nee,nee, gewoon aan de regels houden,maat!quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:40 schreef Jajong het volgende:
Ik weet het goed gemaakt.
SPOILERS BELOW [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
je krijgt hem gewoon niet, als je spoilertquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:03 schreef Jajong het volgende:
Domste fucking regel ooit. Iedereen hier kijkt toch naar die stream.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha hoor 'm.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je krijgt hem gewoon niet, als je spoilert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:06 schreef Jajong het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:06 schreef Jajong het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
Je hebt ze erbij zitten, weet ff niet bij wie het vorige week nog gebeurde.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:08 schreef Jajong het volgende:
Voor wie zijn de spoilertags dan? Je bent toch wel van een speciaal soort achterlijk als je nu in dit topic gaat kijken terwijl je de fights niet kijkt.
Che Mills is een bekende in de Europese scene. Verloren in elim. ronde van TUF8 dacht ik van de latere winnaar James Wilks op heelhook.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:08 schreef Geo3kant het volgende:
Ben benieuwd naar dit gevecht, ken Mills niet maar Cope was best een flinke underdog..
Dat het een gewoonte is betekent niet dat het niet veranderd moet worden en/of achterlijk is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je hebt ze erbij zitten, weet ff niet bij wie het vorige week nog gebeurde.
Maar we weten je mening nu wel over het onderwerp, maar het is een gewoonte hier
Jammer dat Nederland zoveel aandacht besteed aan Mauro anders hadden we kamer vragen of spoiler tags in MMA topicquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat het een gewoonte is betekent niet dat het niet veranderd moet worden en/of achterlijk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
die zijn er dus, die downloaden het morgenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:08 schreef Jajong het volgende:
Voor wie zijn de spoilertags dan? Je bent toch wel van een speciaal soort achterlijk als je nu in dit topic gaat kijken terwijl je de fights niet kijkt.
Dan zit dit topic allang vol genius. En daarom zei ik ook dat we een apart topic zouden moeten openen. Net zoals bij elk ander sport-topic op FOK!.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die zijn er dus, die downloaden het morgen
Nou dan ouwehoeren we toch over iets anders!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:11 schreef Jajong het volgende:
De enige posts in dit topic zijn posts over de fights, dus als je hier komt en niet gespoilt wil worden zit je te kijken naar dichte spoilertags en aankondigingen over wie er zometeen aan de beurt zijn. Spannend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel vaker, switched soms..quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:15 schreef Vierkantblokje het volgende:
Is kwaliteit van de stream ook opeens omlaag gegaan bij jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:15 schreef Tazmaniac het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat was de bettingline voor dit gevecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
OMG SPOUILERSZZZ PLEASE. Ik wil niet dat mensen weten dat dit gevecht WOWWWW is.quote:
Ben ook net terug van de appiequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:54 schreef Geo3kant het volgende:
Beetje laatmoest nog naar appie en tostie maken
Een dudequote:Op zaterdag 5 november 2011 19:18 schreef Geo3kant het volgende:
Was dat nu een dude of chick die rooie met die poster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |