abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103880754
-Tijdelijk weggehaald-

Voor de haters:

quote:
Met hulp van scheidsrechter Kevin Blom hield FC Twente een punt over aan de topper in De Grolsch Veste tegen PSV (2-2). Een rode kaart voor Kevin Strootman (foto) kostte de ploeg de zege in een duel dat negentig minuten lang zeer vermakelijk was.

Beide ploegen namen zeer weinig tijd om aan elkaar te wennen. Vrijwel direct vanaf de aftrap gingen ze op zoek naar een treffer. FC Twente slaagde daar het eerst in, zij het met enig fortuin. Uit een corner zette Douglas, hevig gehinderd door Toivonen, zijn voet min of meer toevallig tegen de bal, die buiten het bereik van doelman Andreas Isaksson over de lijn rolde: 1-0.

PSV kwam bijna direct op gelijke hoogte. Georginio Wijnaldum, opgestoomd op de rechterflank, leverde een loepzuivere voorzet af op Zakaria Labyad die ietwat gelukkig - hij trapte half mis - bij de eerste paal keeper Nikolay Mihaylov verschalkte: 1-1.

Zowel PSV als FC Twente hield na dit moment het tempo hoog. Waar de Tukkers het meeste balbezit hadden, loerden de bezoekers onafgebroken op de counter. Met dank aan Wout Brama, die op het middenveld veelvuldig werd afgetroefd door Wijnaldum, maakte PSV de meeste aanspraak op een tweede doelpunt.

Abel Tamata, de stand-in van de langdurig uitgeschakelde Erik Pieters, moest na negentien minuten het veld verlaten. Bij een ongelukkige botsing met Emir Bajrami in het strafschopgebied van Twente raakte hij geblesseerd aan een enkel. Naar het zich laat aanzien moet ook hij voorlopig toekijken.

Diens vervanger Jetro Willems liet zich niet van de wijs brengen. Zowel verdedigend als aanvallend liet hij behoorlijk goede dingen zien. Vooral zijn loopacties langs de zijlijn en voorzetten in de doelmond maakten indruk.

Na rust namen de teams een klein beetje gas terug. Onstuimigheid maakte plaats voor gerichte aanvallen. PSV vond op sublieme wijze een opening. Dries Mertens, al wekenlang de beste man in het team van trainer Fred Rutten, legde de bal met gevoel op het hoofd van Marcelo, die hoog boven de verdedigers van FC Twente torende en raak kopte: 1-2.

FC Twente leek niet meer bij machte de achterstand goed te maken, totdat Blom een tamelijk onschuldige tackle van Strootman op De Jong bestrafte met een rode kaart. Het spelbeeld draaide volledig om. In de 78ste minuut kwam de gelijkmaker, die zich reeds lang aandiende. Invaller Leroy Fer tikte bij de eerste paal een afgemeten voorzet van Ola John achter Isaksson: 2-2.

Heel even leek het erop, dat PSV alsnog met de winst uit Enschede zou vertrekken. Mertens schoot diagonaal langs Nikolay Mihaylov, maar raakte de paal. Door het gelijkspel blijven PSV en FC Twente respectievelijk tweede en derde, achter koploper AZ.

LAPO IS NIEUW TOPIC MENSJES!! :*
Dit, dus.
pi_103880822
In ieder geval zonder als hij gewoon slim is en de KNVB kapot gaat zuigen
pi_103880825
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De goal van Labyad tegen Twente was een duidelijk gevalletje van overzicht vanuit Wijnaldum. Hele nette pass.

4:13

Labyad staat recht vrij en toch schiet hij. Het zijn kleine dingetjes maar toch.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_103880862
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En als Derksen het zegt is het wel goed

:P
Maar we hebben het hier niet over Johan Derksen maar over Hans Visscher.

Voormalig lid van de gemeenteraad in Oldenzaal, zelfs studentenbegeleider op de hogeschool aldaar. Daar valt niet mee te spotten hoor. Die man heeft een macht die niet ophoudt aan de landsgrenzen.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De goal van Labyad tegen Twente was een duidelijk gevalletje van overzicht vanuit Wijnaldum. Hele nette pass.
Dat was gewoon een simpele voorzet vanaf de flank toch? Wijnaldum is ook gewoon een rechtsbuiten, maar hij zit zelf al jaren in de ontkenningsfase. In de as van het veld heb je bijzonder weinig aan hem als spelverdeler.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103880910
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar we hebben het hier niet over Johan Derksen maar over Hans Visscher.

Voormalig lid van de gemeenteraad in Oldenzaal, zelfs studentenbegeleider op de hogeschool aldaar. Daar valt niet mee te spotten hoor. Die man heeft een macht die niet ophoudt aan de landsgrenzen.

Hans zit ook wel de KNVB voor de rest hard uit te lachen hoor.
pi_103881003
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:04 schreef Caland het volgende:

Dat was gewoon een simpele voorzet vanaf de flank toch? Wijnaldum is ook gewoon een rechtsbuiten, maar hij zit zelf al jaren in de ontkenningsfase. In de as van het veld heb je bijzonder weinig aan hem als spelverdeler.
Al die conclusies al over Wijnaldum, ik kan ze niet serieus nemen. Laat hem nou maar gewoon eens een seizoen proberen. Dan weet je tenminste iets, voordat men nu al met conclusies aankomt.
Dit, dus.
pi_103881038
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Al die conclusies al over Wijnaldum, ik kan ze niet serieus nemen. Laat hem nou maar gewoon eens een seizoen proberen. Dan weet je tenminste iets, voordat men nu al met conclusies aankomt.
bovendien is hij PAS 20 of 21 jaar
pi_103881075
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hij kan daar wel spelen hoor. Maar je moet hem dan alleen heel specifiek gebruiken om gaten te trekken, voor de keeper te komen, verdedigers mee te sleuren etc.

Overzicht in de vorm van direct het spel verleggen of een briljante steekpass heeft hij gewoonweg niet. Ook is hij wat te wild in afmaken, maar dat valt wel af te leren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103881142
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij kan daar wel spelen hoor. Maar je moet hem dan alleen heel specifiek gebruiken om gaten te trekken, voor de keeper te komen, verdedigers mee te sleuren etc.

Overzicht in de vorm van direct het spel verleggen of een briljante steekpass heeft hij gewoonweg niet.
Dat zullen we dit seizoen eens rustig afwachten, misschien heeft hij die gewoonweg wel. Wie zal het zeggen.
Dit, dus.
pi_103881215
Hij moet gewoon een keer kans krijgen om daar te spelen. Ik hoop dan dat hij me dan verrast. Hij is pas 20 dus kan ons nog gaan verrassen. Hij is in mijn ogen wel de volgende Afellay. Je ziet het aan de rushes, snelheid en gaat altijd vooraan in de strijd.
pi_103881300
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat zullen we dit seizoen eens rustig afwachten, misschien heeft hij die gewoonweg wel. Wie zal het zeggen.
Zijn specifieke kwaliteiten liggen daar gewoonweg niet, valt dan ook nauwelijks aan te leren.
Hij is nooit een man geweest van het overzicht of de steekpass.

Je zag dat zaterdag toch ook vaak, bal veroveren, rush naar voren en vastlopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103881382
Caland, misschien even tijd om te stoppen hier? ;) De sfeer wordt er niet beter op, veel komt er ook niet uit deze discussies.
pi_103881421
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:15 schreef StijnDa het volgende:
Caland, misschien even tijd om te stoppen hier? ;) De sfeer wordt er niet beter op, veel komt er ook niet uit deze discussies.
Ik ben al met die discussie opgehouden hoor.

Verder bepaal jij dat ook niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103881542
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Zijn specifieke kwaliteiten liggen daar gewoonweg niet, valt dan ook nauwelijks aan te leren.
Hij is nooit een man geweest van het overzicht of de steekpass.

Je zag dat zaterdag toch ook vaak, bal veroveren, rush naar voren en vastlopen.
Hij gaf zelf aan om naar PSV te vertrekken om beter te worden. Hij is zelf overtuigd van zijn kunnen op de nummer 10 plek, dus dan verdient hij die kans ook. Hij is die stap niet voor niets omhoog gegaan.
Dit, dus.
pi_103881609
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:18 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hij gaf zelf aan om naar PSV te vertrekken om beter te worden. Hij is zelf overtuigd van zijn kunnen op de nummer 10 plek, dus dan verdient hij die kans ook. Hij is die stap niet voor niets omhoog gegaan.
Hij heeft daar wel even gespeeld toch? Maar dat werkte blijkbaar niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103881687
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Ligt ook een beetje aan de andere spelers, natuurlijk. Hij heeft nu volop concurrentie van Toivonen. Mocht die vertrekken dan schuift Wijnaldum omhoog in de lijst. Dat voetbalt toch anders, denk ik.
Dit, dus.
pi_103881716
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Toivonen speel je niet zomaar uit de basis.. En aangezien dat Toivonen terug ging van spits naar nummer 10, "moest" Wijnaldum ook een plaatsje terug, Om te zeggen dat het niet werkte vind ik te veel, maar hij heeft ook geen onuitwisbare indruk achtergelaten..
pi_103881758
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ligt ook een beetje aan de andere spelers, natuurlijk. Hij heeft nu volop concurrentie van Toivonen. Mocht die vertrekken dan schuift Wijnaldum omhoog in de lijst. Dat voetbalt toch anders, denk ik.
Ben benieuwd.

Denk nog steeds dat hij zich echt het beste kan richten op de rechtsbuitenpositie, dan heeft hij imo zelfs de kans om richting Europese top te gaan. Maar dat gaat er echt niet bij hem in, zonde vind en vond ik dat altijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103882223
thijsslegers twitterde op woensdag 02-11-2011 om 16:56:42 #bentancourt heeft zijn 1e goal voor #PSV gescoord: de 4-1 met de -19 tegen #fcbasel in @NextGenSeries reageer retweet
*O*
  woensdag 2 november 2011 @ 17:38:17 #20
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_103882318
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat heel Nederland op zijn kop had gestaan als hij 'Toiventje' op nationale TV had gezegd.

Dan waren de rapen gaar geweest.
Zoals iedereen weet is dat natuurlijk niet het enige dat hij op zijn Twitter-account heeft gezegd.
  woensdag 2 november 2011 @ 22:09:24 #21
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_103896083
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_103897597
Ik wil nu ook Iphone 4s :)
pi_103898058
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_103900099
quote:
Van der Ende is dan ook geen fan van Blom. Zie historie op google.
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 november 2011 @ 23:22:41 #25
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103900165
Blom scoort al jaren enorm hoog qua rode kaarten.... dit jaar alleen nog niet. Hij was duidelijk bezig zijn achterstand in te lopen :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')