Nee, heb momenteel nog 25K (was 30, maar heb inmiddels wat uitgegeven en gestort op spaarrekening) cash in huis en zo'n 13K op mijn normale bankrekening en nog eens 20K+ op mijn spaarrekening.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:06 schreef monkyyy het volgende:
Die opmerkingen van "Over vier jaar heb ik 100.000$" die je hebt gemaakt in het verleden waren ook troll-posts?
Ik own hem jonguhquote:Op woensdag 2 november 2011 16:10 schreef FL_Freak het volgende:
Echt genieten hoe twee troll koningen elkaar eruit proberen te trollen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch komt hij altijd terug met een redelijke gangbare counter troll dus ik zie een gelijke stand.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik own hem jonguh
Trollscience, hier heb je nog wat fapmateriaal voor vanavond:
[ afbeelding ]
Nah, die van mij zijn wel harder en treffender.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Toch komt hij altijd terug met een redelijke gangbare counter troll dus ik zie een gelijke stand.
Poll: Wie beter trollen?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nah, die van mij zijn wel harder en treffender.
Valt tegen, je lijkt een beetje een amateur. Ik kies in dit geval voor Trollscience.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nah, die van mij zijn wel harder en treffender.
Jij bent zelf een amateurquote:Op woensdag 2 november 2011 16:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt tegen, je lijkt een beetje een amateur. Ik kies in dit geval voor Trollscience.
Hihihi.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij bent zelf een amateur
Huh, wacht je hebt 25K in contanten in huis?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, heb momenteel nog 25K (was 30, maar heb inmiddels wat uitgegeven en gestort op spaarrekening) cash in huis en zo'n 13K op mijn normale bankrekening en nog eens 20K+ op mijn spaarrekening.
Totaal heb ik nu 58K+.
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Huh, wacht je hebt 25K in contanten in huis?
Je leert alles!!!!!!!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil graag grote projecten doen zoals celebrities trollen, tv stations kapen enzo. leren we dat ook?
Jij bent een kloon xDquote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef Kotzooi het volgende:
hoi
ik ben nieuw op fok, en ik wil mij aanmelden voor de acedemie
ik wil piloot worden
gr gr
Omdat ik geen goede reden kan bedenken waarom je dat zou willen. Het is onveilig + cash (VOORAL contant) is een van de slechtste, minst rendabele investeringen die je kan hebben, vanuit inflatie oogpunt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Ga het nog wel op de bank zetten hoor.
Maar momenteel nog wel in huis ja.
Heb het pas een aantal dagen geleden gekregen en wacht af tot ik het veilig, met iemand (vader) naar de bank kan brengenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat ik geen goede reden kan bedenken waarom je dat zou willen. Het is onveilig + cash (VOORAL contant) is een van de slechtste, minst rendabele investeringen die je kan hebben, vanuit inflatie oogpunt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |