ik verkoop ook US7quote:Op woensdag 2 november 2011 13:24 schreef vault_tec het volgende:
Mensen op marktplaatsgast verkoopt maat 40 schoenen, gedragen noemt het NDS en vraagt 100+ voor alles, zelfde met andere maat 40 dingen
maat 40 is niet zo veel gevraagd...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Die er nice uitquote:Op woensdag 2 november 2011 15:36 schreef SHOOOTO het volgende:
niet echt nee.
Dat wordt weer campen voor sommige boys.
[ afbeelding ]
copped x 3, of 4.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:36 schreef SHOOOTO het volgende:
niet echt nee.
Dat wordt weer campen voor sommige boys.
[ afbeelding ]
wordt weer gezellig bij Patta.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
wordt weer gezellig bij Patta.DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
In dit perspectief is die schoen echt te lelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:53 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vreselijk.
strap los isquote:Op woensdag 2 november 2011 17:01 schreef GimmeGore het volgende:
Ok, ik heb er vast geen verstand van, maar hoort dat ding niet dicht over de veters.
Afgezien daarvan vind ik ze voor een man erg tof!
Ligt echt aan het model. De meeste vallen wel een half maatje groter dan Nike.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:10 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.karmaloop.com/(...)ndy-Satin-TUF/184640
Weet iemand hoe Supra's vallen? Vind bovenstaande best wel tof en ze lijken me vrij herfst/winter bestendig, op de vrij gladde zool na.![]()
vind ze juist kleiner vallen... heb us8 in supra en 7 in nike.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:24 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ligt echt aan het model. De meeste vallen wel een half maatje groter dan Nike.
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:39 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Overmatig gebruik van 'meme-pictures' maakt je niet meteen grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Overmatig gebruik van 'meme-pictures' maakt je niet meteen grappig.
Komt goed, als er een release date bekend is hebben we contactquote:Op woensdag 2 november 2011 16:39 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wat ik een tijd terug tegen je had gezegd geld nog steeds mocht je het willen.
Oh, heb je hoge of lage? Supra wraps en skytops vielen bij mij juist weer groterquote:Op woensdag 2 november 2011 18:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
vind ze juist kleiner vallen... heb us8 in supra en 7 in nike.
Maak niet uit, ben al grappig genoeg van mijzelf.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Overmatig gebruik van 'meme-pictures' maakt je niet meteen grappig.
en daarna lekker uitslapen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Komt goed, als er een release date bekend is hebben we contact
Lol @ SHOOTO, ik ga er weer rustig zitten met een KFC bucket l0l
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan de crew van HoH Rotterdam.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:39 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
en daarna lekker uitslapen.hahahahahahahahhahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan de crew van HoH Rotterdam.
[ afbeelding ]
shit.
Ik slaap altijd echt 7 a 8 uur tijdens campouts
ok ok ok ok
Hallo Thijs uit Westknollendamquote:Op donderdag 3 november 2011 00:41 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Oja, wie wilt spizikes :$
http://verkopers.marktplaats.nl/5725671
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:53 schreef vault_tec het volgende:
dat wij nu weten wie mooiboy is maar 90% van sneakers topic mensen wist dit al
quote:
quote:Probleem is echter dat ik geen Linens heb
Heb je trouwens al een nieuwe datum voor de culinaire avond? Deze zaterdag gaat niet lukken ivm feestje. En morgen Drive lees ikquote:
Oh ja, check FB....quote:Op donderdag 3 november 2011 15:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb je trouwens al een nieuwe datum voor de culinaire avond? Deze zaterdag gaat niet lukken ivm feestje. En morgen Drive lees ik
And you know it.quote:
Ik zou ook voor zwart gaanquote:Op donderdag 3 november 2011 15:38 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmm zal ik fat white laces bestellen voor die blazers??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:45 schreef BigSmurf het volgende:
Nieuwe janoski's.![]()
Lekker clean.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:44 schreef Sinji het volgende:
Yeezy 2.. lol. Wie gaan er campen?Ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ikFaka G
Hoi.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:11 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hallo Thijs uit Westknollendam
Gelukkig is die vintage look nu hip toch.quote:
ai aiquote:Op donderdag 3 november 2011 19:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Gelukkig is die vintage look nu hip toch.
Als het kan wil ik wel een nieuw paar aanschaffen, want AM1 lobi 4 life.
Lijkt wel op beeswax versie, alleen de zijkant van de zool is niet zo donker bij de beeswax.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:04 schreef nexusje het volgende:
of ik ben dwaas maar ik kan deze Desert boot (voorste) nergens vinden of uberhaud terugvinden.. iemand meer info?[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:15 schreef Cpt. het volgende:
Sorry Letje maar in de dunks heb ik geen interesse en de shirts zijn me te groot![]()
Succes met le verkoop.
Heb je naar de OP gekeken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:14 schreef electrocrash het volgende:
Waar kan je exclusieve sneakers kopen of sneakers die niet in NL te koop zijn, zijn er speciale online stores daarvoor? want ik zou best wel in 'n leuk paar schoenen willen lopen waar je niet zo snel iemand mee ziet lopen of dat er weinig mensen zijn die ze hebben.
koop wat je mooi vind...quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:14 schreef electrocrash het volgende:
Waar kan je exclusieve sneakers kopen of sneakers die niet in NL te koop zijn, zijn er speciale online stores daarvoor? want ik zou best wel in 'n leuk paar schoenen willen lopen waar je niet zo snel iemand mee ziet lopen of dat er weinig mensen zijn die ze hebben.
Kek.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:59 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nike Air Max Hold Tight Ben Drury Air You Breathe Pack by Cali030, on Flickr
yeezy 2. Niemand gaat erop lopen want ze liggen er alleen voor de resell moneys.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:14 schreef electrocrash het volgende:
Welke maat heb je?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:14 schreef electrocrash het volgende:
OMG die zijn geilquote:Op donderdag 3 november 2011 16:45 schreef BigSmurf het volgende:
Nieuwe janoski's.![]()
Lekker clean.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:46 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
^ lol aan die dude die in het engels op lacebag ging posten?
Dope!! Komen er trouwens binnenkort een paar mooie air maxies uit?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:59 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wij weten niet wat jij mooi vindt en ja er komen ongeveer elke maand nieuwe eer meksies uit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:50 schreef Senderious het volgende:
Dope!! Komen er trouwens binnenkort een paar mooie air maxies uit?
Nou.. Ik zoek een neutraal paartje erre meks, zoals die van HAL.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Wij weten niet wat jij mooi vindt en ja er komen ongeveer elke maand nieuwe eer meksies uit..
zou daar mee oppassenquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:29 schreef Beastie_boys het volgende:
Kan ik Janoski's in de wasmachine gooien zonder ze te verneuken?
Ga naar de FootLocker zou ik zeggenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:48 schreef Senderious het volgende:
[..]
Nou.. Ik zoek een neutraal paartje erre meks, zoals die van HAL.
shippen niet buiten USA volgens mij... ik heb mijn geld al binnen dus boeit mij ook niet zo... Geld wat k er voor heb gekregen is al wel weer op door dit weekend #hangoverlibbiquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:57 schreef Atta-boy het volgende:
Letates en kickz: team youngmoney.
Die ofwgkta shirts zijn toch gewoon maar $20 op hun site of shippen ze niet ofzo?
WAAR?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:59 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
Blazers.quote:Op zondag 6 november 2011 04:33 schreef electrocrash het volgende:
Heeft iemand idee watvoor nikes dit zijn?
[ afbeelding ]
Nee maar wel leuk geprobeerd. Succes met het zoeken naar een paar air mags. Je weet dat je er niet op kunt lopen he?quote:Op zondag 6 november 2011 00:07 schreef CharlotteHornys het volgende:
[..]
Je loopt zeker met Janoski`s?
dikke benen, fap fap fapquote:Op zondag 6 november 2011 04:33 schreef electrocrash het volgende:
Heeft iemand idee watvoor nikes dit zijn?
[ afbeelding ]
Als je deze wilt kopen moet je ebay proberen....quote:
Zalando.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met 10% kortingscoupon en gratis verzenden was het daar het goedkoopst.
Doe eens maat 43 verkopen dan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:26 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Jordans zijn veel vetter, koop mijne![]()
[ afbeelding ]
Deze zijn dus allemaal te koop.
Maten: 37.5, 38.5, 39, 40, 44.5, 45.
WTF is er met je broekquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:28 schreef vault_tec het volgende:
Mooiboy2 OFWGKTA shirtjes verkocht voor 70 shipped
![]()
![]()
![]()
wivah:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 november 2011 16:34 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wil ook nog steeds free's. Huil mezelf
Nog steeds af en toe in slaap dat ik ze voor ¤50 bij precinct5 heb laten liggen.
Toch een plaatje gevonden. Super relaxte sneaker, helemaal top.quote:Op zondag 6 november 2011 16:21 schreef Bajskorv het volgende:
Zo, shit opgehaald bij 290sqm. Broek was dus van Our Legacy, ook een relaxed Zweeds merk. Ik rol hem een keer op en draag hem op sneakers - Lekker warm in de winter!
[ afbeelding ]
Verder een paar Nike Shield Packs opgepikt. Ik reis enorm veel, leek me een top schoen voor onderweg en de gym. Water afstotend, superlicht en dankzij de zool comfortabel als een paar sloffen... Ik heb hem trouwens in het paars ipv het oranje, maar kon daar nergens een pic van vinden.
[ afbeelding ]
Thanks. Het is eigenlijk ook echt niet mijn stijl, maar ze zijn zo lekker functioneel. Bijna meer gadget dan schoen, zeg maar. En dus perfect op mijn vele reizen, denk ik.quote:Op maandag 7 november 2011 00:03 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Ik weet nog vorig topic wou iemand die infrared spizikes in 6.5, ik heb ze voor je.
Nezhi volgens mij.
Heb ook nog een 10.5 voor de liefhebber.
/shamelessplug
Dope frees btw, zou ze zelf echt nooit kopen maar wel leuk.
misschien moet je wat specifieker zijn qua steden. In Shanghai en Kuala Lumpur kan je JUICE bezoeken.quote:Op maandag 7 november 2011 18:42 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand toevallig een goeie sites voor het zoeken van sneaker shops in het buitenland? Meestal als ik op reis ben kom ik niet verder dan wat shoppingcentra, en daar wordt ik altijd snel depressief van... Moeten binnenkort weer weekje China en Maleisie, lijkt me relaxed om een dagje rond te hobbelen en wat goeie zaken te zien... Maar goed, hoe vind je de pareltjes?
quote:Op maandag 7 november 2011 20:32 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://sneakernews.com/2011/11/07/nike-air-max-90-vt-tweed/,
,
.
Inderdaad Shanghai en dan waarschijnlijk Singapore met een dagje KL. In Shanghai zag ik inderdaad Juice en PCS, maar verder lijkt het niet echt te lukken.quote:Op maandag 7 november 2011 20:36 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
misschien moet je wat specifieker zijn qua steden. In Shanghai en Kuala Lumpur kan je JUICE bezoeken.
gourmet, common projects, pointerquote:Op maandag 7 november 2011 21:07 schreef Bryan181 het volgende:
Ze maken dan wel niet alleen sneakers, maar weet iemand misschien merken zoals Clae?
sowieso fake, kijk naar die Gucci accessoiresquote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef Schadenfreude het volgende:
http://www.cufflinkeshop.(...)a221e55a56d7f0e98686
Ik ben op zoek naar sneakers van Paul Smith. Ik zag afgelopen zondag deze liggen in een winkel maar ze waren vrij duur (200 euro). Aangezien ik in Kopenhagen woon waar alles waanzinnig duur is koop ik ze dus liever online. Deze webshop heeft ze voor 85 dollar (+22 dollar shipping), maar ik kan niet achterhalen of dit betrouwbaar is. Iemand tips?
Ik heb overigens twee jaar geleden dezelfde schoenen gekocht in Stockholm voor zo'n 80 euro, wat ik wel een faire prijs vind aangezien ik ze in een klein jaar kapot had gelopen (wel veel gedragen).
ps. Zou suede erg kut zijn in de winter ivm sneeuw en regen?
Zitten lekker, passen overal bij en niet te drukke kleurtjesquote:Op dinsdag 8 november 2011 04:30 schreef electrocrash het volgende:
Mag iemand mij uitleggen waarom die janoski zo leuk/goed zijn?
Omdat kuddedieren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 04:30 schreef electrocrash het volgende:
Mag iemand mij uitleggen waarom die janoski zo leuk/goed zijn?
Die dingen worden zoveel gekocht om dezelfde reden als dat de dames van het Fok-nagel-kliekje ook veel dezelfde kleurtjes en dingetjes kopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:59 schreef vault_tec het volgende:
Omdat kuddedieren wat?Janoski's zijn gewoon mooie schoenen.
Dat verklaart ook waarom mensen die nog nooit van Fok! gehoord hebben ook allemaal janoski's dragen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Die dingen worden zoveel gekocht om dezelfde reden als dat de dames van het Fok-nagel-kliekje ook veel dezelfde kleurtjes en dingetjes kopen.
Er zijn meer communities dan alleen Fok. Geeft verder niks allemaal, maar zo werkt het gewoon meestal. Gebeurt voor een groot deel ook allemaal onbewust.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:25 schreef Nezhi het volgende:
Dat verklaart ook waarom mensen die nog nooit van Fok! gehoord hebben ook allemaal janoski's dragen.
Dat is niet helemaal wat ik bedoel. Meer dat mensen zich (vaak onbewust) wat aantrekken van de mening van anderen uit de 'groep'. Dus als er wat uitkomt wat door de hele scene uitgekostst wordt maar wat ze zelf in eerste instantie wel OK vinden, zullen mensen die daar gevoelig voor zijn zoiets minder snel kopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:38 schreef Nezhi het volgende:
Ik koop veel schoenen die hier gepost worden omdat ik, voordat ik afwist van lacebag en fok, alleen maar naar schoenen keek bij de sneakers en footlocker, en hier zijn die nogal klein dus was er niet veel keus. En nou zie ik allemaal nieuwe modellen die ik erg mooi vind! Wahah dus ja, misschien komt het daardoor wel een beetje.
Sommige die gepost worden vind ik wel erggg lelijk zoals de AM 1 Amsterdam..
Zelfde hier maar dan met één ns met ongeveer 6 maanden wear en 1 soak in maat 28. En één nieuwe japan blue x momotaro in maat 30.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:39 schreef One_conundrum het volgende:
Even een peilingkje, want ik heb geen zin in V&A gezeik. En ook hier veel denim kenners.
Wie heeft er interesse in een APC NS, 5-6 maanden wear. waist is 42,5 cm.
Moetje volgende keer eerder bij een sale zijn dan ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:23 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zelfde hier maar dan met één ns met ongeveer 6 maanden wear en 1 soak in maat 28. En één nieuwe japan blue x momotaro in maat 30.
Om ontopic te blijven: vind het eigenlijk wel meevallen hoeveel mensen er op janoski's lopen. Vind ze zelf best mooi maar ik wacht totdat ik ooit een mooie cw voor een mooi prijsje mee kan nemen.
Ik wacht gewoon tot jij elk paar al zo'n 4 keer hebtquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:25 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Moetje volgende keer eerder bij een sale zijn dan ik
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef Modus het volgende:
Die Hua runners hadden geen geperforeerde toebox, die kwam er pas bij het Mowabb pack volgens mij.
Weet niet, zag ze ook al staanquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:43 schreef Atta-boy het volgende:
visvim x sophnet logans voor 150 euro. Goede deal?
Ik kijk eerst even of die gast een trade wil doen voor iets wat ik nog heb en niet draag ofzo.
nice... Ik ben geen gummer maar vind die kleur blauw in die footscapes nice...quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef Sinji het volgende:
Beide zeer tof, maar als je de swag hebt zoals Gummer = Footscape. Anders Vans
Vandaag:
[ afbeelding ]
nice one, broederquote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef Sinji het volgende:
Beide zeer tof, maar als je de swag hebt zoals Gummer = Footscape. Anders Vans
Vandaag:
[ afbeelding ]
sowieso jordansquote:Op woensdag 9 november 2011 21:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Hmm wordt tijd voor nieuwe sneakers
Volgens mij had ik deze vandaag bij de frontrunner of britain gezien.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:16 schreef fespo het volgende:
weet iemand waar je allstarts die ligt 'verbreed' zijn kunt kopen of hoe dit model heet.
volgens mij zijn dit ze maar ze kunnen ook ligt afwijken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef SHOOOTO het volgende:
Dit lijkt mij wel iets voor jou, kickz
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn ze inmiddels redelijk uitverkocht overal.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:42 schreef Babbatuur het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waar deze te koop zijn? Site/winkel, liefst betrouwbaar!
Kan me vergissen, maar zag ze volgens mij bij Precinct 5 staan.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:42 schreef Babbatuur het volgende:
[ afbeelding ]
Wallabeesquote:Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef SHOOOTO het volgende:
Dit lijkt mij wel iets voor jou, kickz
[ afbeelding ]
Fixed.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Fragment. Ik twijfel over AM1 crepes, ben absoluut geen fan van gumsoles etc. op Nikes maar ze zijn op zich wel leuk.
Die dingen zijn alweer heel wat jaartjes oud (2004 meen ik, of begin 2005), dat komt de kwaliteit niet altijd ten goede. En dat juteachtige materiaal is sowieso niet zo heel stevig heb ik begrepen in de loop der tijd.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:08 schreef krioro het volgende:
Wallabees. Ik twijfel over AM1 crepes, ben absoluut geen fan van gumsoles etc. op Nikes maar ze zijn op zich wel leuk.
funkiehouse heeft ze ook (den haag/rotterdam)quote:Op woensdag 9 november 2011 23:42 schreef Babbatuur het volgende:
[ afbeelding ]
Niet mijn smaakquote:Op woensdag 9 november 2011 21:47 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
sowieso jordans
[TK] Nike Air Jordan SALE Maten: 37.5 / 38.5 / 39 / 44.5 / 45
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Die dingen zijn alweer heel wat jaartjes oud (2004 meen ik, of begin 2005), dat komt de kwaliteit niet altijd ten goede. En dat juteachtige materiaal is sowieso niet zo heel stevig heb ik begrepen in de loop der tijd.
-edit
maar aan de andere kant, als ik een paar Crepe Bursts zou tegenkomen zou ik het ws ook wel proberen.
Nee, ik bedoel die uit 2010, die hebben niet dat jutespul. Gewoon in het zwart voor de winter.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:35 schreef HAL9000S het volgende:
Toebox van die dingen scheurt nogal snel idd. Jammer want de CW is erg nice.
Dat zijn geen crepes, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:25 schreef krioro het volgende:
Nee, ik bedoel die uit 2010, die hebben niet dat jutespul. Gewoon in het zwart voor de winter.
Ja die.quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:38 schreef HAL9000S het volgende:
Ooh die spekzool units? Die in wit en zwart zijn uitgekomen?
Hm, ik weet welke jullie bedoelden van dat crepe pack, maar men noemt deze ook crepes all over the place, dunno.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat zijn geen crepes, maar ik snap wat je bedoelt..
http://www.sneakerwinkel.(...)ca-nordic-black.htmlquote:Op woensdag 9 november 2011 23:42 schreef Babbatuur het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker een toffe colourway.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:14 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
Nomnom![]()
..Alleen jammer van dat stuk schuimrubber
Bij rood of groen suède niet dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:25 schreef HAL9000S het volgende:
Grijs suede... lekker voor denim bleed
Zo nice!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:09 schreef HAL9000S het volgende:
Ik als collabohoertje weer een hypeschoentje opgepikt
[ afbeelding ]
en dan te bedenken dat ik deze al in mijn winkelwagentje had @ de size website en toen besloot hem niet aan te schaffen![]()
CW inspired by
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die airbase in die CW daar zou ik serieus voor moorden.
Welk model is het?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:30 schreef Sinji het volgende:
No, alles wat HAL heeft is helaas niet zomaar 'online bestelbaar'. Zoek op Ebay of sneakerfora
en skyrim dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:02 schreef vault_tec het volgende:
Als je ze niet beat en voor die prijs ooit weer wil sellen... holla at je boy... net terug van woei, vrienden korting ftw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dus geen eu40? Leer is echt nice... Vriend van mij werkt bij woei dus ook nog wat korting gehad waardoor ik ze niet kon laten liggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:06 schreef Atta-boy het volgende:
Nice die schoenen vault tec![]()
Is echt heerlijk leer op die schoen he?
het is een wmns size 7, heb geluk dat ie ruim valt want anders waren ze sowieso te klein geweest. Nu is het hopen dat ze nog wat uitlopen en dan zitten ze goed.
hypebeast.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:37 schreef HAL9000S het volgende:
Eric Koston.... again...
[ link | afbeelding ]
Nike SB Eric Koston One “Kobe Bryant” by Cali030, on Flickr
https://www.zalando.nl/contact/quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:06 schreef mergbot het volgende:
Hoe heten deze schoenen?
[ afbeelding ]
Oh snap.. Would like.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:18 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nike Air Max 1 ID Patta Sample by sling@flickr, on Flickr
nice
Vind je de shape en materialen zo goed?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:21 schreef HAL9000S het volgende:
Is een ID.... zit ook te twijfelen om te biten
Kutshape bij AM1 kan ik redelijk mee leven. Itt de shape van een nieuwe 1500 bijvoorbeeld. Materialen zien er wel lekker uit ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:24 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vind je de shape en materialen zo goed?
Mee eens.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:28 schreef HAL9000S het volgende:
Shape is sowieso beter dan de 'echte' patta am1, vooral ook de shape van de swoosh:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Voor de bovenste legt men 500 neer, 160 heb ik dan nog wel over voor die ID.
Best wel kek.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:18 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nike Air Max 1 ID Patta Sample by sling@flickr, on Flickr
nice
wat wil je niet letjequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:29 schreef vault_tec het volgende:
wil de sea crystal mid colorway om een am1 alleen geld te kort... maar ziet er goed uit als je het zo vergelijkt!
creases? nope... part of the gamequote:Op zondag 13 november 2011 14:09 schreef Tauchmeister het volgende:
Mijn suède Janoski's zijn vorige week nat geworden en nu 'golven' ze aan de voorkant. Iemand die weet of ik hier nog iets aan kan doen?
Dankje, staan een paar hele leuke op. Maar ze komen niet in de buurt van de Nikies hierboven.quote:Op zondag 13 november 2011 14:54 schreef Nezhi het volgende:
Misschien kan je iets vinden als je op 'chukka boot' googled. Ook veel met dikke zool, maar de wat nettere schoenen hebben een dunnere zool.
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Zalando.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |