Fijn dat dat niet aan mij ligtquote:Op maandag 14 november 2011 16:55 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben ook elk jaar meer dan ¤20 kwijt.
idem hier..en vergeet dan t pakpapier met versielsels nietquote:Op maandag 14 november 2011 16:55 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben ook elk jaar meer dan ¤20 kwijt.
Tja, ik doe het zelf. Ik doe precies wat jij doet: achteraf nog allerlei frutsels kopen. Of, zoals dit jaar: eerst voor de helft van het bedrag allemaal kleinigheidjes kopen met de bedoeling om van de andere helft iets groots te kopen. Maar het enige leuk grote wat ik kon vinden, kostte way meer dan de helft.quote:Op maandag 14 november 2011 16:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idem hier..en vergeet dan t pakpapier met versielsels niet(want die koop ik ook los) en een kaartje en nog een kleinigheidje en nog 1 en ondertussen ben je al way over t bedrag heen..
en dan heb je weer dat de 1 eigenlijk iets van 20 euro heeft en een ander iets van een 10tje omdat die zich wel aan het bedrag hield
Weet ik welquote:Op maandag 14 november 2011 17:44 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Tja, ik doe het zelf. Ik doe precies wat jij doet: achteraf nog allerlei frutsels kopen. Of, zoals dit jaar: eerst voor de helft van het bedrag allemaal kleinigheidjes kopen met de bedoeling om van de andere helft iets groots te kopen. Maar het enige leuk grote wat ik kon vinden, kostte way meer dan de helft.
Maar goed, ik kies er zelf voor om meer uit te geven. En eigenlijk is het de 'effort' ook niet in geld uit te drukken. Ik kan me er makkelijk vanaf maken door één keer iets van ¤25,- te kopen, maar dat is minder persoonlijk dan iemand die uren bezig is om een jurkje in elkaar te naaien waarvan de stof 'slechts' een tientje kost.
Het mag eraf. Als je belooft om niet te Googlen op m'n postcode.quote:Op maandag 14 november 2011 18:19 schreef kitty_hello het volgende:
KSH ik heb het pakje binnenMag ik het papier er nou afhalen of moet ik daarmee wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |