Jeetje Steer! Zelfs ík snap hetquote:Op woensdag 2 november 2011 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertaling in Jip & Janneketaal?
Aflossen zul je :pquote:Op woensdag 2 november 2011 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat je niet alleen maar de rente betaald en op het eind gaat aflossen, maar dat je tussendoor ook aflost.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat überhaupt hebben toegestaan bij de banken, het is voor hen toch ook belangrijk dat ze garantie hebben dat de hypotheek uiteindelijk wordt afgelost?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:50 schreef borisz het volgende:
Klaas Knot de baas van de DNB wil nu ook beperking van de HRA en afschaffing de volledig aflossingsvrije hypotheken.
Opportunisme in een tijd dat huizen toch alleen maar meer waard werden....quote:Op woensdag 2 november 2011 15:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat überhaupt hebben toegestaan bij de banken, het is voor hen toch ook belangrijk dat ze garantie hebben dat de hypotheek uiteindelijk wordt afgelost?
laat je sam hardlopenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als ik zou kunnen hardlopen had ik dat gedaan jaMaar helaas dus, crosstrainen is gezonder voor mij
Ik vroeg niet om een verklarende woordenlijstquote:Op woensdag 2 november 2011 14:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jeetje Steer! Zelfs ík snap het
DNB = De Nederlandse Bank
hra = hypotheekrente aftrek
Ahaquote:Op woensdag 2 november 2011 14:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat je niet alleen maar de rente betaald en op het eind gaat aflossen, maar dat je tussendoor ook aflost..
Onze hypotheekschuld is IMO een van de grootst mogelijke gevaren van de Nederlandse economie.
Nja mensen die een huis van 1 miljoen kunnen betalen, hebben echt geen hypotheekrente aftrek nodig lijkt me..quote:Op woensdag 2 november 2011 15:13 schreef Croli het volgende:
Aan de hypotheekrente zou ik niet gaan morren, krijg je alleen maar meer problemen dat mensen de rente niet meer kunnen betalen. Zeker als ze ook maatregelen willen gaan nemen mbt tot aflossingsvrij %. Want hoe minder % aflossingsvrij, hoe duurder je totale hypotheekkosten!!
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Opportunisme in een tijd dat huizen toch alleen maar meer waard werden....
Dat doen we al iedere dagquote:Op woensdag 2 november 2011 15:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
laat je sam hardlopenga je zelf wandelen
ahquote:
Belastingschalen bestaan al?? maar misschien dat ze specifiek hierbij nog wat kunnen doen jaquote:Op woensdag 2 november 2011 15:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja mensen die een huis van 1 miljoen kunnen betalen, hebben echt geen hypotheekrente aftrek nodig lijkt me..Je hoeft zo iets niet meteen in 1x af te schaffen, maar het zou best wat logischer mogen allemaal
Dat zegt de Televaag. Verder nog niet bevestigd, maar het zou zomaar kunnen kloppen.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:28 schreef Bluezz het volgende:
Hij was al een tijdje dement ook dacht ik.
Schaffen we ook de overdrachtsbelasting dan helemaal af? En laten we dat wel weer spaarloon toe?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:50 schreef borisz het volgende:
Klaas Knot de baas van de DNB wil nu ook beperking van de HRA en afschaffing de volledig aflossingsvrije hypotheken.
Laten we de huurmarkt ook maar meenemen nu we toch bezig zijn. maar de overdrachtsbelasting mag er ook aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Schaffen we ook de overdrachtsbelasting dan helemaal af? En laten we dat wel weer spaarloon toe?
Bospaddestoelensoep opwarmen. Uit een zak.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:22 schreef AnneX het volgende:
Beetje laat : op zoek naar kabeljauw recept.
Dan kan ik nog naar de buurtsuper fietsen.
Op vrijdag een soort van planning maken, bevalt mij beter.
Wat gaan jullie doen? In de keuken...
Eet je wel goed Krak?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef krakkemieke het volgende:
Bospaddestoelensoep opwarmen. Uit een zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |