Het is een online cursus en vind plaats in dit topic.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
In before topic report met inhoud 'ze pesten me, doe er iets aan'
Ja hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:04 schreef zovty het volgende:
Kun je wat meer vertellen over de trollvoortplanting?
Jaja, waar het hart van vol is loopt de mond van over.quote:
Ik kom inderdaad graag.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:08 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Jaja, waar het hart van vol is loopt de mond van over.
quote:troll-tactieken, troll eigenschappen, troll karakters, troll levenswijze, troll voortplanting
Een troll is succesvol wanneer mensen inhoudelijk op zijn trollisme ingaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad graag.
OT: wanneer is een troll succesvol?
Trollen hanteren elke levensbeschouwing op de wereld die er bestaat.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:14 schreef LompeHork het volgende:
Vertel eens wat over de troll levensbeschouwing TS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:18 schreef LompeHork het volgende:
Oh wat immens interessant! Hoeveel tijd besteed je gemiddeld aan deze lange en onzinnige posts?Zoals een echte oprichter en baas dat doet, besteed ik hier totaal geen aandacht aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momenteel zit ik op youjizz en zitten er 500 Chinezen in de werkruimte. Het enige wat ik doe is hun gemaakte teksten kopiëren en plakken.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Nee, Trollscience is geen docent van de academie. Leraren worden pas aangenomen nadat ze succesvol door de autisten-scan gekomen zijn. Autistenpercentage na Trollsciences scan was helaas 101%, wat zéér uitzonderlijk is, aangezien onze autistenscan normaal gesproken een maximum van 1% aangeeft, we hadden niet verwacht dat mensen nog erger konden zijn dat.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij bent één van de leraren op die academie toch?
Clint Eastwood verkrachtte kleine jongetjes.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, Trollscience is geen docent van de academie. Leraren worden pas aangenomen nadat ze succesvol door de autisten-scan gekomen zijn. Autistenpercentage na Trollsciences scan was helaas 101%, wat zéér uitzonderlijk is, aangezien onze autistenscan normaal gesproken een maximum van 1% aangeeft, we hadden niet verwacht dat mensen nog erger konden zijn dat.
Helaas
Jij was een van zijn slachtoffertjes.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Clint Eastwood verkrachtte kleine jongetjes.
Ik word liever verkracht door een vreemde dan door mijn eigen vader, he cp?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij was een van zijn slachtoffertjes.
Clint stond achter hem, trok zijn broek naar beneden en keek tegen zijn glimmende sterretje aan en zei:quote:Op woensdag 2 november 2011 15:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij was een van zijn slachtoffertjes.
Ik liever helemaal niet, maar ieder zijn eigen ding.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik word liever verkracht door een vreemde dan door mijn eigen vader, he cp?
Tja, jij bent al verkracht door een vreemde (Clint Eastwood) en door je eigen vader, dus jij weet nu wel wie je liever hebt. Maar ja, jij zult het wel zelf opzoeken.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik word liever verkracht door een vreemde dan door mijn eigen vader, he cp?
Hij noemt hem een vreemde, dus waarschijnlijk kent ie hem niet, ookal heeft hij zijn vloeistoffen in zich.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:36 schreef smegmanus het volgende:
Clint Eastwood een vreemde noemen_!
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Clint stond achter hem, trok zijn broek naar beneden en keek tegen zijn glimmende sterretje aan en zei:
"Do you feel lucky?" .. "Do ya? Punk?"
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hij noemt hem een vreemde, dus waarschijnlijk kent ie hem niet, ookal heeft hij zijn vloeistoffen in zich.
Jonge wat lees ik hier dan? Jij noemt hem ook een vreemde; deze post doorgestuurd naar de Clint Eastwood fanclub, denk dat je geroyeerd word als lid nu.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Tja, jij bent al verkracht door een vreemde (Clint Eastwood
Met vreemd bedoel ik niet vertouwd.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:36 schreef smegmanus het volgende:
Clint Eastwood een vreemde noemen_!
Je hebt je onschuld aan hem verloren, hoezo niet vertrouwd?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Met vreemd bedoel ik niet vertouwd.
Nee, heb momenteel nog 25K (was 30, maar heb inmiddels wat uitgegeven en gestort op spaarrekening) cash in huis en zo'n 13K op mijn normale bankrekening en nog eens 20K+ op mijn spaarrekening.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:06 schreef monkyyy het volgende:
Die opmerkingen van "Over vier jaar heb ik 100.000$" die je hebt gemaakt in het verleden waren ook troll-posts?
Ik own hem jonguhquote:Op woensdag 2 november 2011 16:10 schreef FL_Freak het volgende:
Echt genieten hoe twee troll koningen elkaar eruit proberen te trollen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch komt hij altijd terug met een redelijke gangbare counter troll dus ik zie een gelijke stand.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik own hem jonguh
Trollscience, hier heb je nog wat fapmateriaal voor vanavond:
[ afbeelding ]
Nah, die van mij zijn wel harder en treffender.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Toch komt hij altijd terug met een redelijke gangbare counter troll dus ik zie een gelijke stand.
Poll: Wie beter trollen?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nah, die van mij zijn wel harder en treffender.
Valt tegen, je lijkt een beetje een amateur. Ik kies in dit geval voor Trollscience.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nah, die van mij zijn wel harder en treffender.
Jij bent zelf een amateurquote:Op woensdag 2 november 2011 16:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt tegen, je lijkt een beetje een amateur. Ik kies in dit geval voor Trollscience.
Hihihi.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij bent zelf een amateur
Huh, wacht je hebt 25K in contanten in huis?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, heb momenteel nog 25K (was 30, maar heb inmiddels wat uitgegeven en gestort op spaarrekening) cash in huis en zo'n 13K op mijn normale bankrekening en nog eens 20K+ op mijn spaarrekening.
Totaal heb ik nu 58K+.
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Huh, wacht je hebt 25K in contanten in huis?
Je leert alles!!!!!!!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil graag grote projecten doen zoals celebrities trollen, tv stations kapen enzo. leren we dat ook?
Jij bent een kloon xDquote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef Kotzooi het volgende:
hoi
ik ben nieuw op fok, en ik wil mij aanmelden voor de acedemie
ik wil piloot worden
gr gr
Omdat ik geen goede reden kan bedenken waarom je dat zou willen. Het is onveilig + cash (VOORAL contant) is een van de slechtste, minst rendabele investeringen die je kan hebben, vanuit inflatie oogpunt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Ga het nog wel op de bank zetten hoor.
Maar momenteel nog wel in huis ja.
Heb het pas een aantal dagen geleden gekregen en wacht af tot ik het veilig, met iemand (vader) naar de bank kan brengenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat ik geen goede reden kan bedenken waarom je dat zou willen. Het is onveilig + cash (VOORAL contant) is een van de slechtste, minst rendabele investeringen die je kan hebben, vanuit inflatie oogpunt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |