Wil je best de code sturen van deze opdracht, heb dit van de week ook al gemaakt voor een van je studiegenoten die er niet veel van snapt maar je moet wel wat variable namen etc hernoemen anders lijkt het allemaal op elkaarquote:Op donderdag 24 november 2011 22:22 schreef mike3009 het volgende:
Ik ben al 1,5 uur mn hersens aan het kraken op PP-REM 2, en met wat hierboven staat kom ik niet verder...
[..]
Is het nu de bedoeling om naast de main class nog een class aan te maken (sumDigits)?
Of kan alles zo in de main class, op magische wijze?
Ik heb echt extra bijles nodig in deze ellende....
Het modulo gebeuren snap ik wel:
[..]
Wie wilt mij helpen? Bedankt!
Ze zeggen dat je de code in een method moet plaatsen. Wat jij zegt klopt eigenlijk niet:quote:Op donderdag 24 november 2011 22:22 schreef mike3009 het volgende:
Ik ben al 1,5 uur mn hersens aan het kraken op PP-REM 2, en met wat hierboven staat kom ik niet verder...
[..]
Is het nu de bedoeling om naast de main class nog een class aan te maken (sumDigits)?
[..]
Wie wilt mij helpen? Bedankt!
1 2 3 | void EenMethodVoorbeeld() { } |
1 2 3 4 5 | int getalGedeeldDoorTwee(int getal) { return (getal / 2); } |
1 | System.out.println(getalGedeeldDoorTwee(4)); |
1 2 3 4 5 | public static int sumDigits(long n) { //hier je code. } |
1 | sumDigits(123); |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is namelijk het enige onderdeel dat ik vorige week bij het tentamen van module B heb fout gedaan en echter ook het enige onderdeel waarover geen uitleg staat op de VLO. Onder deze term kan ik verder ook niks op google vinden.
Helaas plannen ze de herkansing gewoon deze week woensdag zonder enige vorm van nog een lesje tussendoor en ook nog eens niet eens twee dagen van te voren melden over de herkansing, waardoor ik vrijwel geen tijd heb (morgen tot 6 uur les, na vroeg beginnen) om er voor te leren, behalve vanavond even en woensdag tussendoor
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Het is inderdaad het vinden van bijv. X. Staat ook altijd bovenaan die opdrachten van die afbeelding van die post vermeld om welke letter het gaat.quote:Op maandag 28 november 2011 21:57 schreef CrashO het volgende:
elimineren van variable?, whut, nog nooit van gehoort behalve bij stelsels
Bedoelen ze niet gewoon het vinden van x?
dus Ax = B wordt dan x = B/A
Heb je niet 1 of 2 voorbeeld vraagjes incl antwoord? Want heb nu geen idee wat ze willen weten
Als ik zo de resultatenlijst heeft 2/3 het niet gehaald. Ook van meerdere gehoord dan ze 6 v.d. 10 hadden.quote:Op maandag 28 november 2011 21:58 schreef mike3009 het volgende:
Ik moet woensdag aan module B beginnen, zal mij benieuwen.. Als ik dit zo zie dan wordt het een zware kluif
Dit snap ik opzich wel, maar is dit niet heel iets anders dan met die letters?quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef CrashO het volgende:
Vergelijkingen oplossen is best simpel als je het eenmaal doorhebt. Basisregels zijn inprincipe dat je mag doen wat je wilt, zólang je aan beide kanten van de vergelijking hetzelfde doet. (en je mag niet delen door 0).
Klein voorbeeldje:
x + 4 = 6
dan ga je 4 weg proberen te krijgen aan de linker zijde, dit kan door -4 te doen. Maar doet dit aan beide kanten.
dus
x + 4 - 4 = 6 - 4
dan krijg je: x = 2
Nog een voorbeeldje:
x - 9 = 5 dan gaan we 9 erbij optellen
x -9 + 9 = 5 + 9
x = 14
En dit kan ook met delen, of vermenigvuldigen.
om hier de 5 weg te halen van, ga je delen door 5
geeft gewoon
, dus dan krijgen we:
*ik zal even een paar sommetjes uitwerken en zometeen posten*
Deze snap ik, nice nice.quote:Op maandag 28 november 2011 22:25 schreef CrashO het volgende:
Is niet anders
Werkt precies hetzelfde, of het nou cijfers, letters of aardappels zijn![]()
1b:
deel alles door G
G / G = 1, en 2 breuken met dezelfde noemer mag je samenvoegen, dus dan krijg je:
Deze snap ik ook, dankzij jou zie ik het positief in voor de herkansing.quote:Op maandag 28 november 2011 22:42 schreef CrashO het volgende:
1d:
Eerst P links weghalen door hem erbij op te tellen aan beide kanten
Dan Q weghalen door hem weg te delen
Breuk dan weer samenvoegen rechts, omdat noemers hetzelfde zijn:
quote:Op maandag 28 november 2011 21:18 schreef Gemaskerde het volgende:
Weet iemand waar een duidelijk uitleg staat van elimineren van variabele?
Over dit:Ik kan je het ook op een ander manier uitleggen als je dat wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is namelijk het enige onderdeel dat ik vorige week bij het tentamen van module B heb fout gedaan en echter ook het enige onderdeel waarover geen uitleg staat op de VLO. Onder deze term kan ik verder ook niks op google vinden.
Helaas plannen ze de herkansing gewoon deze week woensdag zonder enige vorm van nog een lesje tussendoor en ook nog eens niet eens twee dagen van te voren melden over de herkansing, waardoor ik vrijwel geen tijd heb (morgen tot 6 uur les, na vroeg beginnen) om er voor te leren, behalve vanavond even en woensdag tussendoor. Ik heb tijdens de toets module B helaas (domme) fouten gemaakt met vermenigvuldigen met negatieve cijfers.
Het isoleren van variabelen ging mij wel makkelijk af. Deze heb ik geleerd door de de letters in een formule te vervangen met een waarde (bv. A = B/C x D wordt dan 6 = 3 x 2). Ik hoor het wel
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Bij ons in de klas had bijna iedereen code van internet. En de docent wist het. Het ging hem er om dat je wist wat de code deed en het kon uitleggen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:38 schreef LightLuke het volgende:
Best knap dat je beschuldigt wordt van plagiaat doordat iedereen schijnbaar dezelfde code heeft![]()
Leraar over de zeik
Dat kunnen een aantal nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:41 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Bij ons in de klas had bijna iedereen code van internet. En de docent wist het. Het ging hem er om dat je wist wat de code deed en het kon uitleggen.
Van sommige mensen weet ik echt niet wat ze op die school te zoeken hebben.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:38 schreef LightLuke het volgende:
Best knap dat je beschuldigt wordt van plagiaat doordat iedereen schijnbaar dezelfde code heeft![]()
Leraar over de zeik
Ik heb enkel gegoogled hoe ik die getallen kon extracten, vervolgens zelf helemaal omgeschreven en korter gemaakt, nu blijkt dat mijn code lijkt op die van 6 anderen die exact hetzelfde hebben terwijl ik opdracht 2 al vorige week dinsdag afhadquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Van sommige mensen weet ik echt niet wat ze op die school te zoeken hebben.
Veel mensen denken er niet eens bij na om eens een boek te lezen. Het is zo makkelijk, als je je er maar voor inzet.
Ik lees de boeken, nog snap ik er meestal niks vanquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Van sommige mensen weet ik echt niet wat ze op die school te zoeken hebben.
Veel mensen denken er niet eens bij na om eens een boek te lezen. Het is zo makkelijk, als je je er maar voor inzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |