Twee vragen, geen antwoord.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah kijk daar is ie weer.
Die leverde dan ook geen achterhoedegevecht op het MBO.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Ayaan Hirshi Ali vond men het bij de VVD geen probleem....
Hoe bevalt je button? Is de soep al klaar?quote:
Prima.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoe bevalt je button? Is de soep al klaar?
Ik wil best geloven dat Mauro een andere achternaam heeft genoemd en zijn exacte geboortedatum niet wist toen hij 9 was, maar ik vind het schandalig dat Leers dat een kind van destijds 9 jaar oud aanrekent.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en betyar gelooft het niet want 9
Mijn neefje van 4 weet zijn geboortedatum al man. Doe niet zo naief.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat Mauro een andere achternaam heeft genoemd en zijn exacte geboortedatum niet wist toen hij 9 was, maar ik vind het schandalig dat Leers dat een kind van destijds 9 jaar oud aanrekent.
Die kans acht ik vrij klein.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
Mijn neefje van 4 weet zijn geboortedatum al man. Doe niet zo naief.
In Angola weten volwassenen vaak hun eigen geboortedatum niet eens. De Angolese GBA is niet zo goed als de Nederlandse.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je hebt geen kinderen?quote:
Kom op man denk je soms dat hij uit zichzelf op het vliegtuig is gestapt?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat Mauro een andere achternaam heeft genoemd en zijn exacte geboortedatum niet wist toen hij 9 was, maar ik vind het schandalig dat Leers dat een kind van destijds 9 jaar oud aanrekent.
Hij wordt er door Leers wel verantwoordelijk voor gehouden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kom op man denk je soms dat hij uit zichzelf op het vliegtuig is gestapt?
Lees artikel 1 van de Grondwet nog eens door, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die leverde dan ook geen achterhoedegevecht op het MBO.
Jouw neefje van vier woont hier, waar je overal geconfronteerd wordt met klokken en de datum en mensen hun verjaardag vieren. Natuurlijk kent die de dag waarop hij jarig is.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
ach we gaan de zielig kaart weer spelen als de argumenten op zijn. Neem je hem in huis, of gaat dat die menslievendheid te ver ? Je mag hem adopteren hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat het hier wemelt van de oorlogsmisdadigers uit allerlei landen die vreselijk gejokt hebben, daar horen we meneer Leers niet over. En die doen niet eens hun best om te integreren. En mevrouw Hirsi Ali is volgens mij ook nog steeds gewoon welkom in dit land, ondanks alle jokkerijtjes. Nee, we sturen iemand terug, die hier al 10 jaar is, geen Angolees meer sp[reekt, geen idee heeft hoe het leven daar is en hier niet minder op zijn plaats is dan de gemiddelde Surinamer.
Hoezo 'symboolpolitiek'? Hoezo 'Nee hoor, heel toevallig dat we dit nu roepen terwijl er van alles aan de hand is in het Catshuis'? Hoezo 'Even de PVV-stemmers bedanken voor Geert's anale penetratie'?
Mijn zoontje weet echt niet dat hij 21 september jarig is.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jouw neefje van vier woont hier, waar je overal geconfronteerd wordt met klokken en de datum en mensen hun verjaardag vieren. Natuurlijk kent die de dag waarop hij jarig is.
Ken je die grap over die westerling die vroeg hoe laat het was en als antwoord kreeg "Dinsdag"?
Hij heeft al een pleeggezinquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
ach we gaan de zielig kaart weer spelen als de argumenten op zijn. Neem je hem in huis, of gaat dat die menslievendheid te ver ? Je mag hem adopteren hoor.
ken je die grap van die oorlogsmisdadigers die hier kwamen en zeiden dat alle papieren verbrand waren ?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jouw neefje van vier woont hier, waar je overal geconfronteerd wordt met klokken en de datum en mensen hun verjaardag vieren. Natuurlijk kent die de dag waarop hij jarig is.
Ken je die grap over die westerling die vroeg hoe laat het was en als antwoord kreeg "Dinsdag"?
Dit is al heel lang gemeengoed. Verdonk vond het ook geweldig om in te zoomen op de Taïda Pasic's van deze wereld terwijl ook in haar termijn de tent volliep met slecht gedocumenteerde beslissingen van de IND gelijk een loterij.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat het hier wemelt van de oorlogsmisdadigers uit allerlei landen die vreselijk gejokt hebben, daar horen we meneer Leers niet over. En die doen niet eens hun best om te integreren. En mevrouw Hirsi Ali is volgens mij ook nog steeds gewoon welkom in dit land, ondanks alle jokkerijtjes. Nee, we sturen iemand terug, die hier al 10 jaar is, geen Angolees meer sp[reekt, geen idee heeft hoe het leven daar is en hier niet minder op zijn plaats is dan de gemiddelde Surinamer.
Hoezo 'symboolpolitiek'? Hoezo 'Nee hoor, heel toevallig dat we dit nu roepen terwijl er van alles aan de hand is in het Catshuis'? Hoezo 'Even de PVV-stemmers bedanken voor Geert's anale penetratie'?
Ja, die kwamen binnen en werden niet het onderwerp van een uitzetprocedure en kamervragen en zitten hier nog steeds. En Mauro kreeg alleen een studievisumquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
ken je die grap van die oorlogsmisdadigers die hier kwamen en zeiden dat alle papieren verbrand waren ?
Waarom zou ik hem in huis nemen? Dat is net zo raar als hem terugsturen naar Angola, want hij woont al in een gezin, heeft daar vrienden, school, verenigingen. Waarom, trouwens, moet je het altijd zo persoonlijk maken? Er is een perfecte situatie daar in Limburg. Als deze jongen hier blijft, verandert er geen ene kut in dat gat waar hij woont. Hij wordt niet ineens crimineel, gaat niet ineens huizen in de fik steken of wat dan ook. En na zijn MBO zoekt hij gewoon een baan, gaat werken en betaalt belasting. Klaar. En dat is heel wat meer dan al die oorlogsmisdadigers (of Hirsi Ali wat dat betreft) doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
ach we gaan de zielig kaart weer spelen als de argumenten op zijn. Neem je hem in huis, of gaat dat die menslievendheid te ver ? Je mag hem adopteren hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |