Hun hoogtepunt hadden ze vooral in de jaren 60 met de Johnny en Rijk-shows. Maar toen hadden we ook nog maar 1 TV-net.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:50 schreef Stokstaart het volgende:
Mwoah, Johhny en Rijk hadden hun hoogtijdagen de jaren 70/80 en daarvoor. Al had Johnny nog redelijk succes met "Het zonnetje in huis" daarna.
Weet natuurlijk niet hoe oud jij bent?
Ik kende Rijk eigenlijk alleen van die C&A reclames wat Tong zeiquote:Op woensdag 2 november 2011 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Hun hoogtepunt hadden ze vooral in de jaren 60 met de Johnny en Rijk-shows. Maar toen hadden we ook nog maar 1 TV-net.
Die heerst nog altijd. Gran Turino als tv-serie is dat gewoon.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:39 schreef controlaltdelete het volgende:
RIP Rijk. Ik hoop dat ze binnenkort weer eens In voor - en tegenspoed gaan uitzenden als tribute, met plezier naar gekeken, ik zou het best nogmaals willen zien.
Ik genoot van Johnny en Rijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwoah, Johhny en Rijk hadden hun hoogtijdagen de jaren 70/80 en daarvoor. Al had Johnny nog redelijk succes met "Het zonnetje in huis" daarna.
Weet natuurlijk niet hoe oud jij bent?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |