Wat staat er op die winkel dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:16 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Die naam van die winkel!
Glory Holes
Misschien de laatste regel eens lezenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat staat er op die winkel dan?
Die foto laad maar half bij mij.
Dream on. Minimaal 6 maanden later en port.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:18 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Als het maar niet zo'n tyfus port wordt als GTAIV.
En beter releasen ze het op de PC en console op dezelfde datum, niet dat PC-gamers weer 6 maanden moeten wachten.
Als dit (plaatje faalt) die kerel op 00:58 is, daar lijkt het wel opquote:
Nee, dat is het logo van 4chan.quote:
Vind hem er niet echt op lijkenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als dit (plaatje faalt) die kerel op 00:58 is, daar lijkt het wel op
tuurlijk wel, is het leukstequote:Op woensdag 2 november 2011 17:20 schreef -Datdus- het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat net zoals in gta iv dat je eerst delen van de map moet unlocken.
Lijkt me wel, is altijd al zo geweestquote:Op woensdag 2 november 2011 17:20 schreef -Datdus- het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat net zoals in gta iv dat je eerst delen van de map moet unlocken.
En zoals in VC en in SA en in alle delen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:20 schreef -Datdus- het volgende:
Dat is in alle GTA's tot nu toe zo geweest, dus in deze waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:20 schreef -Datdus- het volgende:
JIj bent geen echte GTA-er, per unlocked deel verkennen! Das de shitquote:Op woensdag 2 november 2011 17:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee pffff. Moet ik eerst de story doen. Ik wil eerst verkennen.
Dat is juist leuk. En anders wacht je maar 3 dagen tot de eerste savegame online staat.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
En zoals in VC en in SA en in alle delen.
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:21 schreef julian6 het volgende:
weet iemand hoe het nummer in de trailer heet
Nee, je bent niet de enigequote:Op woensdag 2 november 2011 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben zeker de enige die nu San Andreas binnnen haalt.
quote:
Nee joh random zwerver.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:22 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Niko, toch?
Zie jasje, baard, ed.
Vieze vuile Roman die hem altijd maar op moest lichten.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:22 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Niko, toch?
Zie jasje, baard, ed.
Ik zie toch echt exact dezelfde kleren en zie baard enzquote:
Sarcasme?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zie toch echt exact dezelfde kleren en zie baard enz
neequote:
Iets met sarcasme enzoquote:Op woensdag 2 november 2011 17:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zie toch echt exact dezelfde kleren en zie baard enz
Hem niet eens origineel in de kast hebben liggenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben zeker de enige die nu San Andreas binnnen haalt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |