Als voorafje even experimenteren met deze amuse uit het Fok!-kookboek. Als ie lekker is gaan we die a.s. dinsdag onze vrienden voorzetten.quote:
Het begint weer te komen, geen antibiotica meer en minder gammel.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eet je wel goed Krak?
Ik ga even lekker slapen
Vertel eens: wat heb je uitgespookt in de keuken?quote:
Wat een leuk en goed uitgewerkt kookboek is dat van Fok!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Als voorafje even experimenteren met deze amuse uit het Fok!-kookboek. Als ie lekker is gaan we die a.s. dinsdag onze vrienden voorzetten.
En verder als hoofdgerecht straks hier venkel en winterpeen met knof en sjalot en kruiden roosteren inde oven en een rundertartaartje erbij bakken.
Vanaf maandag nieuw seizoen op de Beebquote:Op woensdag 2 november 2011 17:11 schreef AnneX het volgende:
Op Canvas nu de pro chef.
Dat leidt ook weer af.
Steak tartaree !
Pluimpje voor meneer Xquote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vertel eens: wat heb je uitgespookt in de keuken?
Oh, het kadootje vanmiddag was een kilo pastinaak.
Onderweg in het dorp daar, blijkt er een biolog. winkel te zijn.
Morgen dan een soep maken.
Té gek dat dat mijn voorlopige toekomst ? is...
Opruimen ( if , what and when) en recepten en koken.
Affijn, daar hebben we de meneer voor om een beetje te sturen totdat ik het zelf weer vast kan houden.
Toen kookte ik nog wel eensquote:Op woensdag 2 november 2011 17:02 schreef AnneX het volgende:
Wat een leuk en goed uitgewerkt kookboek is dat van Fok!
Bluezz wordt wel vaak geciteerd met recepten! zie ik.![]()
Geslaagd en lekker.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Wat een mooi amusetje is het geworruh, eens even proeven
Ja annexx jouw werkzame leven zal net als dat van golfer dat deed, drastisch veranderen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vertel eens: wat heb je uitgespookt in de keuken?
Oh, het kadootje vanmiddag was een kilo pastinaak.
Onderweg in het dorp daar, blijkt er een biolog. winkel te zijn.
Morgen dan een soep maken.
Té gek dat dat mijn voorlopige toekomst ? is...
Opruimen ( if , what and when) en recepten en koken.
Affijn, daar hebben we de meneer voor om een beetje te sturen totdat ik het zelf weer vast kan houden.
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:55 schreef Memento-Mori het volgende:
psychopathologie in the pocket met een 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |