 november 2011 19:13 schreef delano.888 het volgende:
Ja dat kan maar zo weer gebeuren.
PS ze zijn idd lekker bezig op gtaforums.com:
[ afbeelding ]
Het is bevestigd door Rockstar dat het gaat om San Andreas.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog geen feiten over san fierro & las venturas...
oh, heb ik gemist, bron?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef Liteiten het volgende:
[..]
Het is bevestigd door Rockstar dat het gaat om San Andreas.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef Liteiten het volgende:
[..]
Het is bevestigd door Rockstar dat het gaat om San Andreas.
WTF gast kom niet met BS verhalen als je niet eens een bron hebtquote:
Shit dat is wel heel toevallig, mij ook!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef kwaliteit. het volgende:
Ziet er vet uit, doet me beetje denken asn Californië.
No shit, wat gaf het weg? De Vinewood letters?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef kwaliteit. het volgende:
Ziet er vet uit, doet me beetje denken asn Californië.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
WTF gast kom niet met BS verhalen als je niet eens een bron hebt
Je hebt wel geniale comebacks zeg, kleuter.quote:
/care dude. Echt.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt wel geniale comebacks zeg, kleuter.
Nogmaals: als jij een bevestiging hebt gelezen van Rockstar dat het om HEEL san andreas gaat, zouden we dat graag willen lezen allemaal!quote:
Je ziet in de trailer toch plekken uit heel San Andreas?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nogmaals: als jij een bevestiging hebt gelezen van Rockstar dat het om HEEL san andreas gaat, zouden we dat graag willen lezen allemaal!
Dat je het nog steeds niet kan begrijpen na mijn andere post bewijst dat jij zwakzinnig bent.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nogmaals: als jij een bevestiging hebt gelezen van Rockstar dat het om HEEL san andreas gaat, zouden we dat graag willen lezen allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |