SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:59 schreef tombolafan het volgende:
ik wil ook in de sauna!
Jij mag je spijkerjurkje aanhouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:59 schreef tombolafan het volgende:
ik wil ook in de sauna!
Ja wij gaan gewoon naaaakend-punt-en-el natuurlijk, wij durven dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh ja, ik moet nog een nieuwe naaimachine gaan uitzoeken , er valt nu niks te naaien nog, en ik heb er haast mee. Hij wil toch niet echt lopen buiten en hij valt me te zeer andere honden aan nuquote:Op donderdag 3 november 2011 15:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kun je er niet beter zelf een naaien van tricot die dat model heeft?
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wij gaan gewoon naaaakend-punt-en-el natuurlijk, wij durven dat!http://www.nakendindesauna.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik hem reggen?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
[..]
Ja wij gaan gewoon naaaakend-punt-en-el natuurlijk, wij durven dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
Ja wij gaan gewoon naaaakend-punt-en-el natuurlijk, wij durven dat!Ll natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan zit er niets anders op dan even naar de Prenatal of de V&D Babyafdelingquote:Op donderdag 3 november 2011 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog een nieuwe naaimachine gaan uitzoeken , er valt nu niks te naaien nog, en ik heb er haast mee. Hij wil toch niet echt lopen buiten en hij valt me te zeer andere honden aan nu
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:47 schreef Qwea het volgende:
Faaaaal, komen Senes en ik elkaar tegen, kijken we elkaar aan, hadden we het niet door
En ik moet voortaan zwaaien van Samara want ik loop elke keer met Baloe langs en ik zwaai nooit (langs dr school)quote:
Mevrouw Qwea.quote:
Fuck you, Greys. Als ik oud ben, ben jij zwaar bejaard in haar ogenquote:Op donderdag 3 november 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Logisch, je bent oud in haar ogen
En zwáái nou eens naar dat kind, Q!
Ja, dat zei Senesta, dan moest ze me maar Mevrouw Denise noemenquote:
Hoe wil je dan genoemd worden?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zei Senesta, dan moest ze me maar Mevrouw Denise noemenGaat het niet ofzo?
![]()
Ja maar dat IS dus ook gewoon zoquote:Op donderdag 3 november 2011 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck you, Greys. Als ik oud ben, ben jij zwaar bejaard in haar ogen
Nou wat dacht je van gewoon Denise/Qwea ?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe wil je dan genoemd worden?![]()
Wel grappig, mijn oudste neefje (bijna acht) noemt me alleen bij mijn voornaam. De andere drie noemen me tante <voornaam>. Geen idee hoe dat ontstaan is. Maar ik vind alles prima, ze weten wel wie hun tante is (hebben er maar eentje dus zo moeilijk is dat niet.)
Ja, dat moet ik dr nageven, ze is wel beleefdquote:Op donderdag 3 november 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat IS dus ook gewoon zo
Ik ben idd bejaard in haar ogen waarschijnlijk.
Ze is gewoon netjes opgevoed, alles ouder dan jezelf u noemen
Alsof het woord tante je opeens bejaard maakt.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou wat dacht je van gewoon Denise/Qwea ?
Mijn neefjes en nichtjes noemen me ook gewoon Denise. Opzouten met je tante
Eet ze!quote:Op donderdag 3 november 2011 17:01 schreef Qwea het volgende:
ff eten bij een vriendin want mo is aan de pokerbis straks.
Ai dat klinkt niet fijnquote:Op donderdag 3 november 2011 17:20 schreef Bamba het volgende:
De misselijkheid is voorbij, maar nu heb ik hele stekende pijn aan de linkerkant van m'n buik, alsof ik een spier verrekt heb en het straalt uit naar m'n heup/rug. Van vriend moet ik de hap bellen straks. Hij gaat lekker.
Ik ook. Er is er maar eentje die tante tegen mij zegt, dus dat is zeker speciaalquote:Op donderdag 3 november 2011 17:03 schreef Cat22 het volgende:
Alsof het woord tante je opeens bejaard maakt.![]()
Ik vind het wel een soort van speciale titel eigenlijk die niet veel mensen mij kunnen geven.
Eerst maar even eten en kijken of het minder wordt. Anders idd even bellen en kijken wat ze zeggen.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ai dat klinkt niet fijnAls het echt niet gaat zou ik inderdaad even de hap bellen.
Klinkt niet fijn Bamba! Beterschap!quote:Op donderdag 3 november 2011 17:20 schreef Bamba het volgende:
De misselijkheid is voorbij, maar nu heb ik hele stekende pijn aan de linkerkant van m'n buik, alsof ik een spier verrekt heb en het straalt uit naar m'n heup/rug. Van vriend moet ik de hap bellen straks. Hij gaat lekker.
Ja ik vroeg me ook al af of het kon komen door de endometriose... Zo lijkt het niet maar je weet nooit.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:30 schreef Bamba het volgende:
Dank jullie wel. Het zit precies aan de andere kant van m'n cyste van de endometriose dus daarvan kan het niet komen lijkt me. Hoesten is ook pijnlijk. Wat een kneuzenlijf heb ik
Toen mijn oudste twee begonnen met praten wilde mijn zusje pertinent GEEN tante genoemd worden, dat klonk zo oud... Prima.. alleen de voornaam dan.... En nu ze zelf een dochter heeft, raad eens hoe ik genoemd wordt?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou wat dacht je van gewoon Denise/Qwea ?
Mijn neefjes en nichtjes noemen me ook gewoon Denise. Opzouten met je tante
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Naar Nederlandse maatstaven zal ik nooit een tantezeggertje krijgen, maar gelukkig zijn ze in Servie wat makkelijker met titels (daar ben ik zelfs al oma, schijnt)
Succes!quote:Op donderdag 3 november 2011 18:45 schreef Bamba het volgende:
Net gebeld, ik moet om half 8 bij de hap zijn. Tot straks
succes!quote:Op donderdag 3 november 2011 18:45 schreef Bamba het volgende:
oeh succes! Hoop dat het mee valt!quote:Op donderdag 3 november 2011 18:45 schreef Bamba het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heb je nouuuuuuuuuu weer gedaan
Je kent me toch?quote:
is t weer opendag?quote:
Doe mij ook zo'n cameraquote:Op donderdag 3 november 2011 18:59 schreef Oognip het volgende:
Leuk, naar de gevangenis Rewimo!
Ik kreeg zojuist op facebook een complimentje. Iemand reageerde op een foto van mij en zegt "jeetje wat ben jij enorm afgevallen!" Haha ik ben juist aangekomendus die foto vertekend. Het is een heel leuk compliment maar dan moet het wel waar zijn
Geen idee, hoor ik hoop ik morgen.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ook. Er is er maar eentje die tante tegen mij zegt, dus dat is zeker speciaal
Q, goed dat de poli het wel snapt, kun je nu inderdaad snel terecht?
Oognip, gefeliciteerd met je toets
missjones, jij ook van harte
Ik heb weekend
Kun je dat voortaan niet eerder zeggenquote:
Hahahaha mijn neefje praat ook nog niet, maar zodra hij ook maar IETS uitkraamt dat op 'tatte' lijkt zeg ik dat hij mij roeptquote:Op donderdag 3 november 2011 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vond tante ook geen leuk woord. En toch voelt het anders met het kindje van mijn zus dan van mijn schoonzus. Niet dat die van mijn zus al praat.
@bamba hopelijk is alles goed
@oognip leuk compliment toch
+1 ik ben echt elk jaar te laatquote:Op donderdag 3 november 2011 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je dat voortaan niet eerder zeggenhad heen gewild
Ik kreeg ook al op mn flikker van mn nicht dat ik niet even langskwam, die werkt daar om de hoekquote:
Jij hebt nog geluk met je naam, als ik geroepen word is dat het eerste jaar met 'Etter'.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahaha mijn neefje praat ook nog niet, maar zodra hij ook maar IETS uitkraamt dat op 'tatte' lijkt zeg ik dat hij mij roept
Hee, Yoko2!quote:
Weet je nog iemand bij wie je ze laat bezorgen Q?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:47 schreef Qwea het volgende:
http://www.hema.nl/winkel(...)foutis-%286344623%29
GRATIS TAART
Ik heb er net 2 besteld.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je nog iemand bij wie je ze laat bezorgen Q?
Asociaal iemandquote:Op donderdag 3 november 2011 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al op mn flikker van mn nicht dat ik niet even langskwam, die werkt daar om de hoek
Zeker een leuk compliment, maar dan moet het wel waar zij en ik ben alleen maar aangekomen dus die foto vertekendquote:Op donderdag 3 november 2011 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vond tante ook geen leuk woord. En toch voelt het anders met het kindje van mijn zus dan van mijn schoonzus. Niet dat die van mijn zus al praat.
@bamba hopelijk is alles goed
@oognip leuk compliment toch
ik vrees dat je gewoon moet betalenquote:
+1. Want dit is een prijs waarvan je redelijkerwijs kunt aannemen dat die niet reëel is en dan mogen ze je de kosten in rekening brengen.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vrees dat je gewoon moet betalen
Dan hoef ik ze niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vrees dat je gewoon moet betalen
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:53 schreef Oognip het volgende:
Ik vind de vlaai van de hema veel lekkerder dan limburgse vlaai
Dan moet je de site goed in de gaten houden, inschrijving is in september. Wij gaan elk jaar zo'n beetje.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:43 schreef Qwea het volgende:
Kun je dat voortaan niet eerder zeggenhad heen gewild
ach meissie toch.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:57 schreef Cat22 het volgende:
Ow gawd. Is er weer iemand allerlei files uit de koor-Dropbox aan het verwijderen.![]()
Het onderscheid tussen uploaden of eruit halen blijft moeilijk.
quote:
Maar dan heb je wel een pond zelfverzonnen chocoladequote:Op donderdag 3 november 2011 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt nog geluk met je naam, als ik geroepen word is dat het eerste jaar met 'Etter'.![]()
![]()
Ander onderwerp: Kiek wat ik gevonden heb!![]()
![]()
Ik had bijna twee repen besteld, tot ik me realiseerde dat ik dan zo'n 25 euro ging betalen voor 2 repen chocola.
Erg he?quote:
Hij heeft een laserstraal in zijn ogen, cool!quote:Op donderdag 3 november 2011 19:58 schreef senesta het volgende:
Dodge is stiekem een alien gewoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een pond zelfverzonnen chocolade
ach meissie toch.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:03 schreef Cat22 het volgende:
Wehehe, ze heeft het door, files komen weer terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |